Mijn vraag is of ik deze ook gescheiden in mag leveren bij de belasting, dus een lijst met prive kilometers en een lijst met zakelijke kilometer?
[Dit bericht is gewijzigd door DjMisterY op 16-10-2002 14:46]
quote:Dit kreeg ik al van meer mensen te horen..teveel werk om bij te houden en dat voor die 5%..En aangezien ik 75 km van mijn werk woon en dus 45 km al daarvan als prive moet schrijven heeft het al helemaal geen zin meer om bij te houden want dan ben ik met 1 week al bijna door de 500 km....
Op woensdag 16 oktober 2002 14:55 schreef MSXUser het volgende:
Eigenlijk kan het alleen uit indien je GEEN (of <500km per jaar) privékilometers maakt. Meeste collega's kwamen uit op 20% bijtelling. Neem je daarentegen 25% (dus 5% extra) voor lief, dan hoef je tenminste eerst niet die rottige administratie bij te houden en hoef je ook niet meer te letten op de kilometers.
quote:Volgens mij val je dan altijd al in de 25% categorie, omdat de afstand van en naar het werk boven een bepaald aantal kilometers uitkomt. Eventueel kun je dat nog navragen, maar ik denk dat je voortaan leukere zaken met je Palm kunt gaan doen. Die 500km over een heel jaar stelt echt niets voor. Dat is iets meer dan 9.5km per week.
Op woensdag 16 oktober 2002 15:19 schreef DjMisterY het volgende:Dit kreeg ik al van meer mensen te horen..teveel werk om bij te houden en dat voor die 5%..En aangezien ik 75 km van mijn werk woon en dus 45 km al daarvan als prive moet schrijven heeft het al helemaal geen zin meer om bij te houden want dan ben ik met 1 week al bijna door de 500 km....
quote:hehe denk maar niet dat ik daar een Palm voor gekocht heb hoor
Op woensdag 16 oktober 2002 15:57 schreef MSXUser het volgende:[..]
Volgens mij val je dan altijd al in de 25% categorie, omdat de afstand van en naar het werk boven een bepaald aantal kilometers uitkomt. Eventueel kun je dat nog navragen, maar ik denk dat je voortaan leukere zaken met je Palm kunt gaan doen. Die 500km over een heel jaar stelt echt niets voor. Dat is iets meer dan 9.5km per week.
Maar ff ontopic weer: ik dacht dat ik misschien dit jaar nog onder het aantal km kan blijven maar ik denk dat dat zelf nie gaat lukken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |