Je beschrijft dit...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik ben eruit. We sturen inderdaad Van Velzen met een beeldschone zangeres. Twee potige kerels erbij met bloot bovenlijf om de homo's op te geilen. Die gaan met Van Velzen dwergwerpen. Zangeres komt podium op en begint de werpers boos toe te zingen. Werpers kruipen weg en Van Velzen zingt bij die dame op schoot het lied uit. Prachtig statement van tolerantie. Sob story vooraf door Van Velzen. Scoort meteen. Nederland 450 punten in totaal
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
Als de AVROTROS ooit twijfelt of we het publiek mee moeten laten stemmen voor NL in voorrondes, stuur ik ze een link naar dit topicZien ze er direct van af. Godzijdank.
Zei het vandeweek ook, Blaudzun is super. Live weet ik niet of hij het redt (nooit gehoord, vandaar)quote:Op zondag 11 mei 2014 21:53 schreef Greys het volgende:
Nou, Blaudzun vind ik niet eens een slecht idee!
Maar dan zonder jurk, uiteraard.
Zeker weten! Zag vorige week toevallig 's nachts toen ik niet kon slapen een heel stuk van hun concert in Paradiso op tvquote:Op zondag 11 mei 2014 21:54 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zei het vandeweek ook, Blaudzun is super. Live weet ik niet of hij het redt (nooit gehoord, vandaar)
Ik vind het nogal een Ben Howard kloonquote:
Gaaf!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Pluto1975 het volgende:
Zo'n soort nummer zou echt geweldig zijn. Héél onderscheidend. De zanger ken ik niet als ik eerlijk ben.
Toppertje he! Geweldig onderscheidend lied ookquote:Op zondag 11 mei 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik zie net dat hij de zoon is van Patty Harpenau
Maar goeie kop ook zeg!
[ afbeelding ]
Goed nummer idd.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Pluto1975 het volgende:
Zo'n soort nummer zou echt geweldig zijn. Héél onderscheidend. De zanger ken ik niet als ik eerlijk ben.
Giovanca, met een soort V&D achtig nummer, hip, fris en melodieus>quote:Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
Zie, we hadden dus al Boris, Racoon, Waylon solo (hoi Takaiki![]()
), deze Dotan, Wouter Hamel, Jadranka (oid?
) en nog een aantal anderen die zó zouden kunnen gaan
Donker scoort niet in de racistische oostbloklandenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Giovanca, met een soort V&D achtig nummer, hip, fris en melodieus>
let vooral op het repeterende "lekker puh"
Ik vind dit nummer van haar sterker:quote:Op zondag 11 mei 2014 22:10 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Giovanca, met een soort V&D achtig nummer, hip, fris en melodieus>
let vooral op het repeterende "lekker puh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |