koken! biefreepjes in breezersausquote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef isax het volgende:
ik ben thuis![]()
koken of afhalen?
ik zet die streams maar eens aan
derek, ik mis hem iedere dagquote:Op maandag 12 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar de 3 populairste krijgen nu dus 1 elitestem per persoon. Dus als Rienk of Dennis niet bij die top 3 komen schiet je er niks mee op.. onze stem is 0,1 % waard![]()
Was Derek er maar![]()
Koken.... Afhalen heb je toch ook werk mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef isax het volgende:
ik ben thuis![]()
koken of afhalen?
ik zet die streams maar eens aan
Oh zo ja. Ik kan alleen stemmen wat ik leuk vind. Ik ga niet op Lien of Aike stemmen omdat zij toevallig bij de top 3 zitten.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar de 3 populairste krijgen nu dus 1 elitestem per persoon. Dus als Rienk of Dennis niet bij die top 3 komen schiet je er niks mee op.. onze stem is 0,1 % waard![]()
Was Derek er maar![]()
Nee elite is ook geen steekproef natuurlijk. Dennis doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh zo ja. Ik kan alleen stemmen wat ik leuk vind. Ik ga niet op Lien of Aike stemmen omdat zij toevallig bij de top 3 zitten.
owja geen vlees he.... eet je wel visjes?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:17 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik een geen biefreepjes![]()
misschien hebben ze bij bird (thai) wel breezersaus?
als het maar geen nemo is.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja geen vlees he.... eet je wel visjes?
met slagroomquote:Op maandag 12 mei 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ook als toetje natuurlijk, fruit, limoenijs en breezersaus
Yup.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee elite is ook geen steekproef natuurlijk. Dennis doen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke mannen ontbreken er nu hier? Dan weten we gelijk welke homo zijn.
Yeah! I'm gay!quote:
It's my trademarkquote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sommige posts van jou zijn echt Back To The Future-style.![]()
Ze keken allemaal, dus ik had weinig keus.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Niet lang daarna werd iedereen hier door het Songfestivalvirus gegrepen.
lol werd het verdomme nog spannend ookquote:Op maandag 12 mei 2014 19:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Niet lang daarna werd iedereen hier door het Songfestivalvirus gegrepen.
douze pointsquote:Op maandag 12 mei 2014 20:06 schreef Inodder het volgende:
Ben ik de enige die er niets van gezien heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |