Denk dat voor (bijvoorbeeld) FDJ een 2de of 3de plek nog altijd veel belangrijker is dan een kopgroepje dat het haalt tot de streep. En aangezien Kittel niet uitrijdt, zal het ook een strijd blijven voor de puntentrui en zullen Sky, Trek en Cannondale ook "gewoon" voor een sprint gaan, denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:45 schreef JMachi het volgende:
Goed dat het Ierse avontuur over is. Over de belangstelling hadden ze niet te klagen maar het waren wel twee erg voorspelbare ritten waarin op wat valpartijen na en een hoop nattigheid maar weinig te genieten viel.
Mag hopen dat iedereen zich nu realiseert dat sprinten tegen Kittel onbegonnen werk is en dat er dus wat anders bedacht moet worden, anders krijgen we nog een paar hele saaie ritten komende week.
Dit, ook plekken net achter de eerste plaats tellen voor de ploegleiding.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat het voor (bijvoorbeeld) FDJ een 2de of 3de plek nog altijd veel belangrijker is dan een kopgroepje dat het haalt tot de streep. En aangezien Kittel niet uitrijdt, zal het ook een strijd blijven voor de puntentrui en zullen Sky, Trek en Cannondale ook "gewoon" voor een sprint gaan, denk ik.
Er zitten de komende tijd ook zware beklimmingen bij dus dan komen andere renners dan Kittel aan de beurt.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:45 schreef JMachi het volgende:
Goed dat het Ierse avontuur over is. Over de belangstelling hadden ze niet te klagen maar het waren wel twee erg voorspelbare ritten waarin op wat valpartijen na en een hoop nattigheid maar weinig te genieten viel.
Mag hopen dat iedereen zich nu realiseert dat sprinten tegen Kittel onbegonnen werk is en dat er dus wat anders bedacht moet worden, anders krijgen we nog een paar hele saaie ritten komende week.
De 5e etappe is al erg interessant. Aankomst bovenop een heuvel van 4e categorie.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zitten de komende tijd ook zware beklimmingen bij dus dan komen andere renners dan Kittel aan de beurt.
Als Kittel de puntentrui kan pakken zal die wel uitrijden denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:04 schreef Principia het volgende:
[..]
Dit, ook plekken net achter de eerste plaats tellen voor de ploegleiding.
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
De 5e etappe is al erg interessant. Aankomst bovenop een heuvel van 4e categorie.
Kan Weening Roze pakken!
Degenkolb zal wel balen dat hij er niet bij is.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
leuke etappe:
http://www.touretappe.nl/(...)5-italie-route-2014/
Ongelooflijke ontwikkeling dit jaar, zie hem de etappe van woensdag wel pakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Swift gaat er ook wel komen. Jammer dat hij hem niet pakte.
Lastige etappequote:Op maandag 12 mei 2014 12:41 schreef Principia het volgende:
[..]
Ongelooflijke ontwikkeling dit jaar, zie hem de etappe van woensdag wel pakken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
Lastige etappe
Kan een Boasson Hagen etappe zijn , of nog beter Pieter Weening :-)
Zeker een lastige etappe voor een sprinter, echter zal hij de 3de en 4de categorie heuvels prima aankunnen itt de echte rappe mensen. De laatste kilometer is zwaar, maar ik zie hem wel vooraan eindigen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
Lastige etappe
Kan een Boasson Hagen etappe zijn , of nog beter Pieter Weening :-)
Denk dat Matthews die rit nog wel aan kan (als hij hersteld is van z'n valpartij gisteren dan), de rit van een dag later zie ik als een grotere kans voor Weening om roze te pakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
De 5e etappe is al erg interessant. Aankomst bovenop een heuvel van 4e categorie.
Kan Weening Roze pakken!
Denk dat Kittel die puntentrui niet zoveel interesseert eigenlijk. Hét hoofddoel voor hem is de Tour en hij heeft ook wel gezien wat er met Cavendish gebeurde toen die vorig jaar de Giro uitreed (juist om het puntenklassement te winnen) en daarna een veel mindere Tour reed dan andere jaren.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:58 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
Als Kittel de puntentrui kan pakken zal die wel uitrijden denk ik.
Morgen is het weer vlak pakt die weer een etappe... dan heeft die al een aardige voorsprong op de rest.
die etappe een dag later is idd een stuk zwaarder, maar ik denk dat mannen als Rodriguez en Uran daar de dienst uit gaan maken. De vraag is of Weening dat kan volgen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Matthews die rit nog wel aan kan (als hij hersteld is van z'n valpartij gisteren dan), de rit van een dag later zie ik als een grotere kans voor Weening om roze te pakken.
Uran kan wel een probleem worden ja, denk dat Rodriguez en ook Quintana op dit moment nog te ver staan om Weening al te passeren daar. Al weet je het nooit als alles uit elkaar gereden wordt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:56 schreef cyclingstage het volgende:
[..]
die etappe een dag later is idd een stuk zwaarder, maar ik denk dat mannen als Rodriguez en Uran daar de dienst uit gaan maken. De vraag is of Weening dat kan volgen.
Sodejuquote:Op maandag 12 mei 2014 13:05 schreef Chiappucci het volgende:
De politie in Dublin heeft gisteren een mogelijke bomaanslag in de stad weten te verijdelen, meldt de Irish Independent. De Ierse stad was gisteren de finishplaats van de tweede etappe in de Giro d'Italia.
Enkele uren voordat Marcel Kittel naar de zege sprintte, stuitte de politie op een zwaar explosief in de parkeergarage van een hotel. Een anonieme bron zegt tegen de krant: "Dit was een dodelijke, grote bom, die gereed was om te ontploffen. Als hij was afgegaan, had dat tot een enorme verwoesting geleid."
De wielerwedstrijd bracht gisteren honderdduizenden mensen naar de straten van Dublin. Een 55-jarige man wordt in verband gebracht met de autobom. Volgens de krant zou hij nauwe banden hebben met de RIRA, een Ierse extremistische organisatie die streeft naar een Ierland zonder banden met het Verenigde Koninkrijk.
Zo te horen was het in Dublin iets linker... Wow.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:26 schreef Mykonos het volgende:
Benieuwd of iedereen overeind blijft morgen in Bari, waar we 8 keer een plaatselijk rondje rijden met een aantal hele scherpe bochten erin. Dat wordt nog bloedlink daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |