Ze kan niet tegen stiltes dus voert daarom maar eindeloze monologen die alleen maar gaan over wat zij heeft meegemaakt en zij vindt. In die monologen probeert ze wel degelijk instemming/steun bij de andere bewoner te zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij heeft wel discipline, steunt niet op een andere medebewoner en werkt altijd mee.
je bent op tijd! ik zei toch, 13.15quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef ammartje het volgende:
Lief dat jullie de poort bewaakt hebben![]()
Nico en Rienk zijn de sla aan het bewonderen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef ammartje het volgende:
En om de nieuwe bewoners te verwelkomenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef ammartje het volgende:
Misschien als het jonge, mooie vrouwen waren geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen.
Ik hoop die twee vrouwen.
Extra reden voor crackkop Billy om te stressen.
Utopoezie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nix bijzonders die bewonders
dat weet Huub goed, donders
Ga nu op zoek naar wat gezonders!
Die brief was toch van ene Marty? Dat is haar vader, geloof ik, niet haar zus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Ze klaagde dat Vanessa's voorbeeldfunctie aan gort was.
Ik denk dat ze een advocaat van De Mol aan d'r broek heeft gehad want volgens mij hebben we haar niet meer gehoord.
Meestal haalt ze een hele dag niet eens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Vandaag is anders. En morgen ook. Billy kan nooit langer dan een dag op een mening zitten.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:29 schreef Voxs het volgende:
Coslunch over 1 minuut. Waar is Nijn? De tafel staat gedekt:
[ afbeelding ]
Billy ineens in de actiemodus.
er zit alleen maar chliché in Utopiaquote:
Ja oké, ze kan heel irritant zijn. Vind ik ook. Maar ze heeft samen met Emil, wel discipline! En dát heeft de rest niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:37 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Ze kan niet tegen stiltes dus voert daarom maar eindeloze monologen die alleen maar gaan over wat zij heeft meegemaakt en zij vindt. In die monologen probeert ze wel degelijk instemming/steun bij de andere bewoner te zoeken.
Altijd meewerken kan ook will to please zijn om maar niet impopulair te worden.
Sorry, ik ben niet onder de indruk van Isa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |