Beste manier ja, lijkt me...Hij zal er stukke minder moeite mee hebben, als hij er in staat zoals je zegt, en het, als ik tussen de regels doorlees, in feite al weetquote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
Zeg hem wat je voelt zodat hij er een punt achter kan zetten. Dan hoef je jezelf niet in de hand te houden.
Als omstander heb je ook makkelijker pratenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:55 schreef Lammmetje het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Ik had echt even de ongezouten mening van buitenstaanders nodig.
Zo suf hoe ik al jarenlang het advies geef aan vriendinnen om ermee te kappen en dat ze beter verdienen... totdat je zelf een keer verliefd wordt en merkt dat je op zo'n moment totaal geen ballen hebt![]()
Hij heeft 0,0 interesse in mij en heeft dit al vaker duidelijk gemaakt. Dus een relatie zit er niet in.
Zodra ik weer met hem afspreek, ga ik het meteen melden bij binnenkomst. Een laatste keer seks kan ik echt niet aan.
Waarom spreek je dan weer met hem af?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:55 schreef Lammmetje het volgende:
Zo suf hoe ik al jarenlang het advies geef aan vriendinnen om ermee te kappen en dat ze beter verdienen... totdat je zelf een keer verliefd wordt en merkt dat je op zo'n moment totaal geen ballen hebt![]()
Hij heeft 0,0 interesse in mij en heeft dit al vaker duidelijk gemaakt. Dus een relatie zit er niet in.
Zodra ik weer met hem afspreek, ga ik het meteen melden bij binnenkomst. Een laatste keer seks kan ik echt niet aan.
jij bent die scharrel?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef fathank het volgende:
Gewoon blijven scharrelen als de seks fijn is
Nee mijn huidige relatie is ontstaan uit 6 maanden scharrelen.quote:
nice. Maar deze jongen zegt steeds geen gevoelens te hebben en wilt t afkappen als hij denkt dat zij ze wel heeft.Ik neem aan dat het niet zo bij jou verliepquote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee mijn huidige relatie is ontstaan uit 6 maanden scharrelen.
Nee das waar. Voor die 6 maanden scharrelen was er al 8 jaar af en aan contact maar nooit wat gebeurdquote:Op maandag 12 mei 2014 16:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nice. Maar deze jongen zegt steeds geen gevoelens te hebben en wilt t afkappen als hij denkt dat zij ze wel heeft.Ik neem aan dat het niet zo bij jou verliep
Dit.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:12 schreef Greys het volgende:
Die gast zegt steeds dat hij écht echt echt niets voor TS voelt, maar maakt TS hem omgekeerd ook niet al 8 maanden hetzelfde wijs?Voor hetzelfde geld is hij wel verliefd(ish) op je.
Kortom, ZEG HET.
Als hij niet verliefd is, is het 't beste voor je als hij kapt, wat hij dan ook zal doen.
Als hij wel verliefd is, leven jullie happily ever after.
Win-win. Nou hup. Toe.
wow hoe kan dat?:P was er ook nooit een vonk dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee das waar. Voor die 6 maanden scharrelen was er al 8 jaar af en aan contact maar nooit wat gebeurd
ja ik zou sowieso de waarheid vertellen inderdaad, niet omdat ik denk dat hij haar leuk vind maar dan kan ze zelf ook nooit de gedachte krijgen van "wat als hij me wel leuk vond maar hij het nu niet weet omdat ik niks heb gezegd"..quote:Op maandag 12 mei 2014 17:12 schreef Greys het volgende:
Die gast zegt steeds dat hij écht echt echt niets voor TS voelt, maar maakt TS hem omgekeerd ook niet al 8 maanden hetzelfde wijs?Voor hetzelfde geld is hij wel verliefd(ish) op je.
Kortom, ZEG HET.
Als hij niet verliefd is, is het 't beste voor je als hij kapt, wat hij dan ook zal doen.
Als hij wel verliefd is, leven jullie happily ever after.
Win-win. Nou hup. Toe.
Laat ff weten of je de ballen had, of dat je zijn ballen namquote:Op maandag 12 mei 2014 15:55 schreef Lammmetje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop