abonnement Unibet Coolblue
pi_139978339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef aspi het volgende:

[..]
En de shards op lvl 1 T6 rifst is al gehotfixed, het was ook best belachelijk snel.
Mn lvl 1 wiz die ik gemaakt had om even te kijken gisteren avond was ook al lvl 53 half uur later :/
Gelukkig, werd echt gek van al die T6 (1) groups in rift it forward.
pi_139982360
Archon change is trouwens wel even een potje retegeil.

Gisteren op T1 voelde ik net wat meer squeshy dan voorheen aan, maar Elite Packs was gewoon rete-funny :D

1648% 20 yard molten impact
3680% 15 yard arcane destruction
Dan nog een paar keer klikken met de Archon fire attack
WEG :D

(wel met 59% Fire Damage)

Weet niet precies hoe je het moet berekenen maar 3680% en 59% fire damage is absurd cool.
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:46:45 #128
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139985866
Ik moet dat laaste stukje van mijn earthquake set nog. Dan wordt het ook leuk :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:51:19 #129
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_139986015
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de nieuwe patch er net is en nu buff met van alles voor een week. En alsndie weg is gaan mensen weer huilen :')
Naja als de leg find nu te weinig is weet je ook genoeg natuurlijk, voor de rest zijn er weinig veranderingen volgens dat plaatje.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_139987317
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Archon change is trouwens wel even een potje retegeil.

Gisteren op T1 voelde ik net wat meer squeshy dan voorheen aan, maar Elite Packs was gewoon rete-funny :D

1648% 20 yard molten impact
3680% 15 yard arcane destruction
Dan nog een paar keer klikken met de Archon fire attack
WEG :D

(wel met 59% Fire Damage)

Weet niet precies hoe je het moet berekenen maar 3680% en 59% fire damage is absurd cool.
Wat Ook leuk is als je een Wand of Woh vindt :)
pi_139997621
Kadala geeft cindercoat, is ie 3,4% minder dmg. En om sockets te rerollen en ook nog eens de gems die dat percentage opvullen....zo rijk ben ik helaas nog niet!
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:56:39 #132
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139997745
De fire damage van Cindercoat wordt niet meegenomen in de damage berekening he.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_139997908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef seto het volgende:
De fire damage van Cindercoat wordt niet meegenomen in de damage berekening he.
Klopt, maar hoe reken ik dan uit wat mijn effectieve dmg is? Want ik gebruik zeker fire skills. (cluster arrow, loaded for bear en entangling shot, justice is served).
pi_139998511
Ik ga eens even snel een run doen. Eens kijken wat die lightning archon allemaal kan.
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:01:01 #135
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_140000663
quote:
9s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef iScrim het volgende:
Kadala geeft cindercoat, is ie 3,4% minder dmg. En om sockets te rerollen en ook nog eens de gems die dat percentage opvullen....zo rijk ben ik helaas nog niet!
Komt vanzelf, aan de sockets zul je sowieso moeten. Ik ben nu ook aan het werken aan mijn +280 gems en dat kost ook klauwen met geld.

Het is ook wat fijner om gewoon gold te farmen want dan gaat wat gestadiger dan puur legs of mats proberen te krijgen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:49:11 #136
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_140005568
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef iScrim het volgende:

[..]

Klopt, maar hoe reken ik dan uit wat mijn effectieve dmg is? Want ik gebruik zeker fire skills. (cluster arrow, loaded for bear en entangling shot, justice is served).
Gewoon 20% fire damage geeft je 20% meer damage op je skills die "Fire" gelabeld zijn. Dus als je alleen maar fire damage doet kun je er 20% bij optellen. Maar daarnaast zorgt de cindercoat er ook nog eens voor dat je abilties een stuk minder kosten, dus dat zorgt voor nog een grote damage boost (zeker als je DH bent).
Dus als je een fatsoenlijke cindercoat hebt, is het het rerollen zeker waard.
pi_140011999
Eindelijk Tasker and Theo en Mask of Jeram op mn WD... Alleen niet via Kadala maar via drops van dezelfde maat waar ik het eerder over had... Mijn geluk op mn WD is echt minimaal :')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 10:46:38 #138
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_140012426
quote:
9s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef iScrim het volgende:
Kadala geeft cindercoat, is ie 3,4% minder dmg. En om sockets te rerollen en ook nog eens de gems die dat percentage opvullen....zo rijk ben ik helaas nog niet!
Als je iets vindt met -dmg maar +element dmg %, dan kun je op deze manier kijken of je erop vooruitgaat:
(1-x)*(1+y)
x = % dmg die je erop achteruit (of vooruit) gaat
y = % element dmg die je item toevoegt
Als de uitkomst groter is dan 1, dan ga je erop vooruit

Beide zijn in decimalen (dus 20% is 0,2)

Als je bijvoorbeeld een fire build gebruikt en nu een normaal wapen gebruikt, een The Burning Axe of Sankis vindt met +15% fire dmg maar -13% dmg, dan krijg je het volgende:
(1-0,13)*(1+0,15) = 1,0005
Je gaat er dan dus miniem op vooruit :P

Als die axe wat slechter is en je krijgt -13,1% dmg, dan ga je erop achteruit:
(1-0,131)*(1+0,15) = 0,99935

-15% dmg en +15% element zijn, voor de goede orde, dus niet hetzelfde :P

Er wordt dan uiteraard geen rekening gehouden met hoe snel je je resources verbruikt, attack speed etc, maar het is voor de meeste items wel een goeie indicator.
pi_140013126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 10:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als je iets vindt met -dmg maar +element dmg %, dan kun je op deze manier kijken of je erop vooruitgaat:
(1-x)*(1+y)
x = % dmg die je erop achteruit (of vooruit) gaat
y = % element dmg die je item toevoegt
Als de uitkomst groter is dan 1, dan ga je erop vooruit

Beide zijn in decimalen (dus 20% is 0,2)

Als je bijvoorbeeld een fire build gebruikt en nu een normaal wapen gebruikt, een The Burning Axe of Sankis vindt met +15% fire dmg maar -13% dmg, dan krijg je het volgende:
(1-0,13)*(1+0,15) = 1,0005
Je gaat er dan dus miniem op vooruit :P

Als die axe wat slechter is en je krijgt -13,1% dmg, dan ga je erop achteruit:
(1-0,131)*(1+0,15) = 0,99935

-15% dmg en +15% element zijn, voor de goede orde, dus niet hetzelfde :P

Er wordt dan uiteraard geen rekening gehouden met hoe snel je je resources verbruikt, attack speed etc, maar het is voor de meeste items wel een goeie indicator.
Heb je al een beetje leuke frost% axe gemaakt voor je WD? Farmen zou nu wat makkelijker moeten zijn :P
Comfortably numb
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:16:58 #140
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_140013219
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Heb je al een beetje leuke frost% axe gemaakt voor je WD? Farmen zou nu wat makkelijker moeten zijn :P
Niet meer mee beziggehouden :P Maar dat zou nu idd wat makkelijker moeten zijn en een hoop irritatie schelen :P
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:39:10 #141
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_140013863
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 10:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als je iets vindt met -dmg maar +element dmg %, dan kun je op deze manier kijken of je erop vooruitgaat:
(1-x)*(1+y)
x = % dmg die je erop achteruit (of vooruit) gaat
y = % element dmg die je item toevoegt
Als de uitkomst groter is dan 1, dan ga je erop vooruit

Beide zijn in decimalen (dus 20% is 0,2)

Als je bijvoorbeeld een fire build gebruikt en nu een normaal wapen gebruikt, een The Burning Axe of Sankis vindt met +15% fire dmg maar -13% dmg, dan krijg je het volgende:
(1-0,13)*(1+0,15) = 1,0005
Je gaat er dan dus miniem op vooruit :P

Als die axe wat slechter is en je krijgt -13,1% dmg, dan ga je erop achteruit:
(1-0,131)*(1+0,15) = 0,99935

-15% dmg en +15% element zijn, voor de goede orde, dus niet hetzelfde :P

Er wordt dan uiteraard geen rekening gehouden met hoe snel je je resources verbruikt, attack speed etc, maar het is voor de meeste items wel een goeie indicator.
Dat werkt alleen zo als je nog geen y damage op een ander item hebt zitten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:10:52 #142
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_140014810
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:39 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat werkt alleen zo als je nog geen y damage op een ander item hebt zitten.
Uiteraard. Als je dat al wel hebt, is het verschil vaak duidelijker.
pi_140014858
Hoe zit het trouwens met wapens, als er staat 840-1280 poison damage bijvoorbeeld, heeft een bracers met +20% poison damage daar ook nog invloed op?

En wanneer doe je die damage die op je wapen zit, bij elke hit? Of alleen met bepaalde skills.
pi_140015071
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het trouwens met wapens, als er staat 840-1280 poison damage bijvoorbeeld, heeft een bracers met +20% poison damage daar ook nog invloed op?

En wanneer doe je die damage die op je wapen zit, bij elke hit? Of alleen met bepaalde skills.
Die weapon damage als element doet volgens mij niet zo veel(behalve bij wat passive skills zoals elemental exposure). De +x% elemental damage staat in het spel beschreven als 'element' skills deal 'x'% more damage, dit geeft dus al aan dat weapon damage niet increased worden, maar alleen skills.

De skill bepaalt het type damage dat gedaan wordt.
pi_140015171
Ja dat dacht ik dus ook al, een skill doet frost of fire of iets en 'overschrijft' je weapon damage dan.

En het is dan niet heel belangrijk dus, thanks.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:28:59 #146
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_140015308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook al, een skill doet frost of fire of iets en 'overschrijft' je weapon damage dan.

En het is dan niet heel belangrijk dus, thanks.
Ik vraag me sowieso af waarom het niet gewoon damage is als het toch niks uitmaakt
pi_140015309
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het trouwens met wapens, als er staat 840-1280 poison damage bijvoorbeeld, heeft een bracers met +20% poison damage daar ook nog invloed op?

En wanneer doe je die damage die op je wapen zit, bij elke hit? Of alleen met bepaalde skills.
Gisteren een blue post over gelezen.

Het is je normal weapon damage + alle extra's van rings en shit en daar komt boven op, je +xx% fire/ice/etc damage. En dan komt er nog de elemental damage op een weapon erbij. Maar die wordt niet verbeterd door je +xx% fire/ice/etc. damage.
pi_140015378
[[[nee klopt niet]]]
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:10:53 #149
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_140016569
Sinds 2.0.5 kan ik T3 met gemak solo op m'n WD .... maar gisteren alleen 2 ruk leg drops (2h sword en een axe ...) een set dagger die an sich wel iets van een verbetering is (0.1% oid)

Maar die fix voor fetishes en dmg boost voor dogs ... heb nu in 2 min 20+ minions lopen :')

* Fe2O3 blijft ijverig doorgamblen voor tasker gloves .... en hopen op zuni set pcs
Dum de dum
pi_140016707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Sinds 2.0.5 kan ik T3 met gemak solo op m'n WD .... maar gisteren alleen 2 ruk leg drops (2h sword en een axe ...) een set dagger die an sich wel iets van een verbetering is (0.1% oid)

Maar die fix voor fetishes en dmg boost voor dogs ... heb nu in 2 min 20+ minions lopen :')

* Fe2O3 blijft ijverig doorgamblen voor tasker gloves .... en hopen op zuni set pcs
Mijn WD pets doen nu zo veel damage, dat ik T4 niet meer kan... Ik ga echt hard dood aan reflect damage xD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')