Gelukkig, werd echt gek van al die T6 (1) groups in rift it forward.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef aspi het volgende:
[..]
En de shards op lvl 1 T6 rifst is al gehotfixed, het was ook best belachelijk snel.
Mn lvl 1 wiz die ik gemaakt had om even te kijken gisteren avond was ook al lvl 53 half uur later :/
Naja als de leg find nu te weinig is weet je ook genoeg natuurlijk, voor de rest zijn er weinig veranderingen volgens dat plaatje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de nieuwe patch er net is en nu buff met van alles voor een week. En alsndie weg is gaan mensen weer huilen
Wat Ook leuk is als je een Wand of Woh vindtquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Archon change is trouwens wel even een potje retegeil.
Gisteren op T1 voelde ik net wat meer squeshy dan voorheen aan, maar Elite Packs was gewoon rete-funny
1648% 20 yard molten impact
3680% 15 yard arcane destruction
Dan nog een paar keer klikken met de Archon fire attack
WEG
(wel met 59% Fire Damage)
Weet niet precies hoe je het moet berekenen maar 3680% en 59% fire damage is absurd cool.
Klopt, maar hoe reken ik dan uit wat mijn effectieve dmg is? Want ik gebruik zeker fire skills. (cluster arrow, loaded for bear en entangling shot, justice is served).quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:56 schreef seto het volgende:
De fire damage van Cindercoat wordt niet meegenomen in de damage berekening he.
Komt vanzelf, aan de sockets zul je sowieso moeten. Ik ben nu ook aan het werken aan mijn +280 gems en dat kost ook klauwen met geld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef iScrim het volgende:
Kadala geeft cindercoat, is ie 3,4% minder dmg. En om sockets te rerollen en ook nog eens de gems die dat percentage opvullen....zo rijk ben ik helaas nog niet!
Gewoon 20% fire damage geeft je 20% meer damage op je skills die "Fire" gelabeld zijn. Dus als je alleen maar fire damage doet kun je er 20% bij optellen. Maar daarnaast zorgt de cindercoat er ook nog eens voor dat je abilties een stuk minder kosten, dus dat zorgt voor nog een grote damage boost (zeker als je DH bent).quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef iScrim het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe reken ik dan uit wat mijn effectieve dmg is? Want ik gebruik zeker fire skills. (cluster arrow, loaded for bear en entangling shot, justice is served).
Als je iets vindt met -dmg maar +element dmg %, dan kun je op deze manier kijken of je erop vooruitgaat:quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef iScrim het volgende:
Kadala geeft cindercoat, is ie 3,4% minder dmg. En om sockets te rerollen en ook nog eens de gems die dat percentage opvullen....zo rijk ben ik helaas nog niet!
Heb je al een beetje leuke frost% axe gemaakt voor je WD? Farmen zou nu wat makkelijker moeten zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je iets vindt met -dmg maar +element dmg %, dan kun je op deze manier kijken of je erop vooruitgaat:
(1-x)*(1+y)
x = % dmg die je erop achteruit (of vooruit) gaat
y = % element dmg die je item toevoegt
Als de uitkomst groter is dan 1, dan ga je erop vooruit
Beide zijn in decimalen (dus 20% is 0,2)
Als je bijvoorbeeld een fire build gebruikt en nu een normaal wapen gebruikt, een The Burning Axe of Sankis vindt met +15% fire dmg maar -13% dmg, dan krijg je het volgende:
(1-0,13)*(1+0,15) = 1,0005
Je gaat er dan dus miniem op vooruit
Als die axe wat slechter is en je krijgt -13,1% dmg, dan ga je erop achteruit:
(1-0,131)*(1+0,15) = 0,99935
-15% dmg en +15% element zijn, voor de goede orde, dus niet hetzelfde
Er wordt dan uiteraard geen rekening gehouden met hoe snel je je resources verbruikt, attack speed etc, maar het is voor de meeste items wel een goeie indicator.
Niet meer mee beziggehouden Maar dat zou nu idd wat makkelijker moeten zijn en een hoop irritatie schelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Heb je al een beetje leuke frost% axe gemaakt voor je WD? Farmen zou nu wat makkelijker moeten zijn
Dat werkt alleen zo als je nog geen y damage op een ander item hebt zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je iets vindt met -dmg maar +element dmg %, dan kun je op deze manier kijken of je erop vooruitgaat:
(1-x)*(1+y)
x = % dmg die je erop achteruit (of vooruit) gaat
y = % element dmg die je item toevoegt
Als de uitkomst groter is dan 1, dan ga je erop vooruit
Beide zijn in decimalen (dus 20% is 0,2)
Als je bijvoorbeeld een fire build gebruikt en nu een normaal wapen gebruikt, een The Burning Axe of Sankis vindt met +15% fire dmg maar -13% dmg, dan krijg je het volgende:
(1-0,13)*(1+0,15) = 1,0005
Je gaat er dan dus miniem op vooruit
Als die axe wat slechter is en je krijgt -13,1% dmg, dan ga je erop achteruit:
(1-0,131)*(1+0,15) = 0,99935
-15% dmg en +15% element zijn, voor de goede orde, dus niet hetzelfde
Er wordt dan uiteraard geen rekening gehouden met hoe snel je je resources verbruikt, attack speed etc, maar het is voor de meeste items wel een goeie indicator.
Uiteraard. Als je dat al wel hebt, is het verschil vaak duidelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat werkt alleen zo als je nog geen y damage op een ander item hebt zitten.
Die weapon damage als element doet volgens mij niet zo veel(behalve bij wat passive skills zoals elemental exposure). De +x% elemental damage staat in het spel beschreven als 'element' skills deal 'x'% more damage, dit geeft dus al aan dat weapon damage niet increased worden, maar alleen skills.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het trouwens met wapens, als er staat 840-1280 poison damage bijvoorbeeld, heeft een bracers met +20% poison damage daar ook nog invloed op?
En wanneer doe je die damage die op je wapen zit, bij elke hit? Of alleen met bepaalde skills.
Ik vraag me sowieso af waarom het niet gewoon damage is als het toch niks uitmaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook al, een skill doet frost of fire of iets en 'overschrijft' je weapon damage dan.
En het is dan niet heel belangrijk dus, thanks.
Gisteren een blue post over gelezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe zit het trouwens met wapens, als er staat 840-1280 poison damage bijvoorbeeld, heeft een bracers met +20% poison damage daar ook nog invloed op?
En wanneer doe je die damage die op je wapen zit, bij elke hit? Of alleen met bepaalde skills.
Mijn WD pets doen nu zo veel damage, dat ik T4 niet meer kan... Ik ga echt hard dood aan reflect damage xD.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Sinds 2.0.5 kan ik T3 met gemak solo op m'n WD .... maar gisteren alleen 2 ruk leg drops (2h sword en een axe ...) een set dagger die an sich wel iets van een verbetering is (0.1% oid)
Maar die fix voor fetishes en dmg boost voor dogs ... heb nu in 2 min 20+ minions lopen
* Fe2O3 blijft ijverig doorgamblen voor tasker gloves .... en hopen op zuni set pcs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |