Net was het even droog en scheen de zon, snel boodschappen doen. En dan op de terugweg weer worden overvallen door een hoosbui.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
En wat een enorm kloteweer! Niet normaal, het komt echt met bakken naar beneden.
Schitterende sfeerbeelden van die omgeving ook in de film. Bijna magischquote:Op maandag 12 mei 2014 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ben twee jaar later in Chimney Rock Park geweest, waar die film grotendeels is opgenomen. Prachtige plek.
ik ben een ronde verder voor de opleiding die ik wil doen!quote:
Je wordt JSF-pilootquote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben een ronde verder voor de opleiding die ik wil doen!![]()
worden maar 6 mensen per jaar aangenomen
dus ik vind het al heel wat dat ik mijn werk mag laten zien
Geweldig. gefeliciteerdquote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op maandag 12 mei 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een bril, dat wilde ik maar werd afgewezen![]()
gooi nog wat zout in die wond!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
Wat is scenografie?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
scenografie aan de theaterschool.
als ik iets wil wil ik ook het beste.
Je hebt mijn zegen als je maar niet van die achterlijke Joop van den Ende musicals gaat maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
scenografie aan de theaterschool.
als ik iets wil wil ik ook het beste.
de broer van de vriendin van mijn moeder werkt daar dus wie weetquote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je hebt mijn zegen als je maar niet van die achterlijke Joop van den Ende musicals gaat maken.
Dat klinkt als een geweldig beroep. Ik hoop dat het gaat lukken!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kostuums, decoor. eigenlijk het hele visuele aspect van een theater voorstelling.
Ah, aan de Hogeschool voor Kunsten in Amsterdamquote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef isax het volgende:
[..]
kostuums, decoor. eigenlijk het hele visuele aspect van een theater voorstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |