En dat dan allemaal vanaf je android Phone kunnen doenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar een beetje huis (en tuin) automatisatie vind ik vet tof. Lampen op afstand aan en uit en zo, thuis netwerkje enzv.
doe dan maar weer schattige plaatjes van dierenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jullie beginnen erover, ik ben jullie spiegel.
oh dan hoeft het niet, ik rook alleen maarquote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef isax het volgende:
[..]
kan niet garenderen dat het geen waspoeder is.
180 Mbitquote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
maarrruhhh welke was jij dan de 1 2 de bafje of het pindasausje ?
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Inodder het volgende:
hoe noemen we het eigenlijk als de heren hier ruzie maken
dames bitchfight en de heren .....
Haantjes gevecht...
ofwel Cockfight...
Windows Phonequote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
En dat dan allemaal vanaf je android Phone kunnen doen
ow,,, sorry voor die kut, die kut is voor Joeziquote:
had ik die mazzel maarquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
Ik heb de hele dag Rastaman voor de shop in mijn straat, rijden ook heel wat scooters en open raampjes langs
Dat lust ie vast welquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow,,, sorry voor die kut, die kut is voor Joezi
goed plan draai der gelijk eenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
Ik heb de hele dag Rastaman voor de shop in mijn straat, rijden ook heel wat scooters en open raampjes langs
Ik dus ook sunny... maar dan 60... op glasvezel 50 van KPN dus is UNL voor mij zinloos.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sunnyusenet, UNL, Hoogste abbo van Ziggo.
terwijl daar rond dat gebied dezelfde bacteriën zitten mbt infectiequote:
Je glasvezel upgradenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik dus ook sunny... maar dan 60... op glasvezel 50 van KPN dus is UNL voor mij zinloos.
stuur wel een van de coffeeshops danquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh dan hoeft het niet, ik rook alleen maar
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
terwijl daar rond dat gebied dezelfde bacteriën zitten mbt infectie
ik heb een rasta coffeeshopquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |