Dig je deze herrie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Momenteel wel en nog steeds geniaal zo nu en dan, maar op een wat meer gematigde manier.
Ik ging vroeger nogal vaak naar concerten en ik hield het bij in een schriftje waar ik geweest was. Keek ik onlangs in dat schriftje, zag ik dat ik Lou Reed gezien had op Pinkpop, totaal vergetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Cale zekermaar Gary Moore en Lou vind ik ook wel erg zonde.
Wat luister jij dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
[UTOPIA SC #83] Psalm 69: The Way to Succeed and the Way to Suck YouTube
Even aangepast
Nou ja beste ...., hij was een begenadigd Tulsa vertolker en zeker een top songwriter en een goede strat player. Maar hier mogen wel best enigszins van mening verschillen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
J. J. Cale vond ik ook fucked up. Heb hem leren kennen op de dag dat hij dood was gegaan. Hij heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende. Die man was één van de beste gitaristen die ooit geleefd hebben.
Jij mag vinden wat jij vinden. Ik vind J J Cale één van de beste. Post jij eens een YT'tje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja beste ...., hij was een begenadigd Tulsa vertolker en zeker een top songwriter en een goede strat player. Maar hier mogen wel best enigszins van mening verschillen.
The Pumpkins ... ah, niet alles, sommige nummer zijn wel tof.quote:
Had er al vrij lage verwachtingen van omdat ik had gezien wat voor uniform ze 'm hadden gegeven. Maar bleek best een vermakelijke film. En Gary Oldman natuurlijk hè.quote:
Waarvan? een goede gitarist?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij mag vinden wat jij vinden. Ik vind J J Cale één van de beste. Post jij eens een YT'tje.
Ik ben altijd te vinden voor die hightech films..speciaal leuk vind ik dat ze de geluidjes ook origineel gelaten hebben... thumb thumb tumb whiiihh , geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had er al vrij lage verwachtingen van omdat ik had gezien wat voor uniform ze 'm hadden gegeven. Maar bleek best een vermakelijke film. En Gary Oldman natuurlijk hè.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben altijd te vinden voor die hightech films..speciaal leuk vind ik dat ze de geluidjes ook origineel gelaten hebben... thumb thumb tumb whiiihh , geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |