SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Op Fleurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stem je ook op Fleur Agema of Marianne Thieme ?
Lucas deed het hier wel prima. DI Maria heeft weer geen rechterbeen, wat op RM wel kut is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef DutchSL het volgende:
De Ramos - Di Maria variant lijkt mij beter. Ik vond Lucas behoorlijk slecht, Di Maria heeft ook high/high wat wel fijn is met 3atb.
En je kunt Hierro ipv Desailly doen voor de chem.
Niet echt, maar wel grappigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat je dat wel goed zou vinden.
Ik doe met het 352 vaak swap wings; lekker crossen op Crespoooooooooquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucas deed het hier wel prima. DI Maria heeft weer geen rechterbeen, wat op RM wel kut is.
Hij/zij gaat zelfs 12 punten krijgen uit Nederlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heb ik trouwens een mevrouw met een baard gezien?
Ja je hebt gelijk, ik heb een hekel aan mensen die anti homo zijn maar ook aan mensen die overdreven pro homo zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij/zij gaat zelfs 12 punten krijgen uit Nederland![]()
hopelijk is de rest van Europa niet zo overdreven tolerant (hup homofobe Slavische volken)
Geen televoting daar zeiden ze net. Alleen vakjury.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef DutchSL het volgende:
Lol, San Marino geeft niks aan Italië. Het is gewoon een Italiaans dorp dat "land"
alle gaylords stemmen daarop volgens mij..en die zitten overal wel.quote:
Ja man :pquote:
Alsof dat belangrijk is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:52 schreef DutchSL het volgende:
Hongarije gaat goed, ben dat nummer al totaal vergeten
Alsof jouw PS4 belangrijk isquote:
Flapdrop dat je bentquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alsof jouw PS4 belangrijk is
Als we hier alleen belangrijke dingen posten zaten we in topic nummer 3 ipv 602
Geen idee, ben er nog maar een paar uur mee bezig. Was net eerste potje FUT ook, maar het wil niet echt opschieten met connecten. Denk dat het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Ozz, duurt dat zoeken naar een tegenstander altijd zo lang op de PS4?
Ah okay! Dat eerste potje zag er allemaal iig wel mooi en vloeiend uitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog maar een paar uur mee bezig. Was net eerste potje FUT ook, maar het wil niet echt opschieten met connecten. Denk dat het aan mij ligt.
Meer mensen wonen er niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Sigthorsson heeft zijn hele familie laten stemmen
Vind het maar een rare bedoeling ditquote:Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef Patje1987 het volgende:
Vrouwen met baarden, 100 jaar geleden werd je dan nog gewoon netjes verbrand.
Jan, Piet, Joris en Corneel, Die hebben baardenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef Patje1987 het volgende:
Vrouwen met baarden, 100 jaar geleden werd je dan nog gewoon netjes verbrand.
quote:
quote:
Ernstig iddquote:Op zondag 11 mei 2014 00:18 schreef Revontulet het volgende:
Zondagnacht, half 1 en het snelst lopende topic deze jaargang gaat over het songfestival. Hommotjes
Belgie is ons Mexico.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:20 schreef DutchSL het volgende:
Kut Belgen, van je buren moet je het hebben
Mag ik niet gewoon naar een vrouw met baard kijken op dit tijdstip?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:18 schreef Revontulet het volgende:
Zondagnacht, half 1 en het snelst lopende topic deze jaargang gaat over het songfestival. Hommotjes
Dat gemaakte huilenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:21 schreef Tim86 het volgende:
wel een prima actrice die Oostenrijkse manbearpig. Ook helemaal niet gefixeerd op die camera ofzo.
lekkahlekkahquote:
Doen we het eens goed, verliezen we van ditquote:Op zondag 11 mei 2014 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nederland gewoon 2e.. keurig hoor. Voor de rest niet gekeken.
Dat is wel normaal bij een 2e plaats ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Krijgen ze nu een tocht door de Amsterdamse grachten?
"Ze" kan wel zingen, maar het is een kut nummer.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben echt een top trader, 5k winst maken op Larsson
Is het eigenlijk een goed nummer?
Een groot gayfest. Ik zou als Nederland gewoon naar huis gaan, mooi geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik zet het af. ik kan hier niet naar kijken.
En Molfan gaat mee als begeleider met zijn stepquote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef Patje1987 het volgende:
Volgend jaar sturen we een hond die gewoon daar 3 minuten over het podium loopt. Van te voren niet uitlaten en hopen dat hij op het podium kakt. Gewoon een statement tegen het dierenleed.
Pjotr mag gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Molfan gaat mee als begeleider, met zijn step
van Velzen it isquote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef ThadCastle het volgende:
Volgend jaar wint een midget met maar 1 arm en been.
Lijkt me serieus wel een goede..quote:
Baard doet het blijkbaar goed, dus dat is een prima planquote:
Guidetti is nu white Jetro Willemsquote:Op zondag 11 mei 2014 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
IF Lavessi vanavond voor 265k verkocht, nu staan er 3 voor 225k. Heb er 1 voorr 206, kijken of hij morgen weer 265k waard is
[ afbeelding ]
Belediging voor Cheryl wel
[ afbeelding ]
zo vroeg al op een vliegveld staan en 2:uur vertraging hebben.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:07 schreef DuTank het volgende:
Zo vroeg al klaar wakker zijn op de zondagochtend
Jij had tenminste een reden. Ik was gewoon wakkerquote:Op zondag 11 mei 2014 08:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zo vroeg al op een vliegveld staan en 2:uur vertraging hebben.
hier is het pas 7 uur. Moest om 3 uur op. Dan liever gewoon wakker worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij had tenminste een reden. Ik was gewoon wakker
Jij mavert ook flink de laatste dagenquote:Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Lewa op 620K BIN. Hij is bijna binnen. Ik denk dat ik TOTS Cahill en Baines ga verkopen, ga ik er gewoon een Bundesliga team van maken.
Ja, dat heb je scherp opgemerkt inderdaad. Ik had geen idee dat TOTS Lewandowski nog haalbare kaart zou worden. Zijn SIF lag rond de 700 a 800K op een gegeven moment. Vandaarquote:Op zondag 11 mei 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij mavert ook flink de laatste dagen
Ik snap het. Ik heb geen Bundesliga-team, en ga er ook niet speciaal een voor maken. Maar als ik er wel een had gehad, had ik hem nu ook wel gekocht ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat heb je scherp opgemerkt inderdaad. Ik had geen idee dat TOTS Lewandowski nog haalbare kaart zou worden. Zijn SIF lag rond de 700 a 800K op een gegeven moment. Vandaar
Maar dit is wel inderdaad Maver gedrag. Een geile kaart zien, en die kaart dan persé binnen willen halen. En woensdag zijn opeens weer andere kaarten ultiemquote:Op zondag 11 mei 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik heb geen Bundesliga-team, en ga er ook niet speciaal een voor maken. Maar als ik er wel een had gehad, had ik hem nu ook wel gekocht ja.
Ultiem, maar onbetaalbaar. Snel weer vergeten dus. Deze was prima te betalenquote:Op zondag 11 mei 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dit is wel inderdaad Maver gedrag. Een geile kaart zien, en die kaart dan persé binnen willen halen. En woensdag zijn opeens weer andere kaarten ultiem
Ik zit idd in dubio. 4-4-2 Bereik ik betere resultaten mee. Maar Robben, Lewa en reus functioneren individueel beter in een 4-3-3quote:
en? Is hij zo goed als zijn stats doen vermoeden?quote:
Als enkele spits in 4-3-3 is hij geweldig. Met twee spitsen niet, ik heb hem in een 4-1-2-1-2 en een 4-2-2-2 team gehad en toen was het 3x niks.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en? Is hij zo goed als zijn stats doen vermoeden?
Ik zou Gundogan op RCM zetten danquote:Op zondag 11 mei 2014 10:04 schreef Toefjes het volgende:
Misschien deze variant een keer proberen
[ afbeelding ]
Ja, de poppetjes moeten idd nog verwisseld worden, had eigenlijk alleen de formatie veranderd, verder er nog niks aan gedaanquote:
Ja, met als verschil dat de Webapp helaas ook niet kan koken.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie
Webapp nog steeds als een vrouw waar je geen sex mee kunt hebben?
Je hebt gelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 09:19 schreef Toefjes het volgende:
Stelletje zeikers. Wees blij dat je wakker geworden bent.
Lekker is dat ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:28 schreef over_hedge het volgende:
Gadver een oudwijf wat naar pis stinkt naast me in het vliegtuig
en daar naast waarschijnlijk haar schoonzoon die de heletijd grappig probeert te doen. En dan met het niveau van een kussen op zijn hoofd doen en rare bek trekken... dit worden 3 lange uren.quote:
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en daar naast waarschijnlijk haar schoonzoon die de heletijd grappig probeert te doen. En dan met het niveau van een kussen op zijn hoofd doen en rare bek trekken... dit worden 3 lange uren.
IJsland.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
---
Is mijn team jullie te min ofzo
had er beter 1tje naar IJsland mee kunnen nemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog een leuke spits meegenomen?
Nu je het zegt weet ik het weer ja trouwens.
Nee. Jij dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
Iemand wel eens met Gudmundsson () gespeeld?
Haha supervet!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:15 schreef Rijst het volgende:
Even Sharefactory getest. Kwaliteit valt best tegen. Volgens mij kan de One wel in 1080p opnemen
Kun je nu naar youtube uploaden?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:15 schreef Rijst het volgende:
Even Sharefactory getest. Kwaliteit valt best tegen. Volgens mij kan de One wel in 1080p opnemen
Best spelertje hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Zhano het volgende:
Iemand wel eens met Gudmundsson () gespeeld?
Of ze die kwaliteit van hem ook in FUT hebben overgenomen. Sommige spelers zijn in het echt wel '90 pace' maar in het spel niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begrijp de strekking van de vraag niet?
Heeft hij gisteren nagetrapt en zit dat je dwars ?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of ze die kwaliteit van hem ook in FUT hebben overgenomen. Sommige spelers zijn in het echt wel '90 pace' maar in het spel niet.
Nou dwars niet, maar ik vond het al een vervelend mannetje en dat is niet minder geworden. Gelukkig hoef ik m niet in mn team te zettenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft hij gisteren nagetrapt en zit dat je dwars ?
Tja, soms heb je dat soort rare situaties. Of de huurling die zijn werkgever van een prijs afhoudt.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
opzich is het natuurlijk gek dat de nieuwe coach van een club met zijn oude club tegen die club moet strijden om een plaats in europa.
E: al iets bekend over hoe dat nou verder gaat met die webapp? als het zo blijft kan ik de coins net zo goed de deur uit doen.
uhmm bij mij gaat dat gewoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Het lukt trouwens niet meer om een speler via de app op de telefoon te koop aan te bieden. Ellende verschuift zich dus gewoon
Via de knop alles opnieuw aanbieden lukte het uiteindelijk wel. Maar dit voldoet allemaal niet aan mijn definitie van leuk.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhmm bij mij gaat dat gewoon.
alleen kopen via dat ding... wat een ellende
zonder webapp zit ik er ook sterk aan te denken een leuk team te maken waar ik wat mee speel en de rest aan onze vrienden van mmoga te geven.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Via de knop alles opnieuw aanbieden lukte het uiteindelijk wel. Maar dit voldoet allemaal niet aan mijn definitie van leuk.
Dank je wel voor deze informatie.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben in al die wedstrijden in dat Bundesligatoernooi geen Ribery tegengekomen.. Robben wel een paar keer en TOTS Reus 1x.
Ik ben uberhaupt nog niemand met Ribery tegengekomen dit jaar.quote:
Nu wel.. en ik snap niet hoe mensen zo'n geluk kunnen hebbenquote:
zoveel TOTSen en dan nog niet dik binnen lopenquote:
Wie zegt dat het geluk is? Weet jij hoeveel packs hij geopend heeft misschien heeft ie er statische gezien wel recht opquote:Op zondag 11 mei 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt nog niemand met Ribery tegengekomen dit jaar.
[..]
Nu wel.. en ik snap niet hoe mensen zo'n geluk kunnen hebben
dan verdien ik ook meer dan TOTS fahrmann... brb even pack openen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geluk is? Weet jij hoeveel packs hij geopend heeft misschien heeft ie er statische gezien wel recht op
Als het de echte W2S is dan kun je zeggen dat hij heel veel geluk heeft ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geluk is? Weet jij hoeveel packs hij geopend heeft misschien heeft ie er statische gezien wel recht op
ja jij gun het iemand met een record van 0-0-0 ?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens gun ik het die gast wel
0 fifa points en maar 2.5k coins .
Oh dat had ik niet gezien. Jammer.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja jij gun het iemand met een record van 0-0-0 ?![]()
smerige ratten met die Trade accounts ook allemaal.
Geen idee hoe de prijzen liggen van die TOTS spelers, maar als Lewa en Reus al zo relatief goedkoop zijn, zal de waarde van die spelers ook niet heel spectaculair zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja jij gun het iemand met een record van 0-0-0 ?![]()
smerige ratten met die Trade accounts ook allemaal.
Omdat er veel kaarten op de markt gegooid worden. Was vorig jaar ook zo hoor. Toen waren Lewandowski, Reus en Götze gewoon koopjes. Zelfs nog iets goedkoper dan nu volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef FCsuarez het volgende:
zijn ze zo goedkoop omdat de webapp er uit ligt en dus geen AB zijn?
waarom zijn ze zo goedkoop dan ?
Reus was vorig jaar echt fucking goedkoop, zelfs op het begin maar maximaal 20K waard toen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat er veel kaarten op de markt gegooid worden. Was vorig jaar ook zo hoor. Toen waren Lewandowski, Reus en Götze gewoon koopjes. Zelfs nog iets goedkoper dan nu volgens mij.
Ik bedoelde de TOTS versie van die spelers. Gingen volgens mij zelfs nog onder de 500Kquote:Op zondag 11 mei 2014 15:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Reus was vorig jaar echt fucking goedkoop, zelfs op het begin maar maximaal 20K waard toen.
Dat eindequote:Op zondag 11 mei 2014 14:15 schreef Rijst het volgende:
Ooh, ja dat weet ik al niet meer.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TOTS versie van die spelers. Gingen volgens mij zelfs nog onder de 500K
Wroetoshaw heeft de afgelopen 3 weken 100 totsen 2x Ronaldo en nog een paar keer robben en Ribery gepuldquote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens gun ik het die gast wel
0 fifa points en maar 2.5k coins .
Ja godverquote:Op zondag 11 mei 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wroetoshaw heeft de afgelopen 3 weken 100 totsen 2x Ronaldo en nog een paar keer robben en Ribery gepuldWeinig gunnen die gast
40 miljoen voor een kut verdediger als Luizquote:Op zondag 11 mei 2014 15:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar nog maar 70 pace dus.
Trials is echt supertofquote:Op zondag 11 mei 2014 14:15 schreef Rijst het volgende:
Sinds 2 weken slaan die themacups bij mij geen progressie op als ik hem win. Ik krijg dus wel de coins, maar de foto van de cup komt niet in dat menu te staan en het is dan net alsof ik hem nog nooit gewonnen heb. Blijf dus steeds op de eerste prijs stekenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 2e keer krijg je 8k voor dat Bundesligatoernooi en ik heb hem nu voor de 2e keer gewonnen. Nu heb ik wel genoeg van bijna elke wedstrijd Auba
Verder wel een baasje al..nog 5* weak foot ookquote:Op zondag 11 mei 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://sofifa.com/nl/14w/p/151416-youri-tielemans Nu eindelijk in H2H.. en dan maar 2* skills
Atletico doet principieel geen zaken met Real meen ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
40 miljoen voor een kut verdediger als Luizkoop dan Miranda voor minder dan de helft van je concurrent.
Maar het gaat hier om Barca.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Atletico doet principieel geen zaken met Real meen ik.
Het ging over Barca.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Atletico doet principieel geen zaken met Real meen ik.
Echt heel triest ja. Gewoon 20 punten in mindering en maximale boete geven. Of uit de competitie nemen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef TBakkert het volgende:
Kutmongolen die harde kern van Zenit.Ik walg van dat soort mensen. Je slaat Granat het ziekenhuis in waarschijnlijk en je valt je eigen speler, Rondon, aan.
Opheffen die tyfus clubquote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef TBakkert het volgende:
Kutmongolen die harde kern van Zenit.Ik walg van dat soort mensen. Je slaat Granat het ziekenhuis in waarschijnlijk en je valt je eigen speler, Rondon, aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |