quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Qua gedrag bedoel ik he.
Indi is alleen een stuk intelligenter.
VERDOMME WAT FLIK JE ME N.................. oh kut dat is die potige negertquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:28 schreef Max23 het volgende:
Dat fragment van BMI en CR7 blijft ook geweldig![]()
Vanaf 36:35, van de herhaling die ze laten zien moet eigenlijk een gifje gemaakt worden![]()
Het is alsof je Stefan de Vrij vergelijkt met Krek Belmeniequote:
Ik vind het gedrag van Indi gewoon wat lijken op het gedrag van Ballotelli.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is alsof je Stefan de Vrij vergelijkt met Krek Belmenie
Wist je dat Mike Tyson ook wel wat weg heeft van Nelson Mandela?
BMI is een grappenmaker die zich bovendien niet laat intimideren. Verder geen grote mond, volgens mij zelfs vaak een hele lieve, beleefde zachtaardige jongen. Beide voetjes op de vloer, absoluut geen capsones ofzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het gedrag van Indi gewoon wat lijken op het gedrag van Ballotelli.
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
BMI is een grappenmaker die zich bovendien niet laat intimideren. Verder geen grote mond, volgens mij zelfs vaak een hele lieve, beleefde zachtaardige jongen. Beide voetjes op de vloer, absoluut geen capsones ofzo.
Balotelli is gewoon een achterlijke randdebiel met een serieus paar schroefjes los. Daarnaast nog zo arrogant als de pest ook.
Geen enkele overeenkomst dus, behalve dat het grote sterke negerts zijn.
Het slaat gewoon compleet nergens op. Je ziet BMI zeker voor het eerst in dit topic of wat?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ga je er nu serieus over door?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het slaat gewoon compleet nergens op. Je ziet BMI zeker voor het eerst in dit topic of wat?
Ballo had die dartpijltjes eens naar Feyenoord-jeugdspelers moeten smijten, denk dat BMI 'm een paar hendig sjieke hengsten had verkocht
Ga je nou serieus het domste statement van de maand op Fok VBL/WK maken, en vervolgens doen alsof ik gek ben?quote:
Frankrijk heeft er ook 1 die gewoon terug knalt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
BMI is een grappenmaker die zich bovendien niet laat intimideren. Verder geen grote mond, volgens mij zelfs vaak een hele lieve, beleefde zachtaardige jongen. Beide voetjes op de vloer, absoluut geen capsones ofzo.
Balotelli is gewoon een achterlijke randdebiel met een serieus paar schroefjes los. Daarnaast nog zo arrogant als de pest ook.
Geen enkele overeenkomst dus, behalve dat het grote sterke negerts zijn.
Is Bruno ook zo snel?quote:Op maandag 16 juni 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
Doet me beetje denken aan V Gobbel van vroeger.
Mooie kerel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |