Dat had ik idd ook niet gedacht. Elke keer The Netherlands horen is toch wel leuker kijken. Maar wel alleen de stemmingquote:
geen idee, het is een echte hype.. zijn baasje verdiend veel centjes in de mediaquote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die hond last van hondsdolheid hebben?
Joezie heeft al maanden jeuk.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou die hond last van hondsdolheid hebben?
OMG, ik zie het...quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen idee, het is een echte hype.. zijn baasje verdiend veel centjes in de media
nah lijkt me sowieso een erg doorgefokt ras, das meestal nie zo gezondquote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
OMG, ik zie het...![]()
(omdat ik het te veel met stomme Billy associeer vind ik het ook een stomme hond, zielig voor hem eigenlijk...)
klopt. het zijn gehandicapten hondjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah lijkt me sowieso een erg doorgefokt ras, das meestal nie zo gezond
toch maar besteld?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef isax het volgende:
ik moet godverdomme 20 minuten op mijn eten wachten
yup. ben een luie tak en de echte appie is 10 minute lopen. hier zit alleen zo'n toeriste ahtje.quote:
ik was naar een nieuwe Spar, naast het centraal station.. pfff dubbele prijzen gelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 20:24 schreef isax het volgende:
[..]
yup. ben een luie tak en de echte appie is 10 minute lopen. hier zit alleen zo'n toeriste ahtje.
Het is toch gewoon een Chinese naakthond?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef isax het volgende:
[..]
klopt. het zijn gehandicapten hondjes.
het kale is een mutatie ding maar dat fokke ze vrolijk door
Het ging beter met de uierzalf!quote:
hier heb je alleen de appie. dus die kunnen doen wat ze willenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik was naar een nieuwe Spar, naast het centraal station.. pfff dubbele prijzen gelijk
chinese naakthond:quote:Op maandag 12 mei 2014 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een Chinese naakthond?
Ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een Chinese naakthond?
Je had sneller gewoon zelf kunnen kokenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef isax het volgende:
ik moet godverdomme 20 minuten op mijn eten wachten
maar heb geen boodschappen gedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 20:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je had sneller gewoon zelf kunnen koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |