ACABquote:
Heb er weleens wat van gezien, moet ooit nog alles kijken. Totaal niet vergelijkbaar met Monthy, maar ik vind Workaholics echt een hilarische serie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn favoriete comedy. Ik denk dat ik elke aflevering wel 25 keer gezien heb.
Ja die vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb er weleens wat van gezien, moet ooit nog alles kijken. Totaal niet vergelijkbaar met Monthy, maar ik vind Workaholics echt een hilarische serie.
Ken je die aflevering dat ze Mexicaanse steroïden bestellen om een wedstrijdje basketballen te winnen op werk zodat ze de werkauto mogen lenen om in Reno te gaan gokken? Steekt één van die gasten zo'n naald recht in z'n hart.quote:
Dat clipje kwam trouwens uit Fawlty Towers. Dat vind ik de beste comedy ooit gemaakt. Van Monty Python heb ik ook niet alles gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb er weleens wat van gezien, moet ooit nog alles kijken. Totaal niet vergelijkbaar met Monthy, maar ik vind Workaholics echt een hilarische serie.
Oh was dat Fawlty, volgens mij haal ik die wel vaker door elkaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat clipje kwam trouwens uit Fawlty Towers. Dat vind ik de beste comedy ooit gemaakt. Van Monty Python heb ik ook niet alles gezien.
Nee, ik weet niet hoeveel afleveringen er gemaakt zijn maar ik heb er misschien een stuk of 15 gezien op comedychannel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ken je die aflevering dat ze Mexicaanse steroïden bestellen om een wedstrijdje basketballen te winnen op werk zodat ze de werkauto mogen lenen om in Reno te gaan gokken? Steekt één van die gasten zo'n naald recht in z'n hart.
Ah okay, daar zijn ze nog niet zover denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoeveel afleveringen er gemaakt zijn maar ik heb er misschien een stuk of 15 gezien op comedychannel.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh was dat Fawlty, volgens mij haal ik die wel vaker door elkaar.
Is dat allebei met die Cleese-dude?
ESF, omg, dat mensen dat überhaupt als optie zien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Wie gaat er ESF kijken?
Ik hou het maar op de detectives op Canvas.
ik kijk ws alleen naar de laatste 3 nummers en de puntentelling(aangezien dat sowiso een soort van drugs is)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Miek37 het volgende:
Wie gaat er ESF kijken?
Ik hou het maar op de detectives op Canvas.
Ik had altijd het idee dat ik complete seizoenen van Fawlty Towers had gevolgd maar er blijken maar een handjevol afl. te zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat isax het hier meldde en ieder zn meug jah!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ESF, omg, dat mensen dat überhaupt als optie zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |