Dit idd, maar op sommige sites kun je een verzamelpak met allemaal verschillende smaken kopen.quote:
Napoleon-snoepjessmaak!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is de Europese/Nederlandse versie. Die smaakt anders enzo.
Jewel beefjerky isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:51 schreef quirina het volgende:
Beefjerky lijkt op van die runderkauworen die je aan de hond voert.
Dat ga je toch niet eten ?:{
Gekke Muricans..
quote:
Niet, het is niet gepekeld maar gerookt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt alleen wel de aanbevolen wekelijkse hoeveelheid aan zout binnen als je 1 zo'n zakje op hebt!
Check de verpakking maar!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Niet, het is niet gepekeld maar gerookt.
Haal me niet uit m'n droomquote:
Whehehe!quote:
Serieus zoveel zout? Ik ben namelijk aan het sporten, wil geen rotzooi binnen krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ik heb er op gelet omdat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is, maar het is oh zo lekker!En op een stukje vlees van het laatste zakje heb ik serieus een kies gebroken!
Ja daar heb ik een zenuwbehandeling in gehad, dus echt stevig was die niet, maar toch!
Nou ik overdrijf uiteraard wel wat, maar met 1 zakje zit je wel redelijk in de buurt van de ADH.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Serieus zoveel zout? Ik ben namelijk aan het sporten, wil geen rotzooi binnen krijgen.
Als je bloeddruk en cholesterol aan de hoge kant zijn, vind ik het wel zo prettig om een beetje te letten op wat erg vet en erg zout is enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Op de ADH lettenZolang je het maar niet 7 dagen per week eet.
Ach, ik heb ook een ietsjes hoge bloeddruk (heel lang medicatie gehad, nu zit ik op het randje van net niet/ net wel) Als je het geen gewoonte wordt kan het geen kwaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je bloeddruk en cholesterol aan de hoge kant zijn, vind ik het wel zo prettig om een beetje te letten op wat erg vet en erg zout is enzo.
Nou ik ging voor een niersteenoperatie naar het ziekenhuis toe, en daar schrokken ze er van hoe hoog het bij mij was. Ook toen ik daar lag bleef het steeds hoog.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een ietsjes hoge bloeddruk (heel lang medicatie gehad, nu zit ik op het randje van net niet/ net wel) Als je het geen gewoonte wordt kan het geen kwaad
ik wacht op het verzonden mailtjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |