SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Denk dat het politieke wereldje zelfs in de bananenrepubliek tig keer beter is dan in Turkije.quote:
DS2 is een sletje.quote:
Niks mis met bananen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk dat het politieke wereldje zelfs in de bananenrepubliek tig keer beter is dan in Turkije.
Ik zag dat hij vandaag weer allemaal onzin had gepost.quote:
Zou je dan anders met je kontje omhoog in Kralingse bos liggen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik hier niet posten.
Hij post elke dag onzin.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zag dat hij vandaag weer allemaal onzin had gepost.
Of achter het station lullen diep in je mondje nemen voor 400 FUT coins.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou je dan anders met je kontje omhoog in Kralingse bos liggen?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of achter het station lullen diep in je mondje nemen voor 400 FUT coins.
Nee, ten eerste zou ik dan een vrouw zijn en dus niet in deze reeks posten. Ten tweede zou ik dan wel nuttigere dingen doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou je dan anders met je kontje omhoog in Kralingse bos liggen?
Niet weten wat het kralingsebos isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ten eerste zou ik dan een vrouw zijn en dus niet in deze reeks posten. Ten tweede zou ik dan wel nuttigere dingen doen.
Moet je nagaan, overal waar jou tyfes naam in voorkomt is een en al stront en onzin.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst zeggen dat ik onzin post en dan zelf nog grotere onzin posten
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Man+Slutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ten eerste zou ik dan een vrouw zijn en dus niet in deze reeks posten. Ten tweede zou ik dan wel nuttigere dingen doen.
Alleen maar privé gegevens van een fokker posten, om (een mislukte poging om) gelijk te krijgen in een discussie die toch niemand ene kut interesseertquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zag dat hij vandaag weer allemaal onzin had gepost.
Pacehoer!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen maar privé gegevens van een fokker posten, om (een mislukte poging om) gelijk te krijgen in een discussie die toch niemand ene kut interesseert
Zelf gaan huilen als zijn foto gepost is door een andere user.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen maar privé gegevens van een fokker posten, om (een mislukte poging om) gelijk te krijgen in een discussie die toch niemand ene kut interesseert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Waarom is het meteen huilen als ik er alleen iets van zeg? Dan zou jij constant huilen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelf gaan huilen als zijn foto gepost is door een andere user.
HAHAHAHA! KIJK ZIJN PI! HIJ IS NIET SERIEUS JONGENS!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom is het meteen huilen als ik er alleen iets van zeg? Dan zou jij constant huilen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Laat die jongen lekker met rust man, stelletje pubers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |