SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Je ziet het ook in allebei de vormen. Maar ik vind 'het' het meest logisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook het. Je zegt toch ook niet 'de' kampioenschap, waarom dan wel de wereldkampioenschap?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:45 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Mandzukic maar weer in een team verwerkt, wat een baas
dayum dat is wel gruwelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:51 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/MattHDGamer
Eckte bazen packen 2 TOTS en Neymar in 3 packs
Ben met hem in een chat atm op een livestream in twitch, gezellig boeltje
#ds2faptimequote:
Opstaan gaat me deze week gemiddeld genomen best goed af. Echt fijn dat het zo vroeg licht isquote:
Dit!quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Opstaan gaat me deze week gemiddeld genomen best goed af. Echt fijn dat het zo vroeg licht is
quote:The FUT Web app continues to be available, but with trading disabled, while we continue our work on Transfer Market improvements for FIFA 14. As an alternative to Web App trading, you can access the Transfer Market on the Mobile Companion App and your console.
We have a team working on a fix and consider this a priority. We appreciate your patience and apologize for the inconvenience. We will continue to update you with the team’s progress throughout the week.
The FIFA Team
Nee het is meer dat ik wat te weinig geslapen heb in het weekend en ik nu per nacht maar aan 5-6 uurtjes kom.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is het in Friesland nog donker?
Dat is simpelweg niet genoeg inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee het is meer dat ik wat te weinig geslapen heb in het weekend en ik nu per nacht maar aan 5-6 uurtjes kom.
De kachels in de trein staken nu ook volgens mij
Namens Reemi (die houdt van nieuwkomers): Welkomquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:45 schreef QueZTone het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... oproepen die Seedorf
Dit is wel de ergste ja. Maar van Aanholt en Janmaat centraal in de verdediging is ook best bijzonderquote:
En dan?quote:
Hahaha, leuk dat ik wat los maakquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is wel de ergste ja. Maar van Aanholt en Janmaat centraal in de verdediging is ook best bijzonder
koekoekquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan?
Jij verwacht dat het net zo'n baas is als in FIFA
Zo kan ik er ook wel 500 van Charisteas vinden.quote:
succesquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook wel 500 van Charisteas vinden.
Net of jij elke week naar de Mexicaanse competitie zit te kijken. Elke ajacied zit weer te fappen op een nieuwe speler die niemand ooit heeft zien spelen.quote:
Hij had laatst een hattrick. En hij is vast een betere spits dan wat we nu hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of jij elke week naar de Mexicaanse competitie zit te kijken. Elke ajacied zit weer te fappen op een nieuwe speler die niemand ooit heeft zien spelen.
Ja dan zal hij wel goed zijn.................quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had laatst een hattrick. En hij is vast een betere spits dan wat we nu hebben.
In 2 seizoenen 35 goals in Mexico. Niet slecht, maar ik geloof niet dat dit nu de geweldenaar is die Ajax even bij de hand gaat nemen. Ik heb hem nog geen minuut zien spelen, maar deze past waarschijnlijk in dezelfde categorie als Zivkovic en die spits die ze nu uit de Bundesliga halen. Niet DE spits die er even 25 per jaar in jaagt dus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had laatst een hattrick. En hij is vast een betere spits dan wat we nu hebben.
Bukharov had ook een keer een hattrick bij Rubin!quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voila! Speel altijd met een puur Nederlands teamquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan is het nu tijd om je FUT-teams aan ons te showen
Je hebt geen fitness team ernaast?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:08 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Voila! Speel altijd met een puur Nederlands team
[ afbeelding ]
Sneijder naar LCM en Fer op CMquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:08 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Voila! Speel altijd met een puur Nederlands team
[ afbeelding ]
Dat sowieso. En IF Van Dijk ipv IF De Jongquote:
Dan nog mag ik toch wel blij zijn als Ajax hem haalt? Hij is ook international van Mexico dus dan kan je wel wat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In 2 seizoenen 35 goals in Mexico. Niet slecht, maar ik geloof niet dat dit nu de geweldenaar is die Ajax even bij de hand gaat nemen. Ik heb hem nog geen minuut zien spelen, maar deze past waarschijnlijk in dezelfde categorie als Zivkovic en die spits die ze nu uit de Bundesliga halen. Niet DE spits die er even 25 per jaar in jaagt dus.
Goed zicht op voetbal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog mag ik toch wel blij zijn als Ajax hem haalt? Hij is ook international van Mexico dus dan kan je wel wat.
En Atouba van Kameroen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed zicht op voetbal.
Wederom: Charisteas was international van Griekenland.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt geen fitness team ernaast?
Hoe speelt dit?
Gooi Fer eens in dit team dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:12 schreef QueZTone het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/VEO8ntZ.png
Speelt wel lekker; ik speel alleen iets teveel op Ultra attacking, en dan krijg je nog wel eens een tegen doelpunt te veel :p
Maar Depay is echt goud waard; dribbelt nog beter dan Robben imo
Depay is een geniale speler ja. Maar ik geloof nooit dat je hier ver mee komt in seasonsquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:12 schreef QueZTone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt wel lekker; ik speel alleen iets teveel op Ultra attacking, en dan krijg je nog wel eens een tegen doelpunt te veel :p
Maar Depay is echt goud waard; dribbelt nog beter dan Robben imo
Fer wissel ik wel eens met Wijnaldum idd; Fer heeft 1 uit de 2 wedstrijden wel een corner header. Wel sterk! Good onequote:
Dat was dan ook echt een baas.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed zicht op voetbal.
Wederom: Charisteas was international van Griekenland.
Mja ik snap het niet zo goed want in Fut13 kwam ik in div1 en soms gewonnen. Nu kom ik niet verder dan div 4 en soms div3quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Depay is een geniale speler ja. Maar ik geloof nooit dat je hier ver mee komt in seasons
Mja, van dijk is volgende om ff voor de sparen :p coins op :p de Jong verdedigd net wat beter dan een de vrij, zelfs op CBquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat sowieso. En IF Van Dijk ipv IF De Jong
En waarom niet van Sneijder gewoon een CM maken?
Daar zijn een aantal simpele redenen voor aan te wijzen:quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:14 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Mja ik snap het niet zo goed want in Fut13 kwam ik in div1 en soms gewonnen. Nu kom ik niet verder dan div 4 en soms div3
Speelde meer 3-5-2 in fut13, maar toen was de verdediging iets sterker heb ik 't idee..quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zijn een aantal simpele redenen voor aan te wijzen:
- FUT14 heeft veel meer EAids dan FUT13
- Je teams zijn niet in balans.
Niet van die zwakke poeperds op het middenveld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:17 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Speelde meer 3-5-2 in fut13, maar toen was de verdediging iets sterker heb ik 't idee..
en crossing headers zijn echt bizar geworden in fut14 :/
Wat stel je voor qua balans verder? Andere formatie?
Wat Trapz zegt. Fer zou al een versterking zijn. En/of Strootman centraal opstellen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:17 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Speelde meer 3-5-2 in fut13, maar toen was de verdediging iets sterker heb ik 't idee..
en crossing headers zijn echt bizar geworden in fut14 :/
Wat stel je voor qua balans verder? Andere formatie?
Sneijder op linker CM, Strootman centraal CM en Fer rechts CM?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat Trapz zegt. Fer zou al een versterking zijn. En/of Strootman centraal opstellen.
Strootman - Fer - Sneijder (5* weak foot)quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:20 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Sneijder op linker CM, Strootman centraal CM en Fer rechts CM?
Haha, mja van die 80+ CBs werken toch wat sterker... maarja ik vind het een puur genot om met Viborg orange kits (lijken op oranje kit) het veld op te lopen met 'onze jongens' hahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik zou eens gaan denken om een niet-Nederlands team. Dan maar een standaard BPL-squad erbij, het brengt je wel wat verder
Sneijder sowieso van rechts laten komen ja. Strootman en Fer kunnen beiden als centrale man, net wat je fijn vindt. Ga ervan uit dat de middelste man altijd de beste controleur moet zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Strootman - Fer - Sneijder (5* weak foot)
Fut13 had toch ook 5 divisies in plaats van 10 ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zijn een aantal simpele redenen voor aan te wijzen:
- FUT14 heeft veel meer EAids dan FUT13
- Je teams zijn niet in balans.
Fer als beest in het midden (gewoon een goedkope Tourequote:Op woensdag 14 mei 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sneijder sowieso van rechts laten komen ja. Strootman en Fer kunnen beiden als centrale man, net wat je fijn vindt. Ga ervan uit dat de middelste man altijd de beste controleur moet zijn.
Ook dat ja, scheelt ook. Maar dat is echt niet de belangrijkste naar mijn ervaring: in FUT13 werd ik een keer of 3 op rij kampioen in div1, terwijl ik nu met pijn en moeite div2 haal...quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Fut13 had toch ook 5 divisies in plaats van 10 ?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fer als beest in het midden (gewoon een goedkope Toure) en Strootman links met zijn bazenschoten.
Mij lijkt het wel belangrijk aangezien de echte goede spelers nu sowieso in divisie 1 zitten en bij FUT13 had je ook nog wat noobs in divisie 1 omdat je er maar 5 hadquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat ja, scheelt ook. Maar dat is echt niet de belangrijkste naar mijn ervaring: in FUT13 werd ik een keer of 3 op rij kampioen in div1, terwijl ik nu met pijn en moeite div2 haal...
Uhm...Krul > Vorm imo...maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:27 schreef QueZTone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal het zo eens op deze manier proberen! (alleen heb van dijk nog niet) thanks
Bohhhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:27 schreef QueZTone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal het zo eens op deze manier proberen! (alleen heb van dijk nog niet) thanks
Ja, het speelt absoluut mee hoor. Maar ik verlies dit jaar voor mijn gevoel gewoon te veel wedstrijden als gevolg van brakke gameplay. Dat gebeurde vorig jaar ook, maar echt veel minder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel belangrijk aangezien de echte goede spelers nu sowieso in divisie 1 zitten en bij FUT13 had je ook nog wat noobs in divisie 1 omdat je er maar 5 had
mja IF krul staat ook nog op 't aankoop lijstje..Vorm komt soms wel wat te kort (letterlijk)quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm...Krul > Vorm imo...maar dat is persoonlijk.
45min en 90min goals zijn ook extreem dit jaar, en dat in combo met crossing ugly goals is het een ramp af en toequote:Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, het speelt absoluut mee hoor. Maar ik verlies dit jaar voor mijn gevoel gewoon te veel wedstrijden als gevolg van brakke gameplay. Dat gebeurde vorig jaar ook, maar echt veel minder.
Ja klopt Martinez/ibarbo zijn net zo goed als Zlatan/messi bij wijze van. En Hoge steekballen is de enige manier. Ze moeten het spel is goed na gaan kijken. Dan is bijvoorbeeld Vidic een gruwlijke baas terwijl je er nu omheen kan rennen met murielquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, het speelt absoluut mee hoor. Maar ik verlies dit jaar voor mijn gevoel gewoon te veel wedstrijden als gevolg van brakke gameplay. Dat gebeurde vorig jaar ook, maar echt veel minder.
Kan je beter IF Krul halen....quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:29 schreef QueZTone het volgende:
[..]
mja IF krul staat ook nog op 't aankoop lijstje..Vorm komt soms wel wat te kort (letterlijk)
iemand die blue Cillessen al geprobeerd?
Ook dat ja. Ik scoorde er gisteren nog eenquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:30 schreef QueZTone het volgende:
[..]
45min en 90min goals zijn ook extreem dit jaar
EA beweert dat ze dat doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja klopt Martinez/ibarbo zijn net zo goed als Zlatan/messi bij wijze van. En Hoge steekballen is de enige manier. Ze moeten het spel is goed na gaan kijken. Dan is bijvoorbeeld Vidic een gruwlijke baas terwijl je er nu omheen kan rennen met muriel
Wat ik sowieso niet snap is dat ze niet gewoon de gameplay gebruiken die ook gebruikt word in H2H seasons enzo.
Ach dat H2H seasons speelt zoveeeel fijner. Dan heb je het gevoel dat het ook echt wat uitmaakt als je Zlatan hebtquote:
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar EA beweert nog steeds dat het dezelfde gameplay is. En dat het alleen heel anders voelt omdat iedereen snelle spelers in zijn team zet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ach dat H2H seasons speelt zoveeeel fijner. Dan heb je het gevoel dat het ook echt wat uitmaakt als je Zlatan hebt
Ze kunnen een drol eten ;pquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar EA beweert nog steeds dat het dezelfde gameplay is. En dat het alleen heel anders voelt omdat iedereen snelle spelers in zijn team zet.
Heb hem vanochtend eraf gegooid en er weer op gezet. Daarna deed hij het weer prima.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Doet de FUT app op de telefoon het bij jullie ook niet?
ik kan wel gewoon inloggenquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:44 schreef Toefjes het volgende:
Doet de FUT app op de telefoon het bij jullie ook niet?
Toch bizar dat de webapp het niet doet, we allemaal via die apps moeten traden, en vervolgens de app het ook begevenquote:
Ja klopt, Ze zullen het wel zo fixen dat iedereen om 19:00 weer packs kan kopen hequote:Op woensdag 14 mei 2014 08:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch bizar dat de webapp het niet doet, we allemaal via die apps moeten traden, en vervolgens de app het ook begeven
Oh, dat gedeelte van de webapp doet het wel. Uiteraard.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja klopt, Ze zullen het wel zo fixen dat iedereen om 19:00 weer packs kan kopen he
Jouw virtuele pimp wilt je toch graag dat je nog een webcam show geeft?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:58 schreef Revontulet het volgende:
En dan toch om half 7 met de laptop van werk op schoot zitten omdat je het niet los kan laten en even wat wil doen voor werk
En vervolgens geen items erop kunnen zetten op de web appquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja klopt, Ze zullen het wel zo fixen dat iedereen om 19:00 weer packs kan kopen he
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Niet in divisie 1 zitten
In divisie 1 zitten
FUT
Uit een provincie komen
Packs kunnen wel via webapp geopend worden he...weet niet of dit echt effect gaat hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:09 schreef Rijst het volgende:
Is dat traden sinds vrijdag al down?
Een beetje jammer dit want dan wordt het vanavond een dure TOTS.
Ik heb geen verstand van dat soort zaken, maar lijkt me dat het wel een kostbare onderneming zal zijn, zo 24 uur per dag de gehele markt van PS, Xbox en PC live brengen?quote:
Gewoon een aantal scripts die prijzen pollenquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van dat soort zaken, maar lijkt me dat het wel een kostbare onderneming zal zijn, zo 24 uur per dag de gehele markt van PS, Xbox en PC live brengen?
Misschien kan Reemi er alsnog iets mee doen. Verder vind ik voor wat betreft de overige aspecten wefut nog wel de meest prettige site.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon een aantal scripts die prijzen pollen
Die scripts runnen niet vanzelfquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon een aantal scripts die prijzen pollen
Dat is het minst grote werkquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die scripts runnen niet vanzelf
Boh. Janmaat heeft een gouden IF, wist ik niet eens. Die maar eens halen zodra ik genoeg coins heb. Pelé is te klein/zwak.
ja die ratten zorgen wel dat je packs kan openen jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Packs kunnen wel via webapp geopend worden he...weet niet of dit echt effect gaat hebben.
Met als positief gevolg voor ons dat de TOTS-prijzen wat lager liggenquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja die ratten zorgen wel dat je packs kan openen ja
Ik zal niet veel spelen vandaag. Ik moet vanaf vandaag een pup op gaan voeden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met als positief gevolg voor ons dat de TOTS-prijzen wat lager liggen
Dat is een hele verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik zal niet veel spelen vandaag. Ik moet vanaf vandaag een pup op gaan voeden.
Heb je al een pot pindakaas gehaald?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik zal niet veel spelen vandaag. Ik moet vanaf vandaag een pup op gaan voeden.
ja die staat nu bijna een week stil. kut eaquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een hele verantwoordelijkheid
Maar niks aan het handje, zolang je AB doorloopt toch?
Ja voor mezelf, die smeer ik op jullie mamquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al een pot pindakaas gehaald?
Huh? Hoezo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja die staat nu bijna een week stil. kut ea
Noem jij jouw snikkel "Jullie mam"?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja voor mezelf, die smeer ik op jullie mam
boringquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem jij jouw snikkel "Jullie mam"?
"Puppy, lik maar aan jullie mam"
Confetti en anderen liepen hier gisteren te verkondigen dat je rustig door kon gaan met AB's...jij hebt het slecht voor elkaar Royquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
mijne gaat via de webapp, niet via de mobile app
Ja ik wacht wel johquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Confetti en anderen liepen hier gisteren te verkondigen dat je rustig door kon gaan met AB's...jij hebt het slecht voor elkaar Roy
Ok skatje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
als je gewoon normaal doet krijg je ze niet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:57 schreef Roypsv het volgende:
Trapz stond je gister weer te knokken jonge
http://www.dumpert.nl/med(...)om_vechten_dan_.html
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:57 schreef Roypsv het volgende:
Trapz stond je gister weer te knokken jonge
http://www.dumpert.nl/med(...)om_vechten_dan_.html
Heb hem overgeslagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:00 schreef Roypsv het volgende:
hier kan ik dan weer om lachen
http://www.dumpert.nl/med(...)es_worden_gered.html
Dat wordt misschien wel de minste boeiende TOTS deze weekquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:05 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Immobile, kom er maar in
Wss wordt het echt een prutser (net als z'n IF waar ik nu mee speel), maar dat maakt het des te leuker
Bron?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
zit maver al op het puntje van zijn stoel voor TOTS tevez?
TOTW al uitgelektde bruyne zou wel
zijn.
Lachen toch, zo'n prutser? Voordeel is dat niemand z'n (geringequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt misschien wel de minste boeiende TOTS deze week
Een spits met 3*/2*
moest een ? achterquote:
Tja, Mavertje was hyper met een nieuw TOTS op komst. En de preselectie van DE BONDSCOACH deed wat stof opwaaien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is er een tering hoop gepost gisteravond btw
Volgens mij is hij geen van beidequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Lachen toch, zo'n prutser? Voordeel is dat niemand z'n (geringe) kwaliteiten kent. Bij een Hulk/Ben Arfa/Nani weet je vaak wat voor een bewegingen of acties er gaan komen. Van Ciro weet je niet eens of hij links of rechts is
Ow...quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moest een ? achtersorry man... voor niets blij gemaakt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, Mavertje was hyper met een nieuw TOTS op komst. En de preselectie van DE BONDSCOACH deed wat stof opwaaien.
Als je nu bij z'n stats kijkt is hij redelijk allround toch. Hopelijk dat ze dat bij z'n TOTS doortrekken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen van beide
[..]
Ow...
zoquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie gaan er nog afvallen denken jullie? 2 per linie en een keeper? Dan denk ik Zoet, Rekik, Van Aanholt, Vilhena, Van der Vaart Wijnaldem, JPB en Promes
Van Aanholt lijkt me niet, want het is dun gezaaid met LB's. De rest zou best eens kunnen jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie gaan er nog afvallen denken jullie? 2 per linie en een keeper? Dan denk ik Zoet, Rekik, Van Aanholt, Vilhena, Van der Vaart, JPB en Promes
Klopt, hij wordt als TOTS vast een prima spits. Uitzonderlijk goed zal hij echter niet worden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je nu bij z'n stats kijkt is hij redelijk allround toch. Hopelijk dat ze dat bij z'n TOTS doortrekken.
Gek eigenlijk dat de topscorer maar 1 IF heeft. Zie je niet heel vaak
Dan Veltman, maar ik dacht dat al die ajacieden dan weer boos op me werdenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Aanholt lijkt me niet, want het is dun gezaaid met LB's. De rest zou best eens kunnen ja
Of Kongolo...quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan Veltman, maar ik dacht dat al die ajacieden dan weer boos op me werden
BMI en Kongolo kunnen ook LB hequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Aanholt lijkt me niet, want het is dun gezaaid met LB's. De rest zou best eens kunnen ja
Kan wel ja. Maar was DE BONDSCOACH niet degene die riep dat BMI wat hem betreft een CB was?quote:
Nee maar dat hoeft ook niet voor mijquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, hij wordt als TOTS vast een prima spits. Uitzonderlijk goed zal hij echter niet worden.
Kortom, De Rossi krijgt een rerelease.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:28 schreef Tim86 het volgende:
https://mobile.twitter.com/JPFut14Wagers
Plaatje zal wel fake zijn van deze aandachtshoer, maar toch. Op EA forum wissen ze steeds de topics erover.
Je kan het risico beter maar niet nemen en hem nu ff verkopen, om hem terug te kopen als ie er niet in blijk te zitten, meteen om 5 uurquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kortom, De Rossi krijgt een rerelease.
Mooi. Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het een BAAS schijnt te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dit echt is. Opvallend dat de enige die dit post een account is die wanhopig aandacht zoekt en een telefoon uit 1980 heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan het risico beter maar niet nemen en hem nu ff verkopen, om hem terug te kopen als ie er niet in blijk te zitten, meteen om 5 uur
Met een beetje pech is het vanavond weer een prutser.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het een BAAS schijnt te zijn.
Rossi Tevez Pogba.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
kan dat plaatje niet zien want geen twittermaar welke zijn het rossi tevez en cerci ?
Dat kloptquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dit echt is. Opvallend dat de enige die dit post een account is die wanhopig aandacht zoekt en een telefoon uit 1980 heeft.
hmm waren al redelijk duidelijk natuurlijkquote:
Kunnen wij m straks voor 80K oppikkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmm waren al redelijk duidelijk natuurlijkach wel lekker dat mensen met een TOTS rossi hem nog even van de hand kunnen doen.
Dan pik ik'm ook wel even meequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen wij m straks voor 80K oppikken
heb niet eens 80K manquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen wij m straks voor 80K oppikken
wat is die sitequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En straks komen er weer duizenden op de markt erbij
futdb.netquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is die siteeven IF balo in de gaten houden
Die houden ze gewoon op 84 denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat voor rating zal Balo volgend jaar hebben? 82?
Klopt, maar formaties met een CAM worden veel vaker gebruikt volgens mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
toch gek dat tevez op cam veel vaker gebruikt word dan als CF. zou toch op beide posities goed uit de voeten moeten kunnen.
Toch gek sowieso, aangezien Di Natale veel betere stats heeftquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
toch gek dat tevez op cam veel vaker gebruikt word dan als CF. zou toch op beide posities goed uit de voeten moeten kunnen.
293 om 14 op de markt is toch best een groot verschilquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, maar formaties met een CAM worden veel vaker gebruikt volgens mij.
Tevez bekkie sterker, kan redelijk koppen en hoge agressie wat ik wel prettig vind bij aanvallende spelers en een grotere naam bij een betere club. Begrijp het wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch gek sowieso, aangezien Di Natale veel betere stats heeft
In H2H hebben ze hem 83 gemaakt, denk dat hij wel een downgrade krijgt (tenzij goed WK).quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die houden ze gewoon op 84 denk ik
Plus sterke links met Vidal, Vucinic, Lichtsteiner en meer van zulks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tevez bekkie sterker, kan redelijk koppen en hoge agressie wat ik wel prettig vind bij aanvallende spelers en een grotere naam bij een betere club. Begrijp het wel.
Blijft maar kutweer, de hele week alquote:
Goed excuus om binnen te blijven in MN vakantie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blijft maar kutweer, de hele week al![]()
![]()
Vanaf overmorgen ben ik 5 dagen vrijquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanaf overmorgen wordt het wel weer goed weer
Twee/drie mooie dagen, maar vVolgende week begint de ellende weer van voor af aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanaf overmorgen wordt het wel weer goed weer
Precies goedquote:
Zeikerdquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Twee/drie mooie dagen, maar vVolgende week begint de ellende weer van voor af aan.
Optimistenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Precies goed
[ afbeelding ]
[..]
Zeikerd
Zaterdag lekker raven op Soendaquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Precies goed
[ afbeelding ]
[..]
Zeikerd
Gelukkig woon ik niet in de Bilt danquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Optimisten
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ensemble.html
Ziet er al wat minder goed uit
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in de Bilt dan
Ja want de KNMI staat er om bekend zo goed te voorspellenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Knmi is wel even wat betrouwbaarder dan welke konkosite jij jouw 26 graden sprookje vandaan tovert.
Het KNMI geeft altijd terecht een weer alarm af.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Knmi is wel even wat betrouwbaarder dan welke konkosite jij jouw 26 graden sprookje vandaan tovert.
Beter dan die andere weerbureautjes ja, bovendien geeft het KNMI een range en niet alleen een exact getal en 26 graden ligt héél ver buiten die range, dus dat is quasi onmogelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want de KNMI staat er om bekend zo goed te voorspellen
*het KNMIquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want de KNMI staat er om bekend zo goed te voorspellen
Volgens? Wat is je bronquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan die andere weerbureautjes ja.
sorrysorryieechtsorriequote:
Stel dit liedje in als je wekker. Dan schijnt de zon wat vakerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaring.
Maar geloof gerust wat amateurtjes.
Ja, Vorig jaar was het wel drama met al de blubber. Maar zelfs toen als een top feest. Echt zin in! Al eerder geweest?quote:
Nee, nog niet eerder geweest. Die line-up is echt dikquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:28 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja, Vorig jaar was het wel drama met al de blubber. Maar zelfs toen als een top feest. Echt zin in! Al eerder geweest?
Het ligt eraan, maar hij zal wel iets stijgen denk ik. Ligt ook aan wie er in het TOTS komen en welke posities die hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:37 schreef el-blanchito het volgende:
Wat denken jullie dat iemand als IF Asamoah doet vanavond? Stijgt hij omdat hij niet in het team zit of gaat hij juist zakken?
stijgt als hij niet in het team zit, zakt als hij er wel in zit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:37 schreef el-blanchito het volgende:
Wat denken jullie dat iemand als IF Asamoah doet vanavond? Stijgt hij omdat hij niet in het team zit of gaat hij juist zakken?
Waar is het mooi weer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar mensen die zelfs pessimistisch zijn over mooi weer. Dat ze bestaan
Het wordt mooi weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar is het mooi weer?
Hier onweert het als een mallepoeperd
Dit ja, al heb ik gegokt op een IF waar ik ook wel wat winst op probeer te pakkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stijgt als hij niet in het team zit, zakt als hij er wel in zit.
al zal het niet veel zijn. echte klappers zullen wel balo zijn, chiellini als hij er niet in zit. en misschien buffon.
Serie A IF ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer
[..]
Dit ja, al heb ik gegokt op een IF waar ik ook wel wat winst op probeer te pakken
Ik gok op Lichtsteiner, aangezien er hopelijk geen RM in het team zitquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Serie A IF ?
SIF Maicon en benatia natuurlijk vergeten die gaan ook konko hard als ze er niet in zitten.
Is Benatia niet een stuk sneller?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:43 schreef Rijst het volgende:
Ben wel benieuwd wat de vaste prijs van Benatia zal zijn. Cahill bijv met vergelijkbare stats kost 140k dat lijkt me ook een zeer nette prijs voor benatia
Wat een rare conclusiequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar mensen die zelfs pessimistisch zijn over mooi weer. Dat ze bestaan
Klein detail misschien dat TOTS Cahill 85 rated is, en de SIF van Benatia alleen al 86 isquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is Benatia niet een stuk sneller?
SIF Benatia heeft 75, TOTS Cahill 78.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is Benatia niet een stuk sneller?
Maar de eerste speelt weer in een populairdere league...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klein detail misschien dat TOTS Cahill 85 rated is, en de SIF van Benatia alleen al 86 is
Zul je zien dat je mis snijdt. Of je kunt geen mes vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie
Ik ben niet pessimistisch over mooi weer. Mooi weer = mooi. Kut weer = kut.
Het gaat hier om een voorspelling, die heeft niks te maken met hoe optimistisch of pessimistisch ik ben ingesteld. Als het knmi had gezegd dat het 26 graden en stralend zonnig weer zou worden dan was ik daar van uit gegaan.
Maar nu zegt het knmi en bv. ook de dienst van Google op mijn telefoon dat het volgende week na dinsdag flink gaat regenen en dat de temperaturen niet in de buurt van 26 graden komen. Dus ja, dan denk ik inderdaad dat het onwaarschijnlijk is dat het het stralend zonnig weer met 26 graden wordt.
Sorry hoor dat ik zo pessimist ben, ik ga nu wel even mijn polsen doorsnijden.
Is het nou een CB of een CDM? Voor mn gevoel halen we met die gast een Joey van den Berg kopie binnen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jazeker. Beste speler bij NAC dit jaar, na Matic.
Loop gewoon niet zo te zeiken manquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie
Ik ben niet pessimistisch over mooi weer. Mooi weer = mooi. Kut weer = kut.
Het gaat hier om een voorspelling, die heeft niks te maken met hoe optimistisch of pessimistisch ik ben ingesteld. Als het knmi had gezegd dat het 26 graden en stralend zonnig weer zou worden dan was ik daar van uit gegaan.
Maar nu zegt het knmi en bv. ook de dienst van Google op mijn telefoon dat het volgende week na dinsdag flink gaat regenen en dat de temperaturen niet in de buurt van 26 graden komen. Dus ja, dan denk ik inderdaad dat het onwaarschijnlijk is dat het het stralend zonnig weer met 26 graden wordt.
Sorry hoor dat ik zo pessimist ben, ik ga nu wel even mijn polsen doorsnijden.
Is dit jaar beter tot zijn recht gekomen op het moment dat hij CB werd gezet. Geen pure mandekker though...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het nou een CB of een CDM? Voor mn gevoel halen we met die gast een Joey van den Berg kopie binnen...
DSL moet ook een troll zijn gewoonquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te zeiken man
Ik denk niet dat EA hem al te hoog gaat raten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klein detail misschien dat TOTS Cahill 85 rated is, en de SIF van Benatia alleen al 86 is
Dat klopt wel maar je weet het niet met eaquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat EA hem al te hoog gaat raten.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
huh zonder uitleg en je snapt het. Wat is daize?!?
Jullie zeiken hier altijd meer over hoe veel ik zit te zeiken, dan ik daadwerkelijk zeik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te zeiken manDie dagen ervoor is het mooi weer iig, zeg je ook al : Begint de ellende weer van vooraf aan
Zeikceptionquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie zeiken hier altijd meer over hoe veel ik zit te zeiken, dan ik daadwerkelijk zeik.
Laat je vooral niet demoniseren DSL.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie zeiken hier altijd meer over hoe veel ik zit te zeiken, dan ik daadwerkelijk zeik.
tevez is gewoon een spits en hoort naar mijn mening ook daar te staanquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
Dat klopt, maar als wij het er over hebben dat het lekker weer wordt en iemand zegt : Nou volgende week begint de ellende al weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:54 schreef Zhano het volgende:
Hij heeft meestal wel gelijk hoor, alleen is het zoveel lezen.
Haha kan nooit kiezen waar ik wil staan wil overal tegelijk zijn. Je kon vorig jaar ook met een klein veerbootje naar zoon eiland. Was ook wel ff relaxed om te zijn!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, nog niet eerder geweest. Die line-up is echt dikIk sta waarschijnlijk de hele dag op Komodo
Baasquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het is me toch iets te aanvallend denk ik... Tips?
Die functie doet het bij mij nietquote:
gewoon je EA share linkje er in plakkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die functie doet het bij mij niet
Ja dan krijg ik een foutmeldingquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon je EA share linkje er in plakkengaat uit de kunst
strootgodquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Het is me toch iets te aanvallend denk ik... Tips?
Hij doet het nu wel. -20k, dat valt nog wel meequote:
Die backs en flankmiddenvelders lopen elkaar een beetje in de weg zoquote:
Denk dat van Persie teveel op een eiland staat en je echt aanvallend veel kracht (in de zin van spelers etc niet fysieke krachtquote:
triple link met bakkaliquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat moet PSV nou weer met Thorgan Hazard. Aanvallende middenvelders hebben we genoeg, en eentje een jaar huren heeft al helemaal geen zin
Bij Chelsea wss en niet bij onsquote:
Finn heeft die link met Gini nodigquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
strootgod
433 met stroot-fer-wijn werkt ook beter denk ik
Robben en Depay gaan toch naar binnen, kunnen Janmaat en Blind erover heen naar de achterlijn; lijkt mij prima te werken dan. Maar Robben en Depay moeten wel iets meer over de middenlijn spelen dan en niet half blijven hangen de hele tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die backs en flankmiddenvelders lopen elkaar een beetje in de weg zo
Dan moet je ze LW/RW zettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:32 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Robben en Depay gaan toch naar binnen, kunnen Janmaat en Blind erover heen naar de achterlijn; lijkt mij prima te werken dan. Maar Robben en Depay moeten wel iets meer over de middenlijn spelen dan en niet half blijven hangen de hele tijd.
dan is het geen 5-3-2 meer maar 5-1-1-3quote:
Dan kan Sneijder niet op het Middenveld iig, moet je er 2 stoppers neerzetten waarvan er 1 kan voetballenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is het geen 5-3-2 meer maar 5-1-1-3
ik zou beginnen met de zekerheidjes op de positie te zetten waar ze het best tot hun rechtkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan Sneijder niet op het Middenveld iig, moet je er 2 stoppers neerzetten waarvan er 1 kan voetballen
Kortom, Jorrit Hendrix in Oranjequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan Sneijder niet op het Middenveld iig, moet je er 2 stoppers neerzetten waarvan er 1 kan voetballen
Dat gaat niet heel gemakkelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:49 schreef Maver24 het volgende:
we zitten wel allemaal aan het TOTS te denken maar wat te denken van IF Lucas, damn, die zou ik graag willen implementeren in me serie A team. NIF is echt heel erg goed
Je wilt en Tots Candreva en IF Lucas in een Serie a team?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:51 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Even bidden dat hij er ook inzit vandaag
Hahah nee maar ik hoop dat Candreva erin zit zodat we een TOTS RM/RW hebben in de serie Aquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat gaat niet heel gemakkelijk
[..]
Je wilt en Tots Candreva en IF Lucas in een Serie a team?
Ik hoop van niet, maar als er een is dan graag Candrevaquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahah nee maar ik hoop dat Candreva erin zit zodat we een TOTS RM/RW hebben in de serie A
Tja, het blijft EA he...je weet het nooit met ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overige candidaten die misschien in het TOTS zitten, kans ik wel klein
ik hoop dat hernanes een TOTS krijgtquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overige candidaten die misschien in het TOTS zitten, kans ik wel klein
Rijst ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik hoop dat hernanes een TOTS krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |