Ik zit met een probleem en wil het even van me afschrijven. Graag zou ik er ook advies over willen krijgen (anders had ik dit wel in mijn dagboek geschreven). Ik herinnerde me dat ik jaren geleden een FOK! account had aangemaakt, dus waarom zou ik het niet gebruiken
Ik ben vast niet de enige die in een 'relatie' is beland waar het alleen draait om seks (scharrel/fuckbuddy/friends with benefits/hoe je het ook wilt noemen). En ik ben zeker ook niet de enige die verliefd is geworden op zijn/haar scharrel.
Ik heb hem (25 jaar) vorig jaar eind zomer leren kennen. We zijn op dates geweest en de 2e date was het raak

Ik werd verliefd op hem en ik wist toen ook dat hij niks zou gaan voelen.
Ik ben toen actief met andere mannen op dates gegaan en heb tijdens deze scharrelrelatie ook andere scharrels gehad. Deze scharrels heb ik na 1-3 maanden niet meer gezien (zoals het naar mijn mening ook hoort!) Ik heb deze mannen 'erbij' genomen zodat mijn gevoelens niet zo gekwetst zouden worden. Maar helaas ben ik erachter gekomen dat je verliefdheid zo niet te stoppen is..
Nu heb ik hem zo 'gemanipuleerd' dat deze scharrelrelatie al 8 MAANDEN aan de gang is! De heer in kwestie zie ik ongeveer elke 2 weken (soms om de paar dagen, soms na 3 weken). Ik blijf tegen hem zeggen dat ik hem écht niet leuk vind en voor hem is het ook wel lekker makkelijk om geen moeite voor seks te hoeven doen.
Afgelopen zaterdag hebben we elkaar weer gezien (op mijn verzoek uiteraard

) en toen wilde hij wéér weten of ik niet meer van hem wilde. Hij wilde ermee stoppen. Want, ja... hoe lang kan dit nog doorgaan?! Dit heeft al langer geduurd dan sommige relaties. De spanning van seks met een nieuwe persoon is er ook allang vanaf.. Zelfs zijn vrienden beginnen zich een beetje af te vragen wat hij aan het doen is. (ik heb ze overigens 1x onbedoeld gezien)
Ik heb weer gelogen, zodat ik toch weer seks met hem kan hebben.
Hij is op dit moment niet bezig met daten, dus dan kan het lang duren voordat hij een leuke vrouw ontmoet en mij daarom niet meer wil zien. Voor zover ik weet, heeft hij in de tussentijd geen andere vrouw gezoend (laat staan seks mee gehad).
En ik ben dus wel actief aan het daten, maar het wordt niks met andere mannen, omdat ik met hem in mijn hoofd zit. Dat schiet zo niet op!
Ik wilde dit al stopzetten na 1 maand, maar elke keer loog ik tegen mezelf dat ik dit wel aankon. Mijn vriendinnen worden inmiddels gek van mij, omdat ik de hele tijd zeg 'dat dit toch écht de laatste keer is'. Zelfs als hij het me zo makkelijk maakt om het te stoppen, grijp ik deze kans niet.
Help? Hoe kan ik mezelf een schop onder de kont geven en het contact beëindigen? En moet ik hem dan ook vertellen dat ik stiekem toch wel al die tijd verliefd ben geweest?
We willen het allebei face to face beëindigen. Dus moet ik nu wachten tot hij mij uitnodigt? Of moet ik over 2 weken weer mezelf uitnodigen? Of moet ik nu al een berichtje sturen met de vraag of hij wil praten? Hij weet dan wel hoe laat het is..
Bedankt voor het lezen in ieder geval