Ja, het examen waar ik veruit het meeste tegenop zie. Zo ingewikkeld allemaal. Hoofdstuk 2 en 4 gaan nog wel, maar bij hoofdstuk 3 haak ik af.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:33 schreef gerwinner het volgende:
Iedereen is wel lang met scheikunde bezig, ik was als derde klaar na 2 uur en 40 minuten. De eerste was na 2 uren klaar
Was ook nog iemand die dyslexie heeft en tot 5 uur oid de tijd had. Niet iemand waarvan je verwacht dat ie zo snel klaar is. Hoop niet dat ie alles verprutst heeft want we zouden volgend jaar in dezelfde stad studeren.quote:
Misschien vond hij het wel heel simpel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:43 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Was ook nog iemand die dyslexie heeft en tot 5 uur oid de tijd had. Niet iemand waarvan je verwacht dat ie zo snel klaar is. Hoop niet dat ie alles verprutst heeft want we zouden volgend jaar in dezelfde stad studeren.
200 + 10% toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:45 schreef dolf1010 het volgende:
Iemand hier nederlands gehad vandaag?
Ik vond dat je wel erg weinig woorden bij de samenvatting mocht gebruiken.
Ik heb op het eind nog moeten lopen puzzelen,veel moeite gedaan om 22 woorden weg te strepen.
Dit jaar 180, en je mag er inderdaad 10% overzitten dus 198 woorden. Dat is ook precies het aantal wat ik gebruikt heb.quote:
Ik moest op een gegeven moment woorden als "de" weg gaan strepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef Wicky15 het volgende:
Ik vond het ook een beetje krap ja. Kwam uit op 194 woorden gelukkig. Had ook veel moeten wegstrepen.
Das wel weinig inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dit jaar 180, en je mag er inderdaad 10% overzitten dus 198 woorden. Dat is ook precies het aantal wat ik gebruikt heb.
Er stond gewoon te veel in de tekst om je aan die 198 woorden te houden
http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef J03llV het volgende:
Krapjes krapjes, 192 woorden![]()
Iemand die de ballen heeft het correctievoorschrift erbij te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |