Pochettino heeft schijt aan alles, hij praat ook lekker Spaans terwijl hij wel Engels kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Pogjetieno komt in pak binnen en gaat in z'n trainingspak in de dug out zitten
Leuk verhaalquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap het vissen alleen om het vissen niet. Op zee is t best tof, kan je tenminste opvreten.
Toen ik nog op de middelbare zat gingen we vaak vissen bij de kerncentrale. Daar was t water veel warmer en daar kwam alle vis op af. Als je mooie zeebaars had verkopen aan restaurants
Dit boeit echt niemand
Panenka'tjequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb jij wel eens penalty genomen stinho
Vrije worp is dat zeker bij korfbal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen kan je zeker alle chicks krijgen die je maar wildequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Wel in groep 8 tegen de andere klas voetballen en toen schoot ik in de dying seconds onder barre omstandigheden de winnende gol binnen.
Dat kan hij nu nog steeds. Kijk dan hoeveel posts hij heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen kan je zeker alle chicks krijgen die je maar wilde
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan hij nu nog steeds. Kijk dan hoeveel posts hij heeft.
Nou vertel maar hoor Stijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dier
Zijn levensverhaal is ook wel mooi.
It is de roels!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaan Ruud en Shearer ruzie maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |