Danish dynamite deed ook wat niemand verwacht had.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Als je zelf een team probeert te maken met alleen Nederlanders, dan krijg je gelijk het antwoord op de vraag of we een kans maken dit WK.
Eigenlijk moet je gewoon de beste spelers het veld insturen, en gewoon zonder systeem laten voetballen. Gewoon roepen: zoek het maar uit, doe allemaal maar wat je zelf leuk lijkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Danish dynamite deed ook wat niemand verwacht had.
misschien stijgen de jongens wel boven zichzelf uit.
Wat dat betreft staat er waarschijnlijk zelf wel een leider op. Enig nadeel in mijn ogen is dat er zo'n speler rondloopt die dat goed zou kunnen doen (Team in balans houden bijvoorbeeld). In mijn ogen was Mark van Bommel wel zo'n spelerquote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon de beste spelers het veld insturen, en gewoon zonder systeem laten voetballen. Gewoon roepen: zoek het maar uit, doe allemaal maar wat je zelf leuk lijkt.
dit dus als het 11 gasten zijn die het goed met elkaar kunnen vinden komt het wel goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat er waarschijnlijk zelf wel een leider op. Enig nadeel in mijn ogen is dat er zo'n speler rondloopt die dat goed zou kunnen doen (Team in balans houden bijvoorbeeld). In mijn ogen was Mark van Bommel wel zo'n speler
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GK: Cillessen
RB: VdW
CB: Veltman
CB: Vlaar
LB: Aanholt
CVM: Blind
CVM: De Jong
LM: Lens
CAM: Sneijder
RM: Robben
SP: RvP
Kom op zegquote:Op maandag 12 mei 2014 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Wellicht Depay ipv Lens, maar dat is meer omdat ik Lens nooit zie spelen dus eigenlijk niet weet hoe goed hij is.
Dit.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op zegCillessen, wat heeft hij nou internationaal gepresteerd dat hij het WK aan zou kunnen? Blind doet het leuk in de eredivisie, maar als de tegenstanders sterker worden wordt hij links en rechts voorbij gelopen. Veltman gaat steeds maar de fout in op het moment dat het er op aan komt. Deze spelers zijn leuk voor een thuiswedstrijd tegen NAC of ADO. Maar echt niet tegen Spanje of Chili.
Ik ga toch ook niet roepen als Beerens de linksback van RKC Waalwijk drie keer uitkapt dat hij in het Nederlands elftal moet?quote:
al geef ik blind om CDM meer kans dan op LB, voor een back is hij gewoon te traag.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op zegCillessen, wat heeft hij nou internationaal gepresteerd dat hij het WK aan zou kunnen? Blind doet het leuk in de eredivisie, maar als de tegenstanders sterker worden wordt hij links en rechts voorbij gelopen. Veltman gaat steeds maar de fout in op het moment dat het er op aan komt. Deze spelers zijn leuk voor een thuiswedstrijd tegen NAC of ADO. Maar echt niet tegen Spanje of Chili.
Hij kan beter de kaartjes gaan controleren van de toeschouwers dan het spel van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al geef ik blind om CDM meer kans dan op LB, voor een back is hij gewoon te traag.
en voor een back in 5-3-2 in een vooral aanvallende rol komt er te weinig dreiging af.
controlerend zie ik hem nog wel spelen
Wat heeft Krul nou internationaal gepresteerd dat hij het WK aan zou kunnen? We hebben gewoon geen topkeeper en ik vind Cillessen het betrouwbaarst ogen, beste uitstraling hebben en een enorm goede keeper. Daarnaast heeft hij al ervaring in het Nederlands elftal en ik denk dat hij niet bang wordt van internationale sterren, iets wat hij bewezen heeft in de Champions League dit seizoen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat heeft Krul nou internationaal gepresteerd dat hij het internationaal aan zou kunnen? We hebben gewoon geen topkeeper en ik vind Cillessen het betrouwbaarst ogen, beste uitstraling hebben en een enorm goede keeper.
Blind werd inderdaad door Barcelona aan alle kanten voorbij gelopen. Of wacht......
Veltman is heel goed, maar niet de beste inderdaad. Maar wat je net zegt kun je oprecht voor elke centrale verdediger in Nederland zeggen. je hebt gewoon geen betere op die positie. Je hebt er misschien een aantal die net zo goed zijn, maar sowieso geen betere.
Toch heb ik liever een matige verdediger uit de BPL dan een ''goede'' verdediger uit de eredivisie.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat heeft Krul nou internationaal gepresteerd dat hij het internationaal aan zou kunnen? We hebben gewoon geen topkeeper en ik vind Cillessen het betrouwbaarst ogen, beste uitstraling hebben en een enorm goede keeper.
Blind werd inderdaad door Barcelona aan alle kanten voorbij gelopen. Of wacht......
Veltman is heel goed, maar niet de beste inderdaad. Maar wat je net zegt kun je oprecht voor elke centrale verdediger in Nederland zeggen. je hebt gewoon geen betere op die positie. Je hebt er misschien een aantal die net zo goed zijn, maar sowieso geen betere.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een matige verdediger uit de BPL dan een ''goede'' verdediger uit de eredivisie.
Vlaar staat toch er toch ook in? Wie zou je dan nog meer daar neer kunnen zetten?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een matige verdediger uit de BPL dan een ''goede'' verdediger uit de eredivisie.
O, deze flapdrol is ook weer onder zijn steen vandaan gekropen. Bedankt voor je bijdrage, diequote:
Veel te aanvallend. Centrum verdedigers zou ik wel zo doen. Met misschien Vlaar in plaats van een van die twee.quote:
Van de Steek is niet veel meer over helaas. Denk dan echt dat je meer hebt aan Cillessen.quote:
Kan ik me ook wel in vindenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vlaar staat toch er toch ook in?
[..]
O, deze flapdrol is ook weer onder zijn steen vandaan gekropen. Bedankt voor je bijdrage, diemaken een discussie inderdaad een stuk beter
Evt Vlaar voor Heitinga nog.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Veel te aanvallend. Centrum verdedigers zou ik wel zo doen.
En dan high pressure, en die Spanjaarden als een kudde jakhalzen over het hele veld achterna zittenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef Roypsv het volgende:
Krul
jan maat - roy - vlaar - blind
fer - de jong
sneijder
robben - rvp - depay
Jij kan ook niet echt op een normale manier discussiėren he? Niks veranderd in die maanden afwezigheidquote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!1
Gast, je geeft aan dat Cillessen erin moet omdat hij een enorm goede keeper is, maar Krul heeft internationaal niets gepresteerd? Volgens mij heeft die internationaal veel meer gepresteerd, sowieso dan Cillissen. Player of the month in Engeland en al 2 jaar een ontzettend gewaardeerde keeper daar.
En dan Blind moet erin op basis van 1 wedstrijd![]()
En Veltman is heel erg goed
heel mooi bedacht, maar als voor alle CB's wat te zeggen is zou ik toch mensen met iets meer body meenemen, ik denk niet dat nederland heerlijk het spel even gaat dicteren.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat heeft Krul nou internationaal gepresteerd dat hij het WK aan zou kunnen? We hebben gewoon geen topkeeper en ik vind Cillessen het betrouwbaarst ogen, beste uitstraling hebben en een enorm goede keeper. Daarnaast heeft hij al ervaring in het Nederlands elftal en ik denk dat hij niet bang wordt van internationale sterren, iets wat hij bewezen heeft in de Champions League dit seizoen.
quote:
Oh jeej ik kom weer aan ons aller ajaxquote:Op maandag 12 mei 2014 13:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij kan ook niet echt op een normale manier discussiėren he? Niks veranderd in die maanden afwezigheid
Als ze die mentaliteit aan de dag kunnen leggen...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan high pressure, en die Spanjaarden als een kudde jakhalzen over het hele veld achterna zitten
Nee hoor, al ging het over Feyenoorders. Zou mij een worst wezen. Ben het ook best met je eens dat we met een stel eredivisiespelers geen potten gaan breken. Maar je manier van discussiėren is gewoon vrij zielig.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh jeej ik kom weer aan ons aller ajax
Ik zeg nergens dat Krul internationaal niets heeft gepreseteerd, beter lezen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]!!!!!1
Gast, je geeft aan dat Cillessen erin moet omdat hij een enorm goede keeper is, maar Krul heeft internationaal niets gepresteerd? Volgens mij heeft die internationaal veel meer gepresteerd, sowieso dan Cillissen. Player of the month in Engeland en al 2 jaar een ontzettend gewaardeerde keeper daar.
En dan Blind moet erin op basis van 1 wedstrijd![]()
En Veltman is heel erg goed
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou het zo doen:
Vorm
Verhaegh Veltman Rekik Willems
Schaars Blind Clasie
Robben RVP Lens
lol iedere wedstrijd 10-0 erafquote:Op maandag 12 mei 2014 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou het zo doen:
Vorm
Schaars Blind Clasie
Robben RVP Lens
Ik kan best discussieren, dit was van mijn kant alleen geen discussiequote:Op maandag 12 mei 2014 13:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee hoor, al ging het over Feyenoorders. Zou mij een worst wezen. Maar je manier van discussiėren is gewoon vrij zielig.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh jeej ik kom weer aan ons aller ajax
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij kan ook niet echt op een normale manier discussiėren he?
En dan elke wedstrijd op de tegenstander wedden. Hoef je de rest van het jaar niet meer te werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou het zo doen:
Vorm
Schaars Blind Clasie
Robben RVP Lens
Jij komt altijd naar FOK! om lekker te provoceren, dat weet ik ook welquote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan best discussieren, dit was van mijn kant alleen geen discussie
Word jij niet heel erg moe van jezelf?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan best discussieren, dit was van mijn kant alleen geen discussie
da kennie manquote:Op maandag 12 mei 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als ik een aantal NAC-spelers erin opneem?
- Jelle
- Kwakman
- Drost
Ik mis van der Weg op LB.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als ik een aantal NAC-spelers erin opneem?
- Jelle
- Kwakman
- Drost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |