schilderijen ook helemaal niet meer toch, of dat wel nog soms?quote:
Niet echt. Ben alleen nog maar bezig met één groot project en daar teken ik voornamelijk voor. Naja gebruik ook wel inkt enzo, maar dat vind ik niet schilderen. Als ik na de academie al doorga met beeldend werk is het daarmee, maar de kans is groot dat ik mijn tekenspullen voor altijd aan de kant leg. Of in ieder geval voor enkele jaren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schilderijen ook helemaal niet meer toch, of dat wel nog soms?
tja, dat is jouw keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet echt. Ben alleen nog maar bezig met één groot project en daar teken ik voornamelijk voor. Naja gebruik ook wel inkt enzo, maar dat vind ik niet schilderen. Als ik na de academie al doorga met beeldend werk is het daarmee, maar de kans is groot dat ik mijn tekenspullen voor altijd aan de kant leg. Of in ieder geval voor enkele jaren.
zeg dat welquote:
de leventjuh is poepiezwaarquote:
Poepie doen is soms ook echt zwaar.quote:
pittig gegeten?quote:
Nee gewoon, soms heb je dat.quote:
jij misschien jaquote:
Jij nooit?quote:
zonder pittig eten de dag vooraf nietquote:
True. Na chilivlokjes enzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Poepie doen is soms ook echt zwaar.
Ja oké.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder pittig eten de dag vooraf niet
Krijg genoeg zuivel binnen.quote:
wat kook je vandaag?quote:
Dat weet ik toch nog niet. Wordt wel iets met gehakt want heb dat nog veel in de vriezer liggen.quote:
Maak mexicaanse soep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog niet. Wordt wel iets met gehakt want heb dat nog veel in de vriezer liggen.
Geef recept.quote:
Morgen is het pas woensdag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nog niet. Wordt wel iets met gehakt want heb dat nog veel in de vriezer liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |