Die truc werkt niet bij geel beddengoed.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef Ceased2Be het volgende:
gewoon, zodra het geel begint uit te slaan... na een paar maanden.
Moet je gewoon blijven doen hoor als je dat fijn vindtquote:Op maandag 12 mei 2014 15:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet, hoor het vaker, van zowel mijn moeder als schoonmoeder.
Ik vind het leuk die persoonlijke details.
Weet hij in ieder geval welke kleur geschikt isquote:Op maandag 12 mei 2014 15:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die truc werkt niet bij geel beddengoed.
Dit. En indien al doordeweeks gedaan, in het weekend gewoon zoals normaal. Niks lekkerders dan een schoon, fris bed!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:37 schreef Bucketlist het volgende:
Minimaal ieder weekend. Soms iets sneller.
Beetje tegenwicht tegen die personen die het wekelijks doen of twee keer per week.quote:
Vind je het zelf zo vies dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht tegen die personen die het wekelijks doen of twee keer per week.
Ik vind 1x per 14 dagen prima, lig er toch alleen in, eet er niet en gooi het bed overdag altijd open met de ramen open in de slaapkamer.quote:
Ja daarom. Mensen die eten op bedquote:Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind 1x per 14 dagen prima, lig er toch alleen in, eet er niet en gooi het bed overdag altijd open met de ramen open in de slaapkamer.
Blijft rotwerk jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja daarom. Mensen die eten op bedOf mensen die met schoenen in bed gaan liggen
Bij mij duurt het zo lang omdat ik te lui ben om het te doen
Je mag het ook bij mij komen doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijft rotwerk jamaar moet wel gebeuren dus ik er er wel trouw mee.
Nee dank je, mijn eigen tweepersoonsbed kost me al moeite zat met mijn kapotte schouders en handen.quote:
Bij mij lukt het meestal niet en dan stop ik gewoon en slaap ik zonder dekbedquote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee dank je, mijn eigen tweepersoonsbed kost me al moeite zat met mijn kapotte schouders en handen.
Lekker in de winter.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Bij mij lukt het meestal niet en dan stop ik gewoon en slaap ik zonder dekbed
Gewoon in je boxer knuffelen met je dekenquote:
Brrr....te koud, onderdeken aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gewoon in je boxer knuffelen met je deken
Heerlijk
Je moet het juist net iets koud hebben. Zodat je knuffelt voor warmtequote:
Gaat 'm niet worden als ik alleen in bed lig.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je moet het juist net iets koud hebben. Zodat je knuffelt voor warmte
Knuffelen met je deken kan altijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden als ik alleen in bed lig.
Nah.quote:
Anders mag je mij knuffelenquote:
Hier een virtuele knuffel...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Anders mag je mij knuffelen
Alleen ben wel 2hot2handle
Ik smeltquote:
Moet je je bed weer verschonen.quote:
Blijf liever rollen in je geurquote:
Net gisteren verschoond....mijn bed dan.quote:
Ja maar toen je mij een knuffel gaf bleef het hangenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Net gisteren verschoond....mijn bed dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |