Nee, dan val ik om.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kun je niet rijden, 7% lukt op een omafiets nog.
Als je het gaat vergelijken met de normale auto's op de weg, dus niet met de dure leaseauto die de baas betaald, zie ik echt niet hoe je bij 'traag' komt, dan maakt het echt niet veel uit. Daarbij zijn ze lichter dus hoeft er minder massa in beweging gebracht te worden om weg te rijden. Of ben jij ook zo'n malloot die alleen de linkerbaan van de weg weet ook al is de rechterbaan helemaal leeg?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze zijn gewoon traag. Geeft niks, maar ga niet anders beweren want dan kom ik je in elkaar slaan
Sommige mensen maakt het gewoon wat minder uit in wat voor een auto ze rijden van A naar B. Daarnaast krijgt niet iedereen een auto van de zaak met een tankpas van de baas erbij. Iedereen wil wel met een audi of bmw van minimaal 50.000 euro rijden. Maar voor iemand met een modaal salaris dat zelf betalen is gewoon niet altijd op te brengen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens mij zie je ook nergens ter wereld zoveel van die debiele autotjes als de Aygo/UP/Picanto/enz rijden als in Nederland. Waar anders hebben ze dan ook een overheid dat autorijden zo zwaar belast om hun kansloze rijksbegroting rond te krijgen? Daarnaast zijn Nederlanders ook nog eens extreem gierig want wie rijdt er nou vrijwillig in een Prius
Juist! Waarheid!quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:12 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Als je het gaat vergelijken met de normale auto's op de weg, dus niet met de dure leaseauto die de baas betaald, zie ik echt niet hoe je bij 'traag' komt, dan maakt het echt niet veel uit. Daarbij zijn ze lichter dus hoeft er minder massa in beweging gebracht te worden om weg te rijden. Of ben jij ook zo'n malloot die alleen de linkerbaan van de weg weet ook al is de rechterbaan helemaal leeg?
[..]
Sommige mensen maakt het gewoon wat minder uit in wat voor een auto ze rijden van A naar B. Daarnaast krijgt niet iedereen een auto van de zaak met een tankpas van de baas erbij. Iedereen wil wel met een audi of bmw van minimaal 50.000 euro rijden. Maar voor iemand met een modaal salaris dat zelf betalen is gewoon niet altijd op te brengen.
Zelfs een smart trekt een aygo er bij het stoplicht uit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:21 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Een aygo is niet snel!! En ook niet tot 80,gewoon nee. Nogmaals ik vind het prima als je er 1 rijdt, maar doe nou niet alsof ie snel is.
Ik heb nog geen enkele Aygo zonder velgen gezien, jij wel?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je hebt ook mensen die er een spoiler en velgen op monterengênante vertoning.
Een stijging van 20%. Enig idee hoe stijl dat is? Het meest steile stuk op Alpe d'Huez is ong 15% en dat is al achterlijk stijl.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Wow. Dan zie je toch een verschil met moderne auto's. Hoe ver de techniek is gegaan.
In de fiesta waar ik meestal in reed (ook geen snelheidsmonster) hoefde je bijna geen rekening te houden bij hellingen rond de 20%. Gewoon een versnelling kiezen waarbij je de turbo laat spinnen en tussen de 1800 en 4000 toeren heb je genoeg vermogen. Gewoon als je langzaam wilt zijn 2 en hard zijn 3.
Wat levert het op? 5pk? Chippen heeft bij ongeblazen motoren amper zin.quote:
17pk. Van 68pk naar 85pk. Rijd een stuk prettiger.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat levert het op? 5pk? Chippen heeft bij ongeblazen motoren amper zin.
Zoveel nog ja? Das netjes voor een non-turboblokquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:20 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
17pk. Van 68pk naar 85pk. Rijd een stuk prettiger.
En wat kostte het en wat doet hij nu qua verbruik?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:20 schreef Oja-Joh het volgende:
[..]
17pk. Van 68pk naar 85pk. Rijd een stuk prettiger.
Ik zat ook al met verbazing te kijken naar de percentages die genoemd worden. Duidelijk teken van stoer willen praten. Over twee pagina's in de discussie zitten we waarschijnlijk al op 40%quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Een stijging van 20%. Enig idee hoe stijl dat is? Het meest steile stuk op Alpe d'Huez is ong 15% en dat is al achterlijk stijl.
Patsen op een forum natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:12 schreef dick_laurent het volgende:
Daarnaast heb ik nu vaak zat gemerkt dat het in het dagelijks verkeer in de randstad gewoon vervelend druk is. Dus doorknallen is er vaak toch niet bij. Plus, de helft vd tijd is de maximum snelheid 100 (A2 bijvoorbeeld)dus waar heeft iedereen al die pks zo hard voor nodig vraag ik mij steeds af?
Vorig jaar een klus gedaan in Oostenrijk op 2km hoogte. Daar moesten vrachtwagens omhoog met 40 ton. Het steilste stukje was een paar honderd meter 16%. Dat was voor de meesten toch wel ff spannendquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zat ook al met verbazing te kijken naar de percentages die genoemd worden. Duidelijk teken van stoer willen praten. Over twee pagina's in de discussie zitten we waarschijnlijk al op 40%
Idd, vooral dat. Ik snap ook wel dat wat meer power leuk kan zijn, zou er zelf heus ook niet vies van zijn hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
Patsen op een forum natuurlijkHet is leuk met inhalen, maar je kunt ook zonder. En een paar procent van de bevolking moet nog wel eens een caravan trekken, maar de gemiddelde leaserijder of ik-heb-een-gti-want-dat-is-stoer automobilist doet dat ook niet.
Beter had ie een scooter gekochtquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, vooral dat. Ik snap ook wel dat wat meer power leuk kan zijn, zou er zelf heus ook niet vies van zijn hoor
Maar zoals ik zei ja, in het dagelijks verkeer kan je er toch 98% van de tijd geen fuck mee, dus het is vrij nutteloos.
Oud collega van mij heeft paar maanden terug een Nissan 350Z gekocht. Een tweezitter, met 300 pk! En die gast woont en werkt in Utrecht. Met andere woorden, hij rijdt elke dag een stadsritje van een paar kilometer naar zijn werk in een 3 liter turbo sportwagen met 300 pk.
Ok toegegeven, het is een vette bak, en als je geld zat hebt, sure why not.... Maar hij is junior productmanager met een modaal inkomen. Hij moet of teringlang gespaard hebben, of een dikke lening hebben afgesloten.... kan niet anders. (of hij dealt savonds crack, dat kan ook nog)
Maar hey, nu kan hij wel elke dag heel snel optrekken naar 50 km/u die tien minuten onderweg naar werk!!!
¤220,-quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En wat kostte het en wat doet hij nu qua verbruik?
Fout, je kan ze gewoon vergelijken met elke andere auto en dan zijn ze nog traag. Hoeft echt geen dure leasebak te zijn. 14 sec naar de 100quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:12 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Als je het gaat vergelijken met de normale auto's op de weg, dus niet met de dure leaseauto die de baas betaald, zie ik echt niet hoe je bij 'traag' komt, dan maakt het echt niet veel uit. Daarbij zijn ze lichter dus hoeft er minder massa in beweging gebracht te worden om weg te rijden. Of ben jij ook zo'n malloot die alleen de linkerbaan van de weg weet ook al is de rechterbaan helemaal leeg?
O ja hoor, of je invoegstrook moet heel kort zijn... dan wordt het spannendquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fout, je kan ze gewoon vergelijken met elke andere auto en dan zijn ze nog traag. Hoeft echt geen dure leasebak te zijn. 14 sec naar de 100Red je dat uberhaupt wel op de invoegstrook
Volgens mij mag je de vluchtstrook gebruiken als de invoegstrook te kort is voor jou auto of niet in kan voegen op de snelweg ivm geen ruimte etc.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O ja hoor, of je invoegstrook moet heel kort zijn... dan wordt het spannend
Sorry, even een doekje onder m'n monitor leggen voor de testosteron.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:18 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Volgens mij mag je de vluchtstrook gebruiken als de invoegstrook te kort is voor jou auto of niet in kan voegen op de snelweg ivm geen ruimte etc.
Neemt niet weg dat je niet stoer moet doen met je kleine aygo en denkt mij van de weg af te kunnen duwen om vervolgens weer traag voor me te gaan rijden op de linkerbaan. Dan kun je verwachten dat ik je van de weg af rij
Dan heb je tenminste nog een beetje mannenlijk hormoon in bezit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry, even een doekje onder m'n monitor leggen voor de testosteron.
Mooi die geldingsdrang, mag je al autorijden of rij je nog rond op je scootertje?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:22 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog een beetje mannenlijk hormoon in bezit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:18 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Volgens mij mag je de vluchtstrook gebruiken als de invoegstrook te kort is voor jou auto of niet in kan voegen op de snelweg ivm geen ruimte etc.
Neemt niet weg dat je niet stoer moet doen met je kleine aygo en denkt mij van de weg af te kunnen duwen om vervolgens weer traag voor me te gaan rijden op de linkerbaan. Dan kun je verwachten dat ik je van de weg af rij
Nouja, als je goedkoop van A naar B wilt en het maakt je niet uit hoe, dan is zo'n Aygo toch wel ideaal. Hij had alleen wat meer pit mogen hebben, alleen dan is hij niet meer zo zuinig als dat hij nu is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:22 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog een beetje mannenlijk hormoon in bezit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mooi die geldingsdrang, mag je al autorijden of rij je nog rond op je scootertje?
Als auto's me serieus iets zouden interesseren zou ik geen Aygo rijden dus het interesseert me ook echt serieus niet waar jij in rijdt maar leuk dat je er blij mee bentquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:44 schreef KevinTK het volgende:
[..]je zou eens moeten weten waar ik in rij.
Hint: het is geen Aygo, geen scooter. Gaat harder als 320 km/u heeft 600PK en is zonder lening of ouders zelf betaald.
En als je me niet geloofd is dat geheel je eigen probleem![]()
En ja ik heb een klein pik syndroom want ik heb geen doorsnee pik van 30cm zoals de gemiddelde fokker! Maar daar compenseert me auto prima voor
Sukkel, hier haten we op mensen die stoer doen met hun Aygo. Ga jij een beetje stoer lopen doen met een andere auto. Sowieso stoer doen met een auto, wat voor josti ben je dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:44 schreef KevinTK het volgende:
[..]je zou eens moeten weten waar ik in rij.
Hint: het is geen Aygo, geen scooter. Gaat harder als 320 km/u heeft 600PK en is zonder lening of ouders zelf betaald.
En als je me niet geloofd is dat geheel je eigen probleem![]()
En ja ik heb een klein pik syndroom want ik heb geen doorsnee pik van 30cm zoals de gemiddelde fokker! Maar daar compenseert me auto prima voor
Je hebt gelijkt, iemand met een beetje interesse en gevoel in auto's rijdt geen Aygoquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als auto's me serieus iets zouden interesseren zou ik geen Aygo rijden dus het interesseert me ook echt serieus niet waar jij in rijdt maar leuk dat je er blij mee bent
Dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:51 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, iemand met een beetje interesse en gevoel in auto's rijdt geen Aygo
Wederom; je geldingsdrang is aandoenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:51 schreef KevinTK het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, iemand met een beetje interesse en gevoel in auto's rijdt geen Aygo
Kan niet, is z'n pik te klein voorquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sukkel, hier haten we op mensen die stoer doen met hun Aygo. Ga jij een beetje stoer lopen doen met een andere auto. Sowieso stoer doen met een auto, wat voor josti ben je dan.
Ga je uitlaat neuken ofzo.
Jij snapt het tenminste, maar een fokker met een gemiddelde mag zich uitleven als ze geen krasjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan niet, is z'n pik te klein voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |