Er ligt hier nog iets op je te wachten....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb genoeg gekookt. Dus ik eet gewoon croissantjes met smeerkaas.
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds primaquote:
is het lekker knapperig? dat is het belangerijkste.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb genoeg gekookt. Dus ik eet gewoon croissantjes met smeerkaas.
en een beetje slurpen door de sliertjes die een beetje aan elkaar blijven plakken door de sausquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds prima![]()
perfecte combie van een zacht zuurtje, zout, bitter, zoet
Quizduel? Moet ik eerst mijn telefoon zoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er ligt hier nog iets op je te wachten....
De tampon van Yvonnequote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds prima![]()
perfecte combie van een zacht zuurtje, zout, bitter, zoet
ik heb er al maanden last van dus zal vast wel niet aan het weer liggen danquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef Parlay het volgende:
Beurten, punten.
Het is onwijs kutweer, vanwaar die hormonenstorm
Ik doe ze wel even in de oven.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
is het lekker knapperig? dat is het belangerijkste.
Ze zijn al afgebakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
paar druppeltjes water erop voordat je ze in de oven doet
Gaat vanaf morgen warmer worden dus......... In de cos is Robert in de aanbieding geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb er al maanden last van dus zal vast wel niet aan het weer liggen dan
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gaat vanaf morgen warmer worden dus......... In de cos is Robert in de aanbieding geloof ik.
Ja even met natte handen erover.quote:
Haha, nee Ikquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Quizduel? Moet ik eerst mijn telefoon zoeken.
nog niet opquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
Ik bedoel het uiteinde hiervan...
[ afbeelding ]
Cake en koffiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
Ik bedoel het uiteinde hiervan...
[ afbeelding ]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef isax het volgende:
ik zit vol joh![]()
altijd jammer als je dat punt bereikt.
Maakt niet uit, toch alleen maar dikke wieven hier.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.
Jij praat poep!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toch alleen maar dikke wieven hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |