Steker nog, het rappen(over muziek) is begonnen omdat DJs vermaak nodig hadden als ze plaatjes aan het draaien waren, MC is dan ook een afkorting voor Master of Ceremony.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk is de beat in hiphop belangrijk, je hoort mij niet zeggen van niet. Ik heb het slechts over wat kwaliteit/originaliteit bepaald en dat is (muzikaal gezien) niet de beat
Big L, Tupac, Biggie, Big Pun.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Staat er ook eentje tussen die Half Dead heet.
Zoiets bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah dat kan, wat valt meer bij je in de smaak?
Yep, leuke plaat.quote:
Is ie nog clean?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
Johnny doet nog een keer gek, vindt ie gewoon leuk zo af en toe, zomaar![]()
J.J. Cale en Clarence Clemmons zijn de enige namen die me te binnen schieten waarvan ik het echt jammer vind dat ze dood zijn gegaan de laatste jaren.quote:
J. J. Cale vond ik ook fucked up. Heb hem leren kennen op de dag dat hij dood was gegaan. Hij heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende. Die man was één van de beste gitaristen die ooit geleefd hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
J.J. Cale en Clarence Clemmons zijn de enige namen die me te binnen schieten waarvan ik het echt jammer vind dat ze dood zijn gegaan de laatste jaren.
troep!quote:
daar is over nagedacht.quote:
Cale zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
J.J. Cale en Clarence Clemmons zijn de enige namen die me te binnen schieten waarvan ik het echt jammer vind dat ze dood zijn gegaan de laatste jaren.
Eric Clapton komt met een tributealbum uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
J. J. Cale vond ik ook fucked up. Heb hem leren kennen op de dag dat hij dood was gegaan. Hij heeft nooit de credits gekregen die hij verdiende. Die man was één van de beste gitaristen die ooit geleefd hebben.
Dat is het minste dat hij voor 'm kan doen. Iedereen kent namen als Clapton en Hendrix. Cale hoort daar bij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Eric Clapton komt met een tributealbum uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |