abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139866621
Ik zit met een probleem en wil het even van me afschrijven. Graag zou ik er ook advies over willen krijgen (anders had ik dit wel in mijn dagboek geschreven). Ik herinnerde me dat ik jaren geleden een FOK! account had aangemaakt, dus waarom zou ik het niet gebruiken ;)

Ik ben vast niet de enige die in een 'relatie' is beland waar het alleen draait om seks (scharrel/fuckbuddy/friends with benefits/hoe je het ook wilt noemen). En ik ben zeker ook niet de enige die verliefd is geworden op zijn/haar scharrel.

Ik heb hem (25 jaar) vorig jaar eind zomer leren kennen. We zijn op dates geweest en de 2e date was het raak :@ Ik werd verliefd op hem en ik wist toen ook dat hij niks zou gaan voelen.
Ik ben toen actief met andere mannen op dates gegaan en heb tijdens deze scharrelrelatie ook andere scharrels gehad. Deze scharrels heb ik na 1-3 maanden niet meer gezien (zoals het naar mijn mening ook hoort!) Ik heb deze mannen 'erbij' genomen zodat mijn gevoelens niet zo gekwetst zouden worden. Maar helaas ben ik erachter gekomen dat je verliefdheid zo niet te stoppen is..

Nu heb ik hem zo 'gemanipuleerd' dat deze scharrelrelatie al 8 MAANDEN aan de gang is! De heer in kwestie zie ik ongeveer elke 2 weken (soms om de paar dagen, soms na 3 weken). Ik blijf tegen hem zeggen dat ik hem écht niet leuk vind en voor hem is het ook wel lekker makkelijk om geen moeite voor seks te hoeven doen.

Afgelopen zaterdag hebben we elkaar weer gezien (op mijn verzoek uiteraard :') ) en toen wilde hij wéér weten of ik niet meer van hem wilde. Hij wilde ermee stoppen. Want, ja... hoe lang kan dit nog doorgaan?! Dit heeft al langer geduurd dan sommige relaties. De spanning van seks met een nieuwe persoon is er ook allang vanaf.. Zelfs zijn vrienden beginnen zich een beetje af te vragen wat hij aan het doen is. (ik heb ze overigens 1x onbedoeld gezien)
Ik heb weer gelogen, zodat ik toch weer seks met hem kan hebben. |:(

Hij is op dit moment niet bezig met daten, dus dan kan het lang duren voordat hij een leuke vrouw ontmoet en mij daarom niet meer wil zien. Voor zover ik weet, heeft hij in de tussentijd geen andere vrouw gezoend (laat staan seks mee gehad).
En ik ben dus wel actief aan het daten, maar het wordt niks met andere mannen, omdat ik met hem in mijn hoofd zit. Dat schiet zo niet op!

Ik wilde dit al stopzetten na 1 maand, maar elke keer loog ik tegen mezelf dat ik dit wel aankon. Mijn vriendinnen worden inmiddels gek van mij, omdat ik de hele tijd zeg 'dat dit toch écht de laatste keer is'. Zelfs als hij het me zo makkelijk maakt om het te stoppen, grijp ik deze kans niet.

Help? Hoe kan ik mezelf een schop onder de kont geven en het contact beëindigen? En moet ik hem dan ook vertellen dat ik stiekem toch wel al die tijd verliefd ben geweest?
We willen het allebei face to face beëindigen. Dus moet ik nu wachten tot hij mij uitnodigt? Of moet ik over 2 weken weer mezelf uitnodigen? Of moet ik nu al een berichtje sturen met de vraag of hij wil praten? Hij weet dan wel hoe laat het is..

Bedankt voor het lezen in ieder geval :)
pi_139866877
Wat een wijvendrama weer. Als je een man was zou mijn advies "schakel je (gezonde) verstand in" zijn, maar daar heb jij natuurlijk weer niets aan.

Dus, ehm. Schrijf op wat je denkt en wil doen, en deel dat met hem. En houd je broek aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 14:47:29 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 14:47:49 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_139866901
Vertel het hem gewoon. Anders wordt het sowieso niets. Niet geschoten altijd mis. Misschien denkt hij er hetzelfde over en wil er daarom een punt achter zetten. Je weet in ieder geval waar je aan toe bent.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_139866906
Wachten op zijn uitnodiging. Zodra je die hebt ontvangen, nog één keer goed van bil gaan, en daarna hem vertellen dat je - al een hele tijd - verliefd op hem bent. Dan kunnen er twee dingen gebeuren: óf hij wil ook meer van jou, wat volgens mij niet zo is, afgaande op de informatie uit je OP, óf hij vindt dat jullie er dan een punt achter moeten zetten. In het laatste geval heb je én nog een keer seks met hem gehad, én uiteindelijk hetgene bereikt wat je na één maand al had willen bereiken. :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 12 mei 2014 @ 14:49:20 #5
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_139866943
*;
zo goed..?
  maandag 12 mei 2014 @ 14:54:12 #6
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139867107
Jezus, stop er gewoon mee. Spreek zo snel mogelijk met hem af en vertel hem wat je hier vertelt (of toch in ieder geval dat je ermee stopt), voor je weer in je zwakte vervalt.
pi_139867230
Zeg hem wat je voelt zodat hij er een punt achter kan zetten. Dan hoef je jezelf niet in de hand te houden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 12 mei 2014 @ 15:00:29 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_139867281
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
Zeg hem wat je voelt zodat hij er een punt achter kan zetten. Dan hoef je jezelf niet in de hand te houden.
Beste manier ja, lijkt me...Hij zal er stukke minder moeite mee hebben, als hij er in staat zoals je zegt, en het, als ik tussen de regels doorlees, in feite al weet :)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_139867338
Wat een dom verhaal is dit zeg..lees je eigen verhaal eens terug ..kun je zien dat t nergens op slaat
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  maandag 12 mei 2014 @ 15:05:31 #10
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139867425
Stop ermee of begin een relatie met 'm, maar KIES.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_139869088
Bedankt voor de reacties!
Ik had echt even de ongezouten mening van buitenstaanders nodig.

Zo suf hoe ik al jarenlang het advies geef aan vriendinnen om ermee te kappen en dat ze beter verdienen... totdat je zelf een keer verliefd wordt en merkt dat je op zo'n moment totaal geen ballen hebt :')

Hij heeft 0,0 interesse in mij en heeft dit al vaker duidelijk gemaakt. Dus een relatie zit er niet in.

Zodra ik weer met hem afspreek, ga ik het meteen melden bij binnenkomst. Een laatste keer seks kan ik echt niet aan.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:01:20 #12
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_139869261
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:55 schreef Lammmetje het volgende:

Zo suf hoe ik al jarenlang het advies geef aan vriendinnen om ermee te kappen en dat ze beter verdienen... totdat je zelf een keer verliefd wordt en merkt dat je op zo'n moment totaal geen ballen hebt :')

Hij heeft 0,0 interesse in mij en heeft dit al vaker duidelijk gemaakt. Dus een relatie zit er niet in.

Zodra ik weer met hem afspreek, ga ik het meteen melden bij binnenkomst. Een laatste keer seks kan ik echt niet aan.
Als omstander heb je ook makkelijker praten :D
Maar idd, doe jezelf een lol en wees eerlijk. Hoe langer je dit volhoudt, hoe groter het drama als het uiteindelijk toch uitkomt (en dat gaat vroeg of laat toch gebeuren). Wees blij met die 8 maanden snoepen en op naar de snoepwinkel voor wat nieuw lekkers!

Sterkte ermee iig!! *O*
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 12 mei 2014 @ 16:17:02 #13
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139869825
quote:

Waarom spreek je dan weer met hem af? :') je weet dat je kans groot is dat je weer in bed beland... Het is "maar" een scharrel. Een smsje is voldoende. Hij wil toch geen relatie zei je, en hij geeft verder echt niet om je. Zijn volgende neukertje ligt al klaar hoor :D
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 12 mei 2014 @ 16:25:06 #14
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_139870149
Ik denk dat een smje sturen een goede manier voor je is. Dan kom je niet in de verleiding om het toch weer niet te zeggen en weer sex te hebben. Aangezien hij niks voor je voelt kan dat best.
Graag verwijderen
  maandag 12 mei 2014 @ 16:25:41 #15
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_139870173
Laat even weten hoe het afloopt
Graag verwijderen
  maandag 12 mei 2014 @ 16:50:11 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139871085
Gewoon blijven scharrelen als de seks fijn is ^O^
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 mei 2014 @ 16:50:56 #17
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_139871116
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef fathank het volgende:
Gewoon blijven scharrelen als de seks fijn is ^O^
jij bent die scharrel?
Graag verwijderen
  maandag 12 mei 2014 @ 16:53:11 #18
157922 fathank
pi_139871212
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef madeliefff het volgende:

[..]

jij bent die scharrel?
Nee mijn huidige relatie is ontstaan uit 6 maanden scharrelen.
  maandag 12 mei 2014 @ 16:59:35 #19
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_139871493
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee mijn huidige relatie is ontstaan uit 6 maanden scharrelen.
nice. Maar deze jongen zegt steeds geen gevoelens te hebben en wilt t afkappen als hij denkt dat zij ze wel heeft.Ik neem aan dat het niet zo bij jou verliep
Graag verwijderen
  maandag 12 mei 2014 @ 17:01:12 #20
157922 fathank
pi_139871581
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:59 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nice. Maar deze jongen zegt steeds geen gevoelens te hebben en wilt t afkappen als hij denkt dat zij ze wel heeft.Ik neem aan dat het niet zo bij jou verliep
Nee das waar. Voor die 6 maanden scharrelen was er al 8 jaar af en aan contact maar nooit wat gebeurd :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 17:12:12 #21
163650 Greys
pi_139872031
Die gast zegt steeds dat hij écht echt echt niets voor TS voelt, maar maakt TS hem omgekeerd ook niet al 8 maanden hetzelfde wijs? :') Voor hetzelfde geld is hij wel verliefd(ish) op je.

Kortom, ZEG HET.
Als hij niet verliefd is, is het 't beste voor je als hij kapt, wat hij dan ook zal doen.
Als hij wel verliefd is, leven jullie happily ever after.

Win-win. Nou hup. Toe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139872801
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:12 schreef Greys het volgende:
Die gast zegt steeds dat hij écht echt echt niets voor TS voelt, maar maakt TS hem omgekeerd ook niet al 8 maanden hetzelfde wijs? :') Voor hetzelfde geld is hij wel verliefd(ish) op je.

Kortom, ZEG HET.
Als hij niet verliefd is, is het 't beste voor je als hij kapt, wat hij dan ook zal doen.

Win-win. Nou hup. Toe.
Dit. ^O^
  maandag 12 mei 2014 @ 20:11:58 #23
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_139878542
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee das waar. Voor die 6 maanden scharrelen was er al 8 jaar af en aan contact maar nooit wat gebeurd :')
wow hoe kan dat?:P was er ook nooit een vonk dan?
Graag verwijderen
  maandag 12 mei 2014 @ 20:13:10 #24
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_139878589
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:12 schreef Greys het volgende:

Kortom, ZEG HET.

Win-win. Nou hup. Toe.
ja ik zou sowieso de waarheid vertellen inderdaad, niet omdat ik denk dat hij haar leuk vind maar dan kan ze zelf ook nooit de gedachte krijgen van "wat als hij me wel leuk vond maar hij het nu niet weet omdat ik niks heb gezegd"..
Graag verwijderen
  maandag 12 mei 2014 @ 21:13:58 #25
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_139881835
quote:

Laat ff weten of je de ballen had, of dat je zijn ballen nam :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')