het gele doekje was voor mij duidelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik geloof je pas wanneer ik hem Joey's volledige naam hoor zeggen op de streams.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud tegen Billy: Ik pak eerst dat nauwe anusje van je aan en daarna rampestamp ik je in je vagina.
Billy wordt al geil.
Oprotten met die 2 zwakbegaafden.
17 jaar ouder is hij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:40 schreef Ygritte het volgende:
Marcel laat nog wel 'zijn portiekie uitvegen' door zijn ex...
En Huub supertrots.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:37 schreef Ygritte het volgende:
Haha, Marcel valt over 'het doekske van Vanas'.
t kan je nog verrassen. lijkt me een net meisje.. die houdt niet van die viezerikenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:40 schreef b_engeltje het volgende:
Ik denk niet dat iemand zoals mar (meisje) billy eruit durft te stemmen de andere mar zou dat wel durven..
Billy eruit stemmen is een *liefde* kapot maken, dat gaat haar absoluut niet in dank afgenomen worden
Sorry maar vind hem wel leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef PoezeligDing het volgende:
En een sigaret heet bij die nicht een 'longverkrampertje' . Weer zo'n dijenkletser.
En eigenlijk valt het dan nog mee. Immers, een sigaret is langwerpig van vorm dus daar had onze Marcel vast nog wel meer over kunnen verzinnen hahahahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef PoezeligDing het volgende:
En een sigaret heet bij die nicht een 'longverkrampertje' . Weer zo'n dijenkletser.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil is nu gek op de huisflikker en de luie flikker ;-)
Een beetje lacherig. Gaf de schuld van het vieze gele doekje aan de kapotte wasmachine.quote:
Herkauwen noemen we dat in koeientaal...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:32 schreef danilel het volgende:
Nu weet ik wat lot de hele tijd doet met haar mond, is geen zenuw trek maar die tong is de hele tijd op zoek naar restjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Ygritte het volgende:
Wat is Ruud ook weer aan het 'ransapen'. Wat een viespeuk!
Lekker duurzaam.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Goldencharly het volgende:
Als het aan onze Roy zou liggen gingen er 3 flessen chloor door die keuken
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
dus sjowie heeft nog wat uitgespookt met lotjuh ?
en een pannetje wasverzachter op het vuurquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Goldencharly het volgende:
Als het aan onze Roy zou liggen gingen er 3 flessen chloor door die keuken
Niet helemaal onterecht trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:42 schreef lorrie03 het volgende:
en emil zijn worstelgala noemt hij hulkgedoe
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:40 schreef Ygritte het volgende:
Marcel laat nog wel 'zijn portiekie uitvegen' door zijn ex...
Ja en daarna Laura ook nog.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
dus sjowie heeft nog wat uitgespookt met lotjuh ?
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke Martend, die ineens van de aardbodem verdwenen is?
Ik kan niet kiezen Nu nog nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:48 schreef lwmeffix het volgende:
Dit kan ommekeer van Utopia betekenden
Kiezen ze Marcel erin en een serieuze Ron eruit
Of Marije erin en een niksnut Robin/Billy/Joey eruit.
Komen de sukkels in de meerderheid, of de wereldverbeteraars.
Ik heb geen idee...vind wel jammer...vond leuke gastquote:
Tsja Lot weet natuurlijk niet dat Gio ze met Robin heeft begluurd en dat Gio aan Joey's vingers wilde ruiken wat niet mocht en dat Joey toen meteen grondig zn handen ging wassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |