Bewijs or it didn't happenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Braddie is gaan samenwerken met viva.
Heb je een heftruck dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:38 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Arresteer braddie en sleur hem naar de kerker!
De deur kan nog extra uitschuiven, ik had zoiets als dit voorzien, alleen niet met braddiequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Oké weet je zeker dat hij door de deur kan?
Ik ga hem ophalen, eerst 500 emmers met smeerolie vullen anders kan hij niet door Zijn doorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:48 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De deur kan nog extra uitschuiven, ik had zoiets als dit voorzien, alleen niet met braddie
Morgen ga ik er trollen. Ik heb een geweldig idee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wanneer gaan we nog eens keet schoppen bij die viva trutten?
Ik had dit idee:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:01 schreef luns het volgende:
Je moet van goede huize komen hoor. Het is misschien wel leuk om het te denken, maar ze zijn niet achterlijk daar. Niet achterlijker dan hier, in ieder geval
Mag ik meedoen met deze underkoffer missiequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik had dit idee:
Ik ben daar een vrouw. Ik maak een topic over dat ik op mijn vriends pc een forum zag waar hij af zat te geven op vmbo'ers. Echt extreem. Ik doe zelf vmbo, dus ik sprak hem daarop aan. Toen zei hij dat ik niet feministisch moet doen. Wat moet ik hiermee nou doen?
Ik geef je anderhalve pagina daar, voordat het doodbloedt. Of je moet echt heel goed zijn, maar dat kan ik niet beoordelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik had dit idee:
Ik ben daar een vrouw. Ik maak een topic over dat ik op mijn vriends pc een forum zag waar hij af zat te geven op vmbo'ers. Echt extreem. Ik doe zelf vmbo, dus ik sprak hem daarop aan. Toen zei hij dat ik niet feministisch moet doen. Wat moet ik hiermee nou doen?
Morgen gaan we een tekst bedenken, ok? We zetten ook chicks in om te helpen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:27 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met deze underkoffer missie
Er gaat niets boven een goeie rel, dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Morgen gaan we een tekst bedenken, ok? We zetten ook chicks in om te helpen.
Misschien kun je daar iets maken dat je zoon het leger in wil en dat jij dat niet wilt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Morgen gaan we een tekst bedenken, ok? We zetten ook chicks in om te helpen.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Morgen ga ik er trollen. Ik heb een geweldig idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |