SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
That doesn't make sensequote:
Hou je erbuiten, want dit was een discussie tussen 2 personen; ik en mezelf.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien maar ik niet.
Dat heb ik 1x gedaan en blijkbaar vinden jullie het nodig om dat heel vaak te herhalen. Ik deed dat aleen omdat ik dacht dat ze 9 chem zouden krijgen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
_______!
DS2, doe eens niet zo triest.
Niemand mag iets zeggen over jouw fifa "skills" en taktieken (LB/RB op LM/RM) maar zelf iedereen wel "belachelijk" maken.___!
En wat wist iedereen dan al volgens jou?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan en blijkbaar vinden jullie het nodig om dat heel vaak te herhalen. Ik deed dat aleen omdat ik dacht dat ze 9 chem zouden krijgen.
Ik maak helemaal niemand belachelijk. Ik zeg alleen iets dat iedereen al wist.
Jij doet precies hetzelfde bij Toefjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan en blijkbaar vinden jullie het nodig om dat heel vaak te herhalen. Ik deed dat aleen omdat ik dacht dat ze 9 chem zouden krijgen.
Ik maak helemaal niemand belachelijk. Ik zeg alleen iets dat iedereen al wist.
Dat Toefjes een pace abuser is.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat wist iedereen dan al volgens jou?
Nee, want hij doet het constant en ik heb 1x een LB op LM en een RB op RM gezet (overigens hadden die high-medium maar dat interesseert toch niemand)quote:Op maandag 12 mei 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde bij Toefjes.
Wat Trapz zegt, en dat is wel waar, dat jij helemaal flipt als mensen iets over jouw spel of tactiek zeggen. Dat is je goed recht hoor, maar dan moet je ook niet precies bij andere mensen gaan doen wat jij zelf als onprettig ervaart.quote:
Waarom mag jij hem daar wel op wijzen en mogen wij geen commentaar leveren op jou?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want hij doet het constant en ik heb 1x een LB op LM en een RB op RM gezet (overigens hadden die high-medium maar dat interesseert toch niemand)
1-0 gr grquote:Op maandag 12 mei 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom mag jij hem daar wel op wijzen en mogen wij geen commentaar leveren op jou?
6-0 gr gr
Onzinabuserquote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen dat je niet snapt zodat je even niks meer zegt.
Goeie man.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen dat je niet snapt zodat je even niks meer zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |