Ik heb in het begin een paar DLC gekocht, maar vond het toch best moeilijk wordenquote:Op woensdag 4 december 2024 11:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Kick!
Anno 1800 heeft onderhand al vele DLC's en is echt een huge game geworden. Ik heb alleen de main game en zelfs die nog niet tot het eind gespeeld. Ik ben ook niet zo fanatiek.Tot en met vandaag is er 50% korting op Steam op seasons passes voor DLC's dus misschien dat ik er nog eentje koop.
Ook is Anno 117 aangekondigd. Een nieuw deel in de Romeinse tijd dus! Zou volgend jaar uit moeten komen.
Dat is goed om te horen. Zodra de release datum bekend is kan ik mij direct ziekmelden.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ook is Anno 117 aangekondigd. Een nieuw deel in de Romeinse tijd dus! Zou volgend jaar uit moeten komen.
Mits ze niet falliet zijn tegen die tijd. Gaat niet heel best met ubiquote:Op woensdag 4 december 2024 15:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Zodra de release datum bekend is kan ik mij direct ziekmelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |