weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ooit..... zal het ook daar vals wel komen... ook al is het over 30 jaar...
Maar heb je ook geen kabel dan? als in upc/ziggo tv kabel?
jah rule the worldquote:
WiFi?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik 'hoop' dat het stabieler is dan de zooi die ik nu gebruik.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Just pass the trees, the trees, the trees
Die switches kreeg ik ook gratis, krijgt iedereen gratis denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
WiFi?
Dat word in principe niet anders... Je hele netwerk achter het modem blijft eigenlijk onveranderd tenzij je het zelf anders in wilt gaan richten.... Ik heb de komst van Glasvezel wel aangegrepen om bij KPN extra Switches en Kabel te bedingen, en heel mijn netwerk binnenshuis bekabeld te maken.
Maar dat heeft eigenlijk niets met het glasvezel verhaal te maken...
Je Wifi kan beter worden Omdat je naar alle waarschijnlijkheid ook weer een nieuwe router krijgt... maar als je klaagt bij je privovider kan je die ook nu wel krijgen denk ik...
De experiabox van KPN staat iig niet zo goed bekend om zijn WiFi bereik...
Dat doe ik dan weer eigenlijk allemaal op mijn Phone.... Eigenlijk precies de tablet, maar dan iets kleiner...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het zalig. Languit op de bank/bed, nog een beetje surfen en streamen (tegelijk, ja tegelijk)
Niks geen log zwaar ding wat veel te warm wordt op je schoot. Handig op vakantie/ tijdens vluchten/ in de pauze. Past makkelijk in de (hand)tas.
Ik ben normaal gesproken al met 8 dingen tegelijk bezig, als ik er dan nog een tablet bij zou nemen worden het er 12quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het zalig. Languit op de bank/bed, nog een beetje surfen en streamen (tegelijk, ja tegelijk)
Niks geen log zwaar ding wat veel te warm wordt op je schoot. Handig op vakantie/ tijdens vluchten/ in de pauze. Past makkelijk in de (hand)tas.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Pavement het volgende:
Fantah Mojah is mijn held qua Reggae
zn teksten zijn legendarisch
ik moest lachen kut zooi hahaquote:
Vind ik voor op de bank weer niet fijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer eigenlijk allemaal op mijn Phone.... Eigenlijk precies de tablet, maar dan iets kleiner...
In heel Amsterdam (toch?) zal toch wel gewoon kabel liggen? wellicht dat de huiseigenaar nooit een abbo heeft genomen, maar gewoon via antenne/satelliet/digitenne Heeft gekeken, en dat het dus nooit in de woning is aangesloten?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.
mijn huis is stamt uit de 17e eeuw. dus denk dat dat allemaal niet gaat?
weet eigenlijk niet hoe dat zit.
ik ook niet, woon er gewoon.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
In heel Amsterdam (toch?) zal toch wel gewoon kabel liggen? wellicht dat de huiseigenaar nooit een abbo heeft genomen, maar gewoon via antenne/satelliet/digitenne Heeft gekeken, en dat het dus nooit in de woning is aangesloten?
Maar goed ik ben niet op de hoogte van hoe het daar zit... dus kan er verder ook niet veel over zeggen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook niet, woon er gewoon.
er is tv en internet dus wat boeit het
Als je er om vraagt wel...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die switches kreeg ik ook gratis, krijgt iedereen gratis denk ik.
Gaaf, zo'n oud huisquote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.
mijn huis is stamt uit de 17e eeuw. dus denk dat dat allemaal niet gaat?
weet eigenlijk niet hoe dat zit.
chocofantastische dromenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga mijn bedje opzoeken
een fijne nacht nog allemaal![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga mijn bedje opzoeken
een fijne nacht nog allemaal![]()
![]()
Humberto is net kermit de kikkerquote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
Humberto zegt in Late Night dat Utopia zo'n succes is, en of John De Mol nu geen lange neus trekt naar de criticasters.
Ja zit het ook te kijken....quote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
Humberto zegt in Late Night dat Utopia zo'n succes is, en of John De Mol nu geen lange neus trekt naar de criticasters.
ik hou van dit stekkiequote:
Dus dat, die speelt het gewoon mee. Moet het ook eigenlijk niet kijken, propaganda.quote:
Monumentenzorg op je dakquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van dit stekkie![]()
ik wilde laatst weten waarom sommige ramen dicht geschroefd zijn
dus ik eentje open schroeven
raam er half uit
heb ooit in een kraakpand uit 1700 gewoond, heerlijk de sfeer in zo'n huisquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van dit stekkie![]()
ik wilde laatst weten waarom sommige ramen dicht geschroefd zijn
dus ik eentje open schroeven
raam er half uit
Die is aan het cammen volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef Inodder het volgende:
Liesje passed out bij het aanzien van al die technische praat in haar UTO?
ik was even bang van wel.quote:
ik woonde eerst in noord maar moet zeggen dat ik hier pas echt verliefd ben geworden op de stad.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ooit in een kraakpand uit 1700 gewoond, heerlijk de sfeer in zo'n huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |