front word bewaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niets het is je gelukt, ik ben nu ff weg
tot over een uur
en hou je taai he
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Obersturmbannführer Herr Joey Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft, Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht.
[ afbeelding ]
Mooie uitslag. 50% kans dat Billy of Joey eruitgaatquote:
hmm nooit gedaan eigenlijk, is dat wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef isax het volgende:
ik zit al een uur te zoeken naar een audiobook
ik heb hem alleen gevonden op een private tracker waar ik geen invite voor heb
lol je hebt nog favorieten? Ik heb als Elite voor Dennis gestemd, een verloren stem dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooie uitslag. 50% kans dat Billy of Joey eruitgaat. Die andere 2 hoeven ervan mij niet uit maar ik ben blij dat er verder geen favorieten van mij op de bank zitten.
weet ik niet, cacao wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
koffie werkt niet meerkun je die shizzle ook snuiven?
Ik weet nog wel een mannetje voor je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
koffie werkt niet meerkun je die shizzle ook snuiven?
Moet wel een prettige stem en voorlezer zijn dan. Wil jij een audioboek met jouw stem voor mij maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
in de trein en als je gaat slapen wel.
soms gaat de treinreis zo snel dan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Obersturmbannführer Herr Joey Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft, Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()