Volgensmij is dit wel wat voor jouquote:Op maandag 12 mei 2014 22:35 schreef Pavement het volgende:
1bit 2 bit 180megakutbit 16bafjes met pindasaus << goeie tt
x264 mkv staat met 10 min. wel in mijn Mediabrowser ready to watchquote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Film van 2 uur op 1080p. Zijn meestal paar gig.
Ze stonden onder elkaarquote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als je het zo leest is het wel heel grappig ja![]()
nee ik ben niet zo van manga filmpies enzeau, vind ze altijd een beetje engquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nouuu met pindasaus breng je me aan het twijfelen
niks mis met baffenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nouuu met pindasaus breng je me aan het twijfelen
ik heb dat wel vaker, dat je dan bepaalde reacties achter elkaar ziet en dat ik dan erg moet lachenquote:
Correct... Daarom val ik soms ook terug op torrents...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenOf waarmee zoek jij dan?
maarrruhhh welke was jij dan de 1 2 de bafje of het pindasausje ?quote:
En dat dan allemaal vanaf je android Phone kunnen doenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar een beetje huis (en tuin) automatisatie vind ik vet tof. Lampen op afstand aan en uit en zo, thuis netwerkje enzv.
doe dan maar weer schattige plaatjes van dierenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jullie beginnen erover, ik ben jullie spiegel.
oh dan hoeft het niet, ik rook alleen maarquote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef isax het volgende:
[..]
kan niet garenderen dat het geen waspoeder is.
180 Mbitquote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
maarrruhhh welke was jij dan de 1 2 de bafje of het pindasausje ?
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Inodder het volgende:
hoe noemen we het eigenlijk als de heren hier ruzie maken
dames bitchfight en de heren .....
Haantjes gevecht...
ofwel Cockfight...
Windows Phonequote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
En dat dan allemaal vanaf je android Phone kunnen doen
ow,,, sorry voor die kut, die kut is voor Joeziquote:
had ik die mazzel maarquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
Ik heb de hele dag Rastaman voor de shop in mijn straat, rijden ook heel wat scooters en open raampjes langs
Dat lust ie vast welquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow,,, sorry voor die kut, die kut is voor Joezi
goed plan draai der gelijk eenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
Ik heb de hele dag Rastaman voor de shop in mijn straat, rijden ook heel wat scooters en open raampjes langs
Ik dus ook sunny... maar dan 60... op glasvezel 50 van KPN dus is UNL voor mij zinloos.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sunnyusenet, UNL, Hoogste abbo van Ziggo.
terwijl daar rond dat gebied dezelfde bacteriën zitten mbt infectiequote:
Je glasvezel upgradenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik dus ook sunny... maar dan 60... op glasvezel 50 van KPN dus is UNL voor mij zinloos.
stuur wel een van de coffeeshops danquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh dan hoeft het niet, ik rook alleen maar
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
terwijl daar rond dat gebied dezelfde bacteriën zitten mbt infectie
ik heb een rasta coffeeshopquote:Op maandag 12 mei 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
Beffen ben ik voor te vinden, maar baffen heb welwat beters te doen dan een rimjobquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar als je niet baft
sta je het wel toe dat een vrouw jouw dan zuigt
ik praat ook alleen maar mee hierquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beffen ben ik voor te vinden, maar baffen
Neh... Is me te duur... snel zat zo.quote:
200?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Neh... Is me te duur... snel zat zo.
Volgend jaar terug naar UPC...
Nu ligt er iig Glasvezel in huis voor de toekomst.... Even mee gedaan om het minimum aantal abbo's te halen zodat ze het aan gingen leggen...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
had je niet weg moeten gaan
ik zit er nog
netjes hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nu ligt er iig Glasvezel in huis voor de toekomst.... Even mee gedaan om het minimum aantal abbo's te halen zodat ze het aan gingen leggen...
En even wat gratis Switches e.d. gescoord van KPN
5g komt eraan zei ik netquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nu ligt er iig Glasvezel in huis voor de toekomst.... Even mee gedaan om het minimum aantal abbo's te halen zodat ze het aan gingen leggen...
En even wat gratis Switches e.d. gescoord van KPN
Gewoon weer 50 of misschien 120quote:
Wees er blij mee.... Ik betaal die rekening niet...quote:
maar je bent wel chocofanquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik praat ook alleen maar mee hier
ik ben ook van het beestje bij zijn naam noemen
maar snap ook dat dat voor sommige mensen best shockerend kan zijn
Enige reden dat ik daar vroeger heen ging, was omdat ze open waren totdat de eerste ochtendtrein vertrok.quote:
Het is niet voor niets ChocoFanquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beffen ben ik voor te vinden, maar baffen heb welwat beters te doen dan een rimjob
wordt gratis in Nederlandquote:Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wees er blij mee.... Ik betaal die rekening niet...
als je er blij van wordt is het toch bestquote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel wat minder![]()
teveel is niet goed voor je
2020quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt er aan? 4g hebben we net... 5g duurt nog wel een paar jaar.
hahah geweldig goeie sc in potentie veur een maandagquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ieuw echt niet![]()
heeft echt alleen met chocola te maken
ransapen
helaas nietquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
als je er blij van wordt is het toch best
Want... Wat denk je er beter van te worden?quote:
ik zal hier nooit glasvezel krijgenquote:
hou mij er maar buiten, babu vind het leuk om in de tt te staanquote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahah geweldig goeie sc in potentie veur een maandag
Nu heb je een naam voor altijd en altijdquote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ieuw echt niet![]()
heeft echt alleen met chocola te maken
ransapen
Ohhh, dat is morgen alquote:
Waar haal je die info vandaan...quote:
neeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nu heb je een naam voor altijd en altijd
Ik 'hoop' dat het stabieler is dan de zooi die ik nu gebruik.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Want... Wat denk je er beter van te worden?
Ooit..... zal het ook daar vals wel komen... ook al is het over 30 jaar...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal hier nooit glasvezel krijgen![]()
heb via de telefoon kabel
meneer de monteur heeft een uur gezocht voordat hij het juiste draadje kon vinden
zo ver ben ik nog niet, ik vermaak me nog steeds met mijn pcquote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh, dat is morgen al![]()
Maar de ontwikkelingen zijn wel vet.
Riep een paar jaar geleden nog 'wat moet je nou met een tablet' en ben inmiddels met de vierde bezig.
Dat is dan weer iets wat ik absoluutn niet hoef te hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Riep een paar jaar geleden nog 'wat moet je nou met een tablet' en ben inmiddels met de vierde bezig.
komt goed geweaun snel weer over naar Reggaequote:
Na een jaar een tablet heb ik u weer een laptop, I'm loving itquote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
pffff gelukkigquote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
komt goed geweaun snel weer over naar Reggae
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zalig. Languit op de bank/bed, nog een beetje surfen en streamen (tegelijk, ja tegelijk)quote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets wat ik absoluutn niet hoef te hebben
weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ooit..... zal het ook daar vals wel komen... ook al is het over 30 jaar...
Maar heb je ook geen kabel dan? als in upc/ziggo tv kabel?
jah rule the worldquote:
WiFi?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik 'hoop' dat het stabieler is dan de zooi die ik nu gebruik.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Just pass the trees, the trees, the trees
Die switches kreeg ik ook gratis, krijgt iedereen gratis denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
WiFi?
Dat word in principe niet anders... Je hele netwerk achter het modem blijft eigenlijk onveranderd tenzij je het zelf anders in wilt gaan richten.... Ik heb de komst van Glasvezel wel aangegrepen om bij KPN extra Switches en Kabel te bedingen, en heel mijn netwerk binnenshuis bekabeld te maken.
Maar dat heeft eigenlijk niets met het glasvezel verhaal te maken...
Je Wifi kan beter worden Omdat je naar alle waarschijnlijkheid ook weer een nieuwe router krijgt... maar als je klaagt bij je privovider kan je die ook nu wel krijgen denk ik...
De experiabox van KPN staat iig niet zo goed bekend om zijn WiFi bereik...
Dat doe ik dan weer eigenlijk allemaal op mijn Phone.... Eigenlijk precies de tablet, maar dan iets kleiner...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het zalig. Languit op de bank/bed, nog een beetje surfen en streamen (tegelijk, ja tegelijk)
Niks geen log zwaar ding wat veel te warm wordt op je schoot. Handig op vakantie/ tijdens vluchten/ in de pauze. Past makkelijk in de (hand)tas.
Ik ben normaal gesproken al met 8 dingen tegelijk bezig, als ik er dan nog een tablet bij zou nemen worden het er 12quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het zalig. Languit op de bank/bed, nog een beetje surfen en streamen (tegelijk, ja tegelijk)
Niks geen log zwaar ding wat veel te warm wordt op je schoot. Handig op vakantie/ tijdens vluchten/ in de pauze. Past makkelijk in de (hand)tas.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Pavement het volgende:
Fantah Mojah is mijn held qua Reggae
zn teksten zijn legendarisch
ik moest lachen kut zooi hahaquote:
Vind ik voor op de bank weer niet fijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer eigenlijk allemaal op mijn Phone.... Eigenlijk precies de tablet, maar dan iets kleiner...
In heel Amsterdam (toch?) zal toch wel gewoon kabel liggen? wellicht dat de huiseigenaar nooit een abbo heeft genomen, maar gewoon via antenne/satelliet/digitenne Heeft gekeken, en dat het dus nooit in de woning is aangesloten?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.
mijn huis is stamt uit de 17e eeuw. dus denk dat dat allemaal niet gaat?
weet eigenlijk niet hoe dat zit.
ik ook niet, woon er gewoon.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
In heel Amsterdam (toch?) zal toch wel gewoon kabel liggen? wellicht dat de huiseigenaar nooit een abbo heeft genomen, maar gewoon via antenne/satelliet/digitenne Heeft gekeken, en dat het dus nooit in de woning is aangesloten?
Maar goed ik ben niet op de hoogte van hoe het daar zit... dus kan er verder ook niet veel over zeggen.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook niet, woon er gewoon.
er is tv en internet dus wat boeit het
Als je er om vraagt wel...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die switches kreeg ik ook gratis, krijgt iedereen gratis denk ik.
Gaaf, zo'n oud huisquote:Op maandag 12 mei 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik niet, geloof dat dat zelfs niet via een kabel gaat.
mijn huis is stamt uit de 17e eeuw. dus denk dat dat allemaal niet gaat?
weet eigenlijk niet hoe dat zit.
chocofantastische dromenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga mijn bedje opzoeken
een fijne nacht nog allemaal![]()
![]()
Goed planquote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
mensen ik ga mijn bedje opzoeken
een fijne nacht nog allemaal![]()
![]()
Humberto is net kermit de kikkerquote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
Humberto zegt in Late Night dat Utopia zo'n succes is, en of John De Mol nu geen lange neus trekt naar de criticasters.
Ja zit het ook te kijken....quote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef Baconbus het volgende:
Humberto zegt in Late Night dat Utopia zo'n succes is, en of John De Mol nu geen lange neus trekt naar de criticasters.
ik hou van dit stekkiequote:
Dus dat, die speelt het gewoon mee. Moet het ook eigenlijk niet kijken, propaganda.quote:
Monumentenzorg op je dakquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van dit stekkie![]()
ik wilde laatst weten waarom sommige ramen dicht geschroefd zijn
dus ik eentje open schroeven
raam er half uit
heb ooit in een kraakpand uit 1700 gewoond, heerlijk de sfeer in zo'n huisquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van dit stekkie![]()
ik wilde laatst weten waarom sommige ramen dicht geschroefd zijn
dus ik eentje open schroeven
raam er half uit
Die is aan het cammen volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef Inodder het volgende:
Liesje passed out bij het aanzien van al die technische praat in haar UTO?
ik was even bang van wel.quote:
ik woonde eerst in noord maar moet zeggen dat ik hier pas echt verliefd ben geworden op de stad.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ooit in een kraakpand uit 1700 gewoond, heerlijk de sfeer in zo'n huis
wat heeft die gesmoked?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
John De Mol zegt dat de mensen aan hun lot over worden gelaten, de zoveelste leugen.
mijn ramen trilde altijd bij elke onweersbui of grote wagen die langs reed, mis dat nu als ik in bed lig nog steedsquote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik was even bang van wel.
[..]
ik woonde eerst in noord maar moet zeggen dat ik hier pas echt verliefd ben geworden op de stad.
ik vind zelfs mijn enkel glas gezellig
O fuck... Ik had mn batterij leegquote:
ik hou van dat geluid!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
mijn ramen trilde altijd bij elke onweersbui of grote wagen die langs reed, mis dat nu als ik in bed lig nog steeds
Vind ik ook. Meneer kan genoeg investeren, maar gaat meer voor minimale investering/maximale winst.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
hij kan toch wel iets beter betalen? wat een loser is het ook.
back to 2003quote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Are you motherfuckers ready..For the new shit[ afbeelding ]
eindeloos denk ikquote:Op maandag 12 mei 2014 23:46 schreef Inodder het volgende:
Hoelang gaat het hier UTO / [UTOPIA SC #86] Eeuwige nummer 2 nog door over dat ESF?
lol ben je echt alles aan het teruglezen, ik vind dit inbreuk op mijn privacyquote:Op maandag 12 mei 2014 23:46 schreef Inodder het volgende:
Hoelang gaat het hier UTO / [UTOPIA SC #86] Eeuwige nummer 2 nog door over dat ESF?
Vond je Ned. goedquote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ben je echt alles aan het teruglezen, ik vind dit inbreuk op mijn privacy
Dat maakt niet zoveel uit maar er staan ook vele diepgaande gesprekken en bekentenissen tussenquote:
Net als de pizzaboer een pizza, bedoel je?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van het nummer, maar ze hebben hetzeer goed weten te brengen.
Tis wat allemaal, wie was de gelukkigequote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit maar er staan ook vele diepgaande gesprekken en bekentenissen tussen
quote:
Dat geloof ik graag ja...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ben je echt alles aan het teruglezen, ik vind dit inbreuk op mijn privacy
lol je leest het als een literaire thrillerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja...
Je wordt gepiepeld door de vrouwtjes lees is
oh... zover ben ik nog niet denk ik...quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je leest het als een literaire thriller
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
waarneer eigenlijk? moet ik natuurlijk wel in mijn agenda pennen
Hey boss of the Hydra's, ben ff die naam kwijtquote:
Madame ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hey boss of the Hydra's, ben ff die naam kwijt
Echt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja...
Je wordt gepiepeld door de vrouwtjes lees is
Die jaquote:
Huh? Ik ben in een opperbeste stemming anders.quote:
Leidenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
in ieder geval niet in friesland.
zullen naar derek gaan?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zou me bijna in gaan lezen, bijna dan heh.....
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax en ik hebben onze eigen harem nu, we accepteren vrouwen die houden van wijn, chocola, wiet, roken, breezers en toyboys en mieke is ons eerste lid en onze VPC
quote:
Okeej..Is dit vriendelijk?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hey boss of the Hydra's, ben ff die naam kwijt
Ow, oke!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat jij Madame Hydra bent.
[ afbeelding ]
Oeh, een harem, die had ik ook eensquote:
is je harem dan ook verleden tijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
cider![]()
maar ik doe niet aan secondlove.nl hoor
Ik ben nog niet verloot geloof ikquote:
quote:
Ik had het even gemist!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
We zaten toen in de sc en maakten opmerkingen dat jij de Madame was. Wel goed bij houden heh
Flirting?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah je mist ook altijd SC flirting time
ey ik ben een founding memberquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kom je erbij Parlay? Want als Isax met Joezi gaat pleuren we haar druit!
Hoho, we kijken het een avondje aan maar als er een vervolg date komt is het over, klaar!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar voor een avond wil ik ze best vergeten
Ik blijf wel Zwitserlandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:18 schreef isax het volgende:
[..]
ach als ik ze niet meer op straat kan krijgen doe ik het hier wel
ja ey ik moet ook wat hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoho, we kijken het een avondje aan maar als er een vervolg date komt is het over, klaar!
nee blijf bij mequote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:20 schreef Miek37 het volgende:
[..]
oke joh, begin ik toch gewoon mn eigenste harem, DUH!
Jij bent van mij, whatever it costs.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de salarisonderhandelingen worden lucratief.
omdat ik dat eigenlijk wel hilarisch vind hoe vaak ik er op sta.quote:
Heb jij een harem?quote:
Trustequote:
zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
omdat ik dat eigenlijk wel hilarisch vind hoe vaak ik er op sta.
ik weet een filmpje waar mijn 21e verjaardag was (Los angeles)
en was een meisje met een gitarist een foto aan het maken
en ik sta op de achtergrond mega dronken te dansen![]()
was bij concert.
vind zulke dingen echt geniaal aan youtube.
ik heb alles van mijn account bijna gehaald.quote:
Thank God for that idd, maar voor mij de jaren 80 dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben blij dat er in de jaren 90 nog niet allemaal mobieltjes met camera's waren
Ja wat hebben we daar nou aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb alles van mijn account bijna gehaald.
maaaar natuuurlijk zal ik jullie mijn 18e verjaardags party laten horen, ben niet te zien.
skippen naar 4 min.
dat is zo lang geleden
Gaafquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb alles van mijn account bijna gehaald.
maaaar natuuurlijk zal ik jullie mijn 18e verjaardags party laten horen, ben niet te zien.
skippen naar 4 min.
dat is zo lang geleden
Nee hoor, leuk toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]straks lache jullie me uit omdat ik in feite een groupie was/ben/almostfamousforlife
Maar je beloofde een filmpje waarop je mega dronken stond te dansen en hierop ben je niet eens in beeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]straks lache jullie me uit omdat ik in feite een groupie was/ben/almostfamousforlife
maar ik en dronken is echt ergquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar je beloofde een filmpje waarop je mega dronken stond te dansen en hierop ben je niet eens in beeld.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik en dronken is echt ergdie doen we zeker niet.
Ik heb je furby ontdektquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
Hallooooo, wie A zegt....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
Wat? Ik vind het echt leuk........je krijgt een positieve stem........weer niet goedquote:
dat beest sterft nooit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb je furby ontdektDoet ie het nog??
Ja gooi m erop!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb je furby ontdektDoet ie het nog??
jullie mogen in je handjes klappen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukig hadden ze in mijn uitgaanstijd ook geen mobieltjes met camera
Ik sta wel ergens met blote billen op een VHS videobandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gelukig hadden ze in mijn uitgaanstijd ook geen mobieltjes met camera
Ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:51 schreef isax het volgende:
ok ok om jullie te gemoet te komen
hebben jullie de popcorn klaar staan?
ben namelijk amusanter dan utopia.
Ik heb nog zon tape met belastend materiaal van "vrienden"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik sta wel ergens met blote billen op een VHS videoband
Wie ben jij dan in het filmpje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
ik haal hem er zo wel af voordat iemand het ziet die het niet moet zien
Melke ?!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:55 schreef isax het volgende:
de uitleg
het was -5 ofzo? en wij gingen al om 5 uur erheen om voor aan te staan
dus zo gedaan flesje alcohol in je tas en daar ga je
oost berlijn!
in deze tijd had de gitarist met paris hilton en die heb ik de halve dag na gedaan
tada une montage
Jij?quote:
the star of the showquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
the star of the show![]()
zwart haar, zwarte kleren(wow), ennn die rare lelijke zonnebril
zwaai met een paraplu naar de camera
Jaaaaaah!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
Leuke meidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik misschien ook niet zo meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Leuke meidMaar ik hou verder niet zo van die muziek.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik misschien ook niet zo meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |