Boeiend hoor! En heb je dan daarbinnen weer specifieke richtingen? Of gaat het van minimal theater tot miljoenenproductie? En wat zou je zelf het liefst doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef isax het volgende:
kostuums, decoor. eigenlijk het hele visuele aspect van een theater voorstelling.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, aan de Hogeschool voor Kunsten in Amsterdam![]()
ook goed, tis geen JSF-piloot, maar toch goed
Ach, maakt het uit, goede toekomstmogelijkheden, een vriendin van mij zat daar ook, jaren geleden, ..... toen kwam ze in aanraking met een vriend van mij, een Griek en nu woont ze in Griekenland en hebben ze samen een marina (haventje met verhuur van bootjes). Dus je hebt er altijd wat aanquote:
eerste twee jaar verkennen, dan meer specifiek. en het is heel breed eigenlijk. sprak een meisje op die school en die wilde straat theater dingetjes doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boeiend hoor! En heb je dan daarbinnen weer specifieke richtingen? Of gaat het van minimal theater tot miljoenenproductie? En wat zou je zelf het liefst doen?
zo gaat het. mijn mening is dat je gewoon moet doen wat je nu leuk vind want volgend jaar ga je misschien wat anders doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit, goede toekomstmogelijkheden, een vriendin van mij zat daar ook, jaren geleden, ..... toen kwam ze in aanraking met een vriend van mij, een Griek en nu woont ze in Griekenland en hebben ze samen een marina (haventje met verhuur van bootjes). Dus je hebt er altijd wat aan
Creativiteit is mooi, altijd, wel tof, wellicht kan je in de toekomst gaan werken voor ome Sjon, misschien wel samen in een productie met De Huubquote:Op maandag 12 mei 2014 16:23 schreef isax het volgende:
[..]
zo gaat het. mijn mening is dat je gewoon moet doen wat je nu leuk vind want volgend jaar ga je misschien wat anders doen.
bedoel ik wilde gaan werken in musea maar dat werd hem niet. ik was te creatief.
talpaquote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Creativiteit is mooi, altijd, wel tof, wellicht kan je in de toekomst gaan werken voor ome Sjon, misschien wel samen in een productie met De Huub
Misschien mag je Billy wel kledenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
talpa![]()
volgend seizoen hang ik de plastic spinnenweppen in de loods.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
talpa![]()
Je moet wel wat grootser denken. Als je klaar bent, jaartje ervaring opdoen hier en dan naarquote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
[..]
talpa![]()
naar broadway wil ik dan welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je moet wel wat grootser denken. Als je klaar bent, jaartje ervaring opdoen hier en dan naar
[ afbeelding ]
Jij zou wel naar Mars gaan toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een JSF nodig, ... nou ja, zoiets
Dat klinkt haalbaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als ik daar ook Internet heb met Fok
# The chances of anything coming from Marsquote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een ronde verder voor de opleiding die ik wil doen!![]()
worden maar 6 mensen per jaar aangenomen
dus ik vind het al heel wat dat ik mijn werk mag laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |