quote:
Op maandag 12 mei 2014 05:41 schreef WhiteBeard het volgende:[..]
Die vakjury hangt ook aan de touwtjes van de Powers that be. Verder blijft mij bij dat tijdens dit ESF ondanks de waarschuwingen vooraf door Jan Smit en Cornald Maas Nederlanders massaal een dolk in de rug van Ilse en Waylon hebben gestoken door massaal op Oostenrijk te stemmen. Je kunt van die oost Europese landen denken wat je wil, maar ze kennen het begrip loyaliteit nog door op elkaar te stemmen.
Ik heb hier in Belgie 15 minuten lang geprobeerd via de telefoon op Nederland te stemmen. Ik heb zeker 30 keer geprobeerd. Slechts 1 keer kwam ik door. Mijn partner op haar SMS hetzelfde. Zo kan ik ook uitslagen beinvloeden als er een politiek statement naar Rusland dient te worden gemaakt welke de Russische beer gewoon naast zich neerlegt
Jij wil dus bewust NIET op de grote concurrent van NL stemmen? Dat is nou precies het corrupte gedrag waar mensen vaak landen als Azerbaijan en Armenie van beschuldigen

Kies gewoon voor het in jouw ogen beste lied... en dan komt de terechte winnaar er bijna altijd uit... dit jaar heeft de beste inzending gewonnen, en hadden wij de op eennabeste