Nee vind m echt wat te slap vaak.. Vind m wel goed in discussiesquote:
Dus positieve bijval keur je afquote:
Je weet voor welk Team ik ben he?quote:
hmmm voor welk team ben je?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je weet voor welk Team ik ben he?
Maar ik snap dat het misschien een stap te ver is?
Team Vanasquote:
hahaha neeeee.. Dat is een trollertje van je, hoop ik!?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Team Vanasah toe ..geef het Kenaubesje een stem ? Dat scheelt weer een slok op een borrel
Ik geloof er geen barst van.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Team Vanasah toe ..geef het Kenaubesje een stem ? Dat scheelt weer een slok op een borrel
Onbegrijpelijk maar waar.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
liesje is wel echt gecharmeerd van Lotte![]()
Al tijden niet in het hoge noorden geweestquote:Op maandag 12 mei 2014 14:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahaha neeeee.. Dat is een trollertje van je, hoop ik!?
Zat Derek er maar in, dan was het een makkiequote:Op maandag 12 mei 2014 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Al tijden niet in het hoge noorden geweest
Een werker wil je hè? Wat dacht je van Robin?
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zat Derek er maar in, dan was het een makkie
Zo vroeg in de morgen is het ook wel vermakelijk. Maar zodra de bewoners wakker worden is het zonde dat de Cossen gevuld worden met:quote:Op maandag 12 mei 2014 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me daar vanochtend ook even schuldig aan gemaakt. Mea culpa Moots
Vergeet vooral niet: 'Dit zaakje stinkt, want ik stream 24/7 en ben opeens geen elite meer.'quote:Op maandag 12 mei 2014 15:40 schreef mootie het volgende:
Zo vroeg in de morgen is het ook wel vermakelijk. Maar zodra de bewoners wakker worden is het zonde dat de Cossen gevuld worden met:
Ik ben elite!
Gefeliciteerd!
Ik ben geen elite.
Goh...
Enz enz.
Wat lul je nou, kom net van buiten, de zon schijnt hier volopquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
En wat een enorm kloteweer! Niet normaal, het komt echt met bakken naar beneden.
Je liegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat lul je nou, kom net van buiten, de zon schijnt hier volop
Prachtige zon nu. Daarvoor idd kloteweerquote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
En wat een enorm kloteweer! Niet normaal, het komt echt met bakken naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |