quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke mannen ontbreken er nu hier? Dan weten we gelijk welke homo zijn.
Al is het alleen mar om AVROTROS volgend jaar failliet te kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:08 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb er weinig van mee gekregen maar ik wil wel dat we winnen.
Geen idee. Vind het al heel wat dat we weer door zijn. Verder kende ik cake to bake, maar die was niet door dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke mannen ontbreken er nu hier? Dan weten we gelijk welke homo zijn.
Dat moest er toch even uit hè.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
Kwaliteit herken je vooral aan melodie en lyrics, een beat toevoegen kan elke malloot, vandaar ook dat Eminem een muzikant is en weer andere muziekdove kneuzen zijn. Dat heeft overigens niets met de omvang van de verkoop van fantasieloze pulp aan muziekdove afnemers te maken.
lalalalalala
Ik kan het stemgeluid van Eminem gewoon niet uitstaan, daarbij had ik veelliever gehad dat hij eind jaren 90 bij rawkus gebleven was, dan dat hij op de beats van Dr. Dre ging rappen. Zelfs dan had ik hem ws maar een jaartje of 3 meer gewaardeerd, maar zeg nou zelf, wat heeft Eminem sinds 2005 gedaan dat echt goed was?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
Kwaliteit herken je vooral aan melodie en lyrics, een beat toevoegen kan elke malloot, vandaar ook dat Eminem een muzikant is en weer andere muziekdove kneuzen zijn. Dat heeft overigens niets met de omvang van de verkoop van fantasieloze pulp aan muziekdove afnemers te maken.
lalalalalala
in hiphop is de beat echt wel belangrijk. Maar Spaanstalige of Gypsy muziek klinkt toch ook vet, wat ik persoonlijk niet kan verstaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
lalalalalala
Ben het met je eens dat het al jarenlang pover is. Deze vond ik dan best wel te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan het stemgeluid van Eminem gewoon niet uitstaan, daarbij had ik veelliever gehad dat hij eind jaren 90 bij rawkus gebleven was, dan dat hij op de beats van Dr. Dre ging rappen. Zelfs dan had ik hem ws maar een jaartje of 3 meer gewaardeerd, maar zeg nou zelf, wat heeft Eminem sinds 2005 gedaan dat echt goed was?
Tuurlijk is de beat in hiphop belangrijk, je hoort mij niet zeggen van niet. Ik heb het slechts over wat kwaliteit/originaliteit bepaald en dat is (muzikaal gezien) niet de beatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
in hiphop is de beat echt wel belangrijk. Maar Spaanstalige of Gypsy muziek klinkt toch ook vet, wat ik persoonlijk niet kan verstaan.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
Wanneer komt Nederland,dan zet ik het geluid even aan ........ denk ik
En dan zit ik zowel met e beat als met zijn stem die mij weerhouden om het nummer af te luisterenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het al jarenlang pover is. Deze vond ik dan best wel te doen.![]()
Jammer hè.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Gevaarlijk beroep trouwens. Ik zie in onderstaande lijst wel erg vaak shot and killed staan.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_deceased_hip_hop_artists
Ah dat kan, wat valt meer bij je in de smaak?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En dan zit ik zowel met e beat als met zijn stem die mij weerhouden om het nummer af te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |