ik ga hem missequote:Op zondag 11 mei 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh jee nu moet ik ff gaan opletten dat je niet meer die rooie uit harry potter ben
Ik voel me vereerd!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mooi, bij deze dan, welkom miek en bij deze ben jij onze VPC![]()
![]()
ik ook maar dit past nu beter bij je nieuwe functie als harem hoofdquote:
ehhh wat is er gebeurd? wie is bij wie inmiddelsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
rustig isax, laat je niet overhalen om bij joezi te gaan, hij was te laat, weet je nog
uiteraard en vergeet de mannenslaven nietquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!![]()
Mag ik ook leden werven?![]()
ja maar ik heb slaafjes nodig om mijn vuile was te doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
rustig isax, laat je niet overhalen om bij joezi te gaan, hij was te laat, weet je nog
utopiaansch studenten corps.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar dit past nu beter bij je nieuwe functie als harem hoofd![]()
![]()
moeten we nog een naam verzinnen ofzo![]()
![]()
isax en ik hebben onze eigen harem nu, we accepteren vrouwen die houden van wijn, chocola, wiet, roken, breezers en toyboys en mieke is ons eerste lid en onze VPCquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh wat is er gebeurd? wie is bij wie inmiddels
word hij hard van.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahhhhhh, kijk eens wat jullie gedaan hebben
nee te oudquote:
ja uiteraard, daar zijn de manslaven ook voorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar ik heb slaafjes nodig om mijn vuile was te doen.
Let eens op man, you lost me!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh wat is er gebeurd? wie is bij wie inmiddels
aaahhh sorry, wil je anders bij onze harem komen, we zullen heel lief voor jou zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahhhhhh, kijk eens wat jullie gedaan hebben
zou jij dan ook misschien bij onze harem willen, ik denk dat isax dat wel goed vind, toch isaxquote:Op zondag 11 mei 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die van mij ook, ik hou wel van dominante vrouwen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhh sorry, wil je anders bij onze harem komen, we zullen heel lief voor jou zijn
Isax, Choco, we hebben een nieuw LID!quote:
heb ik gedaan, maar niets op gehoordquote:Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef isax het volgende:
overdag zijn ze op het slow chat forum in utopia
snachts bevinden ze zich in het keldertje
ik zou bijna een motivatie brief gaan schrijven, ben zo benieuwd stiekem
Er is maar 1 Starbuckquote:
Dat is FACE aka Templeton Peck!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 Starbuck
[ afbeelding ]
doen wequote:Op zondag 11 mei 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
he dat is wel een goeie naam
pimp crystal lite
iets met pimp lijkt me in ieder geval wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |