SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Op Fleurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stem je ook op Fleur Agema of Marianne Thieme ?
Lucas deed het hier wel prima. DI Maria heeft weer geen rechterbeen, wat op RM wel kut is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:23 schreef DutchSL het volgende:
De Ramos - Di Maria variant lijkt mij beter. Ik vond Lucas behoorlijk slecht, Di Maria heeft ook high/high wat wel fijn is met 3atb.
En je kunt Hierro ipv Desailly doen voor de chem.
Niet echt, maar wel grappigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat je dat wel goed zou vinden.
Ik doe met het 352 vaak swap wings; lekker crossen op Crespoooooooooquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucas deed het hier wel prima. DI Maria heeft weer geen rechterbeen, wat op RM wel kut is.
Hij/zij gaat zelfs 12 punten krijgen uit Nederlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heb ik trouwens een mevrouw met een baard gezien?
Ja je hebt gelijk, ik heb een hekel aan mensen die anti homo zijn maar ook aan mensen die overdreven pro homo zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij/zij gaat zelfs 12 punten krijgen uit Nederland![]()
hopelijk is de rest van Europa niet zo overdreven tolerant (hup homofobe Slavische volken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |