Kwam ze toen spontaan opduiken?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een briljante meet was dat, zit weer helemaal na te genieten.
ja dat wil ik wel maar ik schiet in de stress en denk ik moet snel zijn anders doet een ander hetquote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een TT doe, denk ik er ook over na
roken en een inhalator? klinkt als een goede combiquote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
eeuwige verliezer![]()
ik ga maar eens een sigaret roken en mijn inhalator doen
(dit is mega fucked up maar heb het echt even nodig naar dit debakel)
grapjasquote:Op zondag 11 mei 2014 01:02 schreef isax het volgende:
allemaal nederland 1 kijken![]()
eurosong begint.
benieuwd wie er wint!
Je komt slim overquote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
eeuwige verliezer![]()
ik ga maar eens een sigaret roken en mijn inhalator doen
(dit is mega fucked up maar heb het echt even nodig naar dit debakel)
ja astma en roken word niet voor niets afgeradenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
roken en een inhalator? klinkt als een goede combi
ben laatst elektrisch gaan roken om te stoppen, best te doen.. maar sinds een avond uit, weer even aan de dure peuken..quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja astma en roken word niet voor niets afgeraden![]()
ik rook echt al veel minder gelukkig.
Je kunt bij een hoestbui altijd nog roepen dat je je in je inhalator hebt verslikt.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja astma en roken word niet voor niets afgeraden![]()
ik rook echt al veel minder gelukkig.
Kuchquote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt bij een hoestbui altijd nog roepen dat je je in je inhalator hebt verslikt.
ik vind die dingen eng. ik weet dat sigaretten rotzooi zijn maar wat daar in zit?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben laatst elektrisch gaan roken om te stoppen, best te doen.. maar sinds een avond uit, weer even aan de dure peuken..
Dusquote:Op zondag 11 mei 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind die dingen eng. ik weet dat sigaretten rotzooi zijn maar wat daar in zit?
ouders wonen niet ver van de grens van belgie
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt bij een hoestbui altijd nog roepen dat je je in je inhalator hebt verslikt.
ja en je lurkt er veel meer aan, maar is wel beter dan een echte hoor, geen verbranding en ook geen teer.. merkte naar een weekje al beter adem en smaak enzoquote:Op zondag 11 mei 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind die dingen eng. ik weet dat sigaretten rotzooi zijn maar wat daar in zit?
ouders wonen niet ver van de grens van belgie
34quote:Op zondag 11 mei 2014 01:07 schreef Klapskaats het volgende:
Hoeveelste is Polen eigenlijk geworden? Vond dat wel een lekker wuuf.
ik ben nog jong, wil stoer zijn he?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja en je lurkt er veel meer aan, maar is wel beter dan een echte hoor, geen verbranding en ook geen teer.. merkte naar een weekje al beter adem en smaak enzo
en laten we niet vergeten waar je woont, ik heb vlak bij pernis gewoond, ik heb me 2 jaar de tering gehoestquote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben nog jong, wil stoer zijn he?![]()
ach ik heb een jaar lang gerookt in een rookhok waar we de hele dag hangde
dus denk dat ik genoeg teer die tijd heb gevreten voor een leven
Volgens de commentatoren voor het eerst in de geschiedenis en het beste resultaat sinds dingdingadong.quote:
Welkom back Miekquote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren voor het eerst in de geschiedenis en het beste resultaat sinds dingdingadong.
klopt wel en dat was 1. maar dingadong vind ik een leuk liedjequote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Volgens de commentatoren voor het eerst in de geschiedenis en het beste resultaat sinds dingdingadong.
Met het verschil dat dingdingadong door de helft van het huidige aantal landen bejureerd werd,en er geen televoting aan te pas kwam, maar dat zullen ze vast vergeten zijn om te melden.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zilver is best goed toch!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon goud zilver brons doen, met de OS zijn we ook al blij met goud of zilver
lol niet overdrijven hequote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
omg, miek pas maar op ze zijn de vrouwen aan het verdelen
wie hebben wij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
en ik ben nog wel een breezersletjequote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja nog steeds elkaar, ik geloof niet dat we interesant genoeg zijn
Ik heb nu zo'n electrisch draaiertje, ideaal, scheelt toch mooi 4 euri op een pakje van je eigen merk!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben laatst elektrisch gaan roken om te stoppen, best te doen.. maar sinds een avond uit, weer even aan de dure peuken..
ik zeg helemaal nietsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
en ik ben nog wel een breezersletje![]()
die bangalijsten stellen ook niet meer veel voor.
Ik heb een breezernick sinds 2000, toch gedraag ik me er niet naarquote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
en ik ben nog wel een breezersletje![]()
die bangalijsten stellen ook niet meer veel voor.
ik stem voorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien moeten wij onze eigen harem beginnen en alle vrouwen naar ons toe trekken
of ze ruilen voor kamelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien moeten wij onze eigen harem beginnen en alle vrouwen naar ons toe trekken
jij lokt met chocolaatjesquote:Op zondag 11 mei 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe gaan we onze harem noemen dan en hoe gaan we het aanpakken
Ik lust ze rauw!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
oh ja dat is wel een goed plan en we hebben kamelen nodig hoorde ik netquote:Op zondag 11 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
jij lokt met chocolaatjes
ik met.....wijntjes.
en geen idee
tijdje in een kliniek gezeten (niet verslaafd ofzo hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en laten we niet vergeten waar je woont, ik heb vlak bij pernis gewoond, ik heb me 2 jaar de tering gehoest
goed zoquote:
ik geloof dat ik het helemaal begrijp en ja dan rook je je de teringquote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef isax het volgende:
[..]
tijdje in een kliniek gezeten (niet verslaafd ofzo hoor)
toen rookte ik meer als een pakje per dag![]()
erg gewoon.
ik geloof het welquote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik nou helemaal alleen met de dames, wat spannend.
Ik neig toch naar Joezi's harem, die heeft echte peuken!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goed zo![]()
misschien om in de harem van mij en isax te komen
we hebben lekkere chocolaatjes en heerlijke wijn
dan wel ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het helemaal begrijp en ja dan rook je je de tering
ik denk dat onze harem dat ook wel kan regelenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik neig toch naar Joezi's harem, die heeft echte peuken!
ik ook! uit belgie!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik neig toch naar Joezi's harem, die heeft echte peuken!
Ik hoop dat je ze niet castreert, zoals gebruikelijk in harems met vrouwen aan het hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
isax, aangezien we vrouwen zijn, zullen we ook niet mannen toelaten in onze harem dan
dat bedoel ik, wij kunnen dus aan goedkopere sigaretten komen,quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook! uit belgie!
en een pakje uit a'dam!
Rotterdammer? je zei net dat je bij pernis had gewoond.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk dat onze harem dat ook wel kan regelen
ikzelf hou wel van een jointje op zijn tijd
lol InDeRdAaDquote:Op zondag 11 mei 2014 01:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een breezernick sinds 2000, toch gedraag ik me er niet naar
ik heb 4 of 5 coffeeshops in mijn straat dus dat zit ook goedquote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee zeg, waarom zou ik dat willen doen is juist niet handig in mijn harem dan. kweet niet hoe isax daar over denktquote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze niet castreert, zoals gebruikelijk in harems met vrouwen aan het hoofd.
wel geboren maar woon er al lang niet meer, maar wel opgevoed door rotterdammersquote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Rotterdammer? je zei net dat je bij pernis had gewoond.
nee ze willen ons ook niet. we hebben respect voor ons zelfquote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
isax, aangezien we vrouwen zijn, zullen we ook niet mannen toelaten in onze harem dan
Gaan jullie voor Euniksen? Ik wil piemols!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
grrr bofferdquote:Op zondag 11 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb 4 of 5 coffeeshops in mijn straat dus dat zit ook goed
lijkt utopia wel bij jouquote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
poging mislukt, hij is niet leesbaar zo klein
Oeh!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
nee ze willen ons ook niet. we hebben respect voor ons zelf![]()
maar we moeten niet te nonnig zijn want dan schrikken we andere af.
wat doen we eigenlijk met vrouwen met baarden?
ja ik dus ookquote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gaan jullie voor Euniksen? Ik wil piemols!
ik woon in de hoerenbuurt dus die regel ik ook welquote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
dan wil ik wel een vleeskeuring.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar heb je eigenlijk gelijk in, maar een paar mannen die we als sexslaaf gebruiken, dat mag toch wel![]()
![]()
en vrouwen met baarden moeten zich scheren, iedere dag![]()
![]()
oh kijk dat is helemaal mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon in de hoerenbuurt dus die regel ik ook wel
Oke, i'm in!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon in de hoerenbuurt dus die regel ik ook wel
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
ja maar ik wilde dat een tijdje en dat schrok mannen alleen maar af, dus wft willen jullie nouquote:
weten ze zelf ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik wilde dat een tijdje en dat schrok mannen alleen maar af, dus wft willen jullie nou
dat moet dan wel een hele grote piemel zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik wilde dat een tijdje en dat schrok mannen alleen maar af, dus wft willen jullie nou
wiener takes it allquote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh kijk dat is helemaal mooi
dus we hebben tot nu toe, chocola, wijn, wiet, goedkope sigareten uiteraard breezers en mannelijke sexslaven![]()
join the club dames![]()
deze danquote:Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
Hij is te groot!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
dus miek komt bij onsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:36 schreef Miek37 het volgende:
Steekt een blowtje op, schenkt een wijntje in en wacht op wat er nog komen gaat.
Die hoest je op.quote:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
Wat een wanproductquote:
lol vaag, ff kieken hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:38 schreef isax het volgende:
[..]
ze gunne me ook niets he!
Goed plan!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
isax, ik geloof dat miek de eerste is die bij onze harem komt, wij zijn natuurlijk de baas samen maar miek is de eerste en krijgt misschien wel een speciale naam ofzo. wat vind je van dat plan
een soort van vice president, als 1 van ons er even niet is dan neemt miek het over.quote:
mee eens. ze mag onze Vice Praeses Corporis zijn!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
isax, ik geloof dat miek de eerste is die bij onze harem komt, wij zijn natuurlijk de baas samen maar miek is de eerste en krijgt misschien wel een speciale naam ofzo. wat vind je van dat plan
dat kan, een blanke versie mag ook, niet te gespierd en ook niet te jong, maar zeker ook niet te oudquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:36 schreef Miek37 het volgende:
Steekt een blowtje op, schenkt een wijntje in en wacht op wat er nog komen gaat.
mooi, bij deze dan, welkom miek en bij deze ben jij onze VPCquote:Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
mee eens. ze mag onze Vice Praeses Corporis zijn!
en dat allemaal gejat van het lanxquote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mooi, bij deze dan, welkom miek en bij deze ben jij onze VPC![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
mee eens. ze mag onze Vice Praeses Corporis zijn!
ik ga hem missequote:Op zondag 11 mei 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh jee nu moet ik ff gaan opletten dat je niet meer die rooie uit harry potter ben
Ik voel me vereerd!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mooi, bij deze dan, welkom miek en bij deze ben jij onze VPC![]()
![]()
ik ook maar dit past nu beter bij je nieuwe functie als harem hoofdquote:
ehhh wat is er gebeurd? wie is bij wie inmiddelsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
rustig isax, laat je niet overhalen om bij joezi te gaan, hij was te laat, weet je nog
uiteraard en vergeet de mannenslaven nietquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd!![]()
Mag ik ook leden werven?![]()
ja maar ik heb slaafjes nodig om mijn vuile was te doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
rustig isax, laat je niet overhalen om bij joezi te gaan, hij was te laat, weet je nog
utopiaansch studenten corps.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar dit past nu beter bij je nieuwe functie als harem hoofd![]()
![]()
moeten we nog een naam verzinnen ofzo![]()
![]()
isax en ik hebben onze eigen harem nu, we accepteren vrouwen die houden van wijn, chocola, wiet, roken, breezers en toyboys en mieke is ons eerste lid en onze VPCquote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh wat is er gebeurd? wie is bij wie inmiddels
word hij hard van.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahhhhhh, kijk eens wat jullie gedaan hebben
nee te oudquote:
ja uiteraard, daar zijn de manslaven ook voorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar ik heb slaafjes nodig om mijn vuile was te doen.
Let eens op man, you lost me!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh wat is er gebeurd? wie is bij wie inmiddels
aaahhh sorry, wil je anders bij onze harem komen, we zullen heel lief voor jou zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahhhhhh, kijk eens wat jullie gedaan hebben
zou jij dan ook misschien bij onze harem willen, ik denk dat isax dat wel goed vind, toch isaxquote:Op zondag 11 mei 2014 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die van mij ook, ik hou wel van dominante vrouwen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhh sorry, wil je anders bij onze harem komen, we zullen heel lief voor jou zijn
Isax, Choco, we hebben een nieuw LID!quote:
heb ik gedaan, maar niets op gehoordquote:Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef isax het volgende:
overdag zijn ze op het slow chat forum in utopia
snachts bevinden ze zich in het keldertje
ik zou bijna een motivatie brief gaan schrijven, ben zo benieuwd stiekem
Er is maar 1 Starbuckquote:
Dat is FACE aka Templeton Peck!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is maar 1 Starbuck
[ afbeelding ]
doen wequote:Op zondag 11 mei 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
he dat is wel een goeie naam
pimp crystal lite
iets met pimp lijkt me in ieder geval wel goed
PaRiDiUzZ zenderkamer!quote:
bewaar je wat voor ons, en moeten wij ze eigenlijk niet inwijden isax, wij zijn de baas dus hebben eerste keus, dus miek, hoe gaan we dat oplossenquote:
ja voor mij ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij is hij onderdeel van de A-TEAM.![]()
![]()
de koning heeft ook minions die eerst proeven. waarom wij niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bewaar je wat voor ons, en moeten wij ze eigenlijk niet inwijden isax, wij zijn de baas dus hebben eerste keus, dus miek, hoe gaan we dat oplossen
oh wacht we hebben braindead misschien ook, nog een derde en het probleem is opgelost
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij is hij onderdeel van de A-TEAM.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Beetje veel Girlpower in de SCAllemaal dankzij die Oostenrijkse baardbitch!
nee hoor, het begon toen jullie over vrouwen verdelen en harems begonnen en ik en isax voelde ons buiten gesloten dus begonnen onze eigen haremquote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Beetje veel Girlpower in de SCAllemaal dankzij die Oostenrijkse baardbitch!
Degene die m binnen heeft gehaald mag m ook inwijden maar pinguins hebben een klein piemoltje dus ik ben al klaar met 'm.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bewaar je wat voor ons, en moeten wij ze eigenlijk niet inwijden isax, wij zijn de baas dus hebben eerste keus, dus miek, hoe gaan we dat oplossen
oh wacht we hebben braindead misschien ook, nog een derde en het probleem is opgelost
helemaal niet, dat is ons in de mond gelegdquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee hoor, het begon toen jullie over vrouwen verdelen en harems begonnen en ik en isax voelde ons buiten gesloten dus begonnen onze eigen harem
oh ja dat is waar en inderdaad even keuren, dus miek, ga je gangquote:Op zondag 11 mei 2014 01:57 schreef isax het volgende:
[..]
de koning heeft ook minions die eerst proeven. waarom wij niet?
eerst weten of het safe is
oh ja dat is weer een ander onderwerp maar piemeltjes moeten wel wat groter zijn. tenzij isax daar anders over denktquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Degene die m binnen heeft gehaald mag m ook inwijden maar pinguins hebben een klein piemoltje dus ik ben al klaar met 'm.
wat groter is wel een vereistequote:Op zondag 11 mei 2014 02:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh ja dat is weer een ander onderwerp maar piemeltjes moeten wel wat groter zijn. tenzij isax daar anders over denkt
ach gos, kan, maar voor nu is dit allemaal erg grappig en laat je zeker niet afschrikken door onsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
helemaal niet, dat is ons in de mond gelegd
Ow wageffe, hij wil nog een keer!quote:
bij jullie word niets in de mond gelegdquote:Op zondag 11 mei 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
helemaal niet, dat is ons in de mond gelegd
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
bij jullie word niets in de mond gelegd![]()
mannen leggen bij vrouwen van alles in de mond
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
girlpowerquote:
Woorden, dat doen ze altijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
[..]
wtf kunnen vrouwen dan bij mannen in de mond leggen?![]()
ik ben een breezersletje he?
vriendinnetje vertelde mij keer dat het der hobby wasquote:
tong, nipples en die rosbiefquote:Op zondag 11 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
[..]
wtf kunnen vrouwen dan bij mannen in de mond leggen?![]()
ik ben een breezersletje he?
niet alle vrouwen over 1 kam scheren, doe ik ook niet met mannenquote:
Hou het maar bij je inhalator voorlopigquote:Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
heb je een wortel ofzo in huis?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
tong, nipples en die rosbiefen nog wel meer dingetjes maar dat is meer voor Ruudwin
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet alle vrouwen over 1 kam scheren, doe ik ook niet met mannen
isax en ik en miek zijn heel lief voor mannen
dan wil ze denk ik niet bij onze haremquote:Op zondag 11 mei 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Soury is toch een beetje one of the guys
Begin niet over wortels hier, dan wordt liesje hitsigquote:Op zondag 11 mei 2014 02:06 schreef isax het volgende:
[..]
heb je een wortel ofzo in huis?
dit gaat nergens heen
Sowieso.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Soury is toch een beetje one of the guys
Pindakaas welquote:Op zondag 11 mei 2014 02:06 schreef isax het volgende:
[..]
heb je een wortel ofzo in huis?
dit gaat nergens heen
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat was al een stuk beter mop, wil jij m nog even (wat leren) Choco?
ik weet het eigenlijk niet, volgens mij doe je het aardig goed met hemquote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat was al een stuk beter mop, wil jij m nog even (wat leren) Choco?
al moet ik mijn tipi in de fik steken, komt geen man binnen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
isax, kijk uit, de mannen proberen het weer over te nemen hier, laat je niet uit je tipi lokken
Ik zit ad wortel met pindakaas!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet, volgens mij doe je het aardig goed met hem
congierge? moet niet te fancy zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
verdient onze eerste toy boy dan ook een speciale functie, dat hij de andere uitlegt hoe wij het graag willen ofzo
goed zoquote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
al moet ik mijn tipi in de fik steken, komt geen man binnen.
Ben je lesbisch isax?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
al moet ik mijn tipi in de fik steken, komt geen man binnen.
Ik zeg butler!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zou kunnen, wat vind miek van deze naam voor ons pinguinetje
klopt, of omdat hij de eerste is, zegt hij hoe de andere dat moeten doen, net zoals jij voor ons alles testquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de was doen, koken en strijken?
slaaf der slaven? bedoel, hij moet harder werkenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, of omdat hij de eerste is, zegt hij hoe de andere dat moeten doen, net zoals jij voor ons alles test
ja dat klinkt wel sjieker en klopt ook bij de functie die hij dan krijgtquote:
vind ik eigenlijk wel zieligquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef isax het volgende:
[..]
misschien moeten we van die kuisheidsgordels kopen?
[ afbeelding ]
200 euro.
ik vind het goed. wel met kruisheidgordel om in in vrije tijd natuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel sjieker en klopt ook bij de functie die hij dan krijgt
wat vind je isax, we zijn natuurlijk wel sjiek![]()
![]()
Je username zou isux moeten zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef isax het volgende:
[..]
misschien moeten we van die kuisheidsgordels kopen?
[ afbeelding ]
200 euro.
is het ook. gaat een staafje in je plasbuis als ik goed heb zodat je verrekt van de pijn als je een stijve krijgtquote:Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk wel zieligtenzij ze het zelf willen
nee juist niet, hij legt dan uit aan de rest wat ze moeten doen en is dan de baas over de andere mannenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:16 schreef isax het volgende:
[..]
slaaf der slaven? bedoel, hij moet harder werken
Nee tot nog toe nietquote:
ja wel zoiets in ieder gevalquote:Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het goed. wel met kruisheidgordel om in in vrije tijd natuurlijk
komt helemaal goedquote:Op zondag 11 mei 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja wel zoiets in ieder geval![]()
![]()
![]()
dus bij deze is onze pinguin nu de butler.
nooit met der gepraatquote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja soury is niet echt lief tegen je, heb jij ook niet zo lief tegen soury gedaan misschien
Ik zat nog even te aarzelen of we die zure mossel er ook bij zouden vragen maar toch maar niet.quote:
en het mooie is dat ik dat helemaal niet ben in het echtquote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
Weten jullie wel dat bazige vrouwen onaantrekkelijk zijn
daar moeten jullie maar zelf voor zorgen, ik verzorg alleen hapjes,drankjes en evt oraal plezier, als jullie niks beters weten binnen te halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
paro, bij deze welkom in onze harem en gefeliciteerd met je functie als butler.
hierbij krijg je van mij ook toestemming om mannen binnen te halen
![]()
![]()
![]()
![]()
Pech hoezo, kan gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |