abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139820022
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ze heeft ook veel stemmen gehad juist vanwege de circusact en het zogenaamde "statement" dat er gemaakt moest worden. Dat had van mij juist afgestraft mogen worden, want daar is het festival niet voor.
bron? Je dikke duim? Ook jury's kozen hem..
dag
pi_139821373
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef Jane het volgende:
Ik vind het jammer, omdat ik hoopte dat het weer een beetje een liedjesfestival zou worden en ik bang ben dat deze overwinning juist voor nog meer 'circusacts' gaat zorgen. En voor nog meer dramatische galmballads, waar ik sowieso ook al geen fan van ben. Maar ja...
Inderdaad, ik vrees met grote vreze dat volgend jaar de buitenbeentjes kaart weer volop getrokken gaat worden. Kom er maar in Jostiband!

Maar ach, het songfestival is dan bij uitstek ook het paradepaardje van de gay-scene....wat kan je dan anders verwachten dan zo'n winnaar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_139821430
Wat een hoop zure 'verliezers' reageren er zeg. Wat een afgunst op de terechte winnaar -O-
dag
  zondag 11 mei 2014 @ 11:56:55 #54
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_139821481
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:38 schreef Peter het volgende:

[..]

bron? Je dikke duim? Ook jury's kozen hem..
Come on. Het is nou niet het beste liedje van het festival te noemen :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_139821604
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:56 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Come on. Het is nou niet het beste liedje van het festival te noemen :')
het is een mooie powerballad en erg goed gezongen :Y
dag
pi_139855182
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:54 schreef Peter het volgende:
Wat een hoop zure 'verliezers' reageren er zeg. Wat een afgunst op de terechte winnaar -O-
Ik ben echt geen "zure" verliezer en uiteraard hartstikke blij met onze tweede plaats. Maar kom op zeg, waar gaat het de laatste jaren nou over met het ESF. Los van het feit dat we al zo vaak een voorgeprogrammeerde poppenkast zien. Te denken aan die travestiet uit Israël en die vage hardrock groep uit Finland "Lorde?" Dan had je nog die oude Russische omaatjes en te denken aan ons winnende nummer Dingedong. Het ESF heeft een geweldig podium waar letterlijk honderden miljoenen mensen naar uitkijken. Dan mag je toch enigszins een beetje professionalisme verwachten,
Met artiesten van internationale ambities en allure, die echt wat van hun carrière willen maken en waarbij later veel van zullen horen. Eerlijk gezegd ben ik het melodie van deze winnares, nu al weer vergeten. Laat staat 10 jaar na dit festival wat ook geldt als zoveel voorgaande winnende artiesten.

Ik ben dan blij dat Nederland ondanks het moeizame verleden, toch de moeite neemt het beste dat wij als natie te bieden hebben, uit te laten zenden richting het ESF en we in tegenstelling tot veel andere landen het ESF de laatste twee jaar nu wel serieus hebben genomen. Ik hoop in de toekomst dat andere landen hier voorbeeld aan zullen nemen, dat het ESF een groot voorrecht is om aan mee te mogen deelnemen. En we niet weer worden lastig gevallen met van die kansloze eendags winnaars, die je normaal gesproken nooit voor of na het ESF op de radio zult aantreffen.
  maandag 12 mei 2014 @ 01:00:18 #57
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_139855541
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:54 schreef Peter het volgende:
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 12 mei 2014 @ 01:01:24 #58
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_139855564
Middelmatig liedje inderdaad, maar dat is dat van ilse en waylon ook
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')