Panzer all over again.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een soortgelijke opmerking maakte haalde hij praktisch het PUA-handboek tevoorschijn incl. eigen ervaringen en hoe je een meisje moet benaderen.
Het werkt wel hoowrrr!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een soortgelijke opmerking maakte haalde hij praktisch het PUA-handboek tevoorschijn incl. eigen ervaringen en hoe je een meisje moet benaderen.
Stap 1 Drankje kopenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Justin Bieber is dan ook een groots talent en daarnaast ook nog eens multimiljonair.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Justin Bieber noemt zichzelf ook een artist.
Zou nog liever aids hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:29 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Justin Bieber is dan ook een groots talent en daarnaast ook nog eens multimiljonair.
Benader haar in een hoek van 90 graden, achterover leunen tot zij naar voren buigt, je penis hoeft niet langer van 7cm te zijn om de g-spot te raken.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stap 1 Drankje kopen
Stap 2 Corny fedora pickupline
Stap 3 Smack in face
Stap 4 Klagen op fok dat alle vrouwen preutse kut hoeren zijn
zoiets?
zie jij eruits als een lepralijer met aids?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:27 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Weet ik wel je karakter weerspiegeld je uiterlijk
Ik ken nog wel iemand, kan geregeld worden.quote:
Wijsheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Benader haar in een hoek van 90 graden, achterover leunen tot zij naar voren buigt, je penis hoeft niet langer van 7cm te zijn om de g-spot te raken.
Meer zoiets.
Jij staat al 2 jaar droog ofniet?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik gebruik meestal de Apocalypse als opener. Werkt snel en is zeer doeltreffend.
http://www.theattractionf(...)ocalypse-opener.html
Hah! En die post hier natuurlijk xddddquote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand, kan geregeld worden.
Nou, ik kan je vertellen dat ze er aardig puik uitziet.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie jij eruits als een lepralijer met aids?
Die hints van vrouwen altijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand, kan geregeld worden.
Iets pikanter.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie jij eruits als een lepralijer met aids?
Ik kan jou vertellen dat je al minimaal 3 jaar droog staat.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat ze er aardig puik uitziet.
2 jaar? Laat mij niet lachen. Jij kan niet eens fatsoenlijk een deerne f-closen of kiss-closen. Laat staan number-closen. Je komt hier gefrustreerd over anderen bledderen, maar zelf bak je er vrij weinig van. Je weet waarschijnlijk niet eens hoe je rapport moet opbouwen en moet escaleren.quote:
4 Jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
2 jaar? Laat mij niet lachen. Jij kan niet eens fatsoenlijk een deerne f-closen of kiss-closen. Laat staan number-closen. Je komt hier gefrustreerd over anderen bledderen, maar zelf bak je er vrij weinig van. Je weet waarschijnlijk niet eens hoe je rapport moet opbouwen en moet escaleren.
we hebben allemaal de pics al gezien hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat ze er aardig puik uitziet.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
f-closen
kiss-closen
number-closen.
Mocht je willenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben allemaal de pics al gezien hoor
4 jaar? Kom nu op Whatsapp dan stuur ik je alle foto's met bewijs. Je gaat zien a mattie. Ik ben de enige echte aPUA hier op het forum. Kom niet jaloers doen, want je redt het toch niet bij mijn kunsten. Ik open gewoon een 3-set tijdens nightgame zonder problemen.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
4 jaar? Kom nu op Whatsapp dan stuur ik je alle foto's met bewijs. Je gaat zien a mattie. Ik ben de enige echte aPUA hier op het forum. Kom niet jaloers doen, want je redt het toch niet bij mijn kunsten. Ik open gewoon een 3-set tijdens nightgame zonder problemen.
Al geprobeerd bij Grid, werkte niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die hints van vrouwen altijd.zeg gewoon dat hij in je broekje moet komen, mannen houden van duidelijkheid.
Ik heb 3 telefoon nummers.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar kan ik je nummer vinden? Naast grindr.
Doe ik alleen maar om je te beschermen :$quote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al geprobeerd bij Grid, werkte niet.
bij jou niet nee?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al geprobeerd bij Grid, werkte niet.
Wil niet beschermd worden. :S;ssquote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe ik alleen maar om je te beschermen :$
Wow.quote:
Daarom heb je afstand genomen van mijn dolloquote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Soms moet je afstand nemen van dat wat je het meest dierbaars is :$$$$
Sorry ik spreek geen maagd, probeer het bij onz sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Daarom heb je afstand genomen van mijn dollo
Geen maagd? Als jij eens wist hoeveel gleufdieren ik al heb gepakt, dan sloeg je spontaan steil achterover.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry ik spreek geen maagd, probeer het bij onz sc.
Werk je bij een schapen houder?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Geen maagd? Als jij eens wist hoeveel gleufdieren ik al heb gepakt, dan sloeg je spontaan stijl achterover.
Als je de discotheken, festivals en kroegen waar ik veldslagen doorsta en overwin een schapenhouderij noemt wel ja.quote:
Mijne 32 cm.quote:
Nee, gewoon een boerderij, je weet wel een stal vol stront en pis.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Als je de discotheken, festivals en kroegen waar ik veldslagen doorsta en overwin een schapenhouderij noemt wel ja.
Leeft zij eigenlijk nog?quote:
Oh.quote:
Bek houden over Cuntchita.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |