SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
JP zijn app?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag dus op twitter een tweet van iemand die een miljoen winst maakte op jp zijn app en daar was die screenshot van.
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Legend Futre gekochtnu even Effenberg kopen. moet een CM zijn. Ik zou zo graag eens Gullit willen proberen maar dat gaat het niet worden
Hoe duur is Gullit dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Legend Futre gekochtnu even Effenberg kopen. moet een CM zijn. Ik zou zo graag eens Gullit willen proberen maar dat gaat het niet worden
Walxie 2.0 dit hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team he
neuh, hahahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team he
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?quote:
Ja wat is ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen reageren op TT
Ben je een beetje verliefd?
Niet een beetjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen reageren op TT
Ben je een beetje verliefd?
geen idee maar het gaat niet lukken in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?
JBGS.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee maar het gaat niet lukken in ieder geval
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je team gezien die je postte vannacht, hoe doet lewa het nu bij jou?
Had ik maar niet geinvesteerd in die flutsite van je. Al wat ik ervoor terugkrijg ik spotquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |