Gaaf, zo'n oud huisquote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.
mijn huis is stamt uit de 17e eeuw. dus denk dat dat allemaal niet gaat?
weet eigenlijk niet hoe dat zit.
chocofantastische dromenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga mijn bedje opzoeken
een fijne nacht nog allemaal![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga mijn bedje opzoeken
een fijne nacht nog allemaal![]()
![]()
Humberto is net kermit de kikkerquote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
Humberto zegt in Late Night dat Utopia zo'n succes is, en of John De Mol nu geen lange neus trekt naar de criticasters.
Ja zit het ook te kijken....quote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
Humberto zegt in Late Night dat Utopia zo'n succes is, en of John De Mol nu geen lange neus trekt naar de criticasters.
ik hou van dit stekkiequote:
Dus dat, die speelt het gewoon mee. Moet het ook eigenlijk niet kijken, propaganda.quote:
Monumentenzorg op je dakquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van dit stekkie![]()
ik wilde laatst weten waarom sommige ramen dicht geschroefd zijn
dus ik eentje open schroeven
raam er half uit
heb ooit in een kraakpand uit 1700 gewoond, heerlijk de sfeer in zo'n huisquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van dit stekkie![]()
ik wilde laatst weten waarom sommige ramen dicht geschroefd zijn
dus ik eentje open schroeven
raam er half uit
Die is aan het cammen volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef Inodder het volgende:
Liesje passed out bij het aanzien van al die technische praat in haar UTO?
ik was even bang van wel.quote:
ik woonde eerst in noord maar moet zeggen dat ik hier pas echt verliefd ben geworden op de stad.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ooit in een kraakpand uit 1700 gewoond, heerlijk de sfeer in zo'n huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |