Je kan het zelf maken. Ei koken, beetje rollen in kerrie, kroket (1,5) open snijden, ei in kroket frutsen, beetje paneermeel erover mooi balletje van frutsen en hup in de frituur (of airfryer)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ziet er niet verkeerd uit opzich, is het vegetarisch?
Ik vertel een andere keer wel de andere 2 dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja drank is soms hetzelfde als hoi, maar je mag nog 2 dingen.
ragou maken gaat ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan het zelf maken. Ei koken, beetje rollen in kerrie, kroket (1,5) open snijden, ei in kroket frutsen, beetje paneermeel erover mooi balletje van frutsen en hup in de frituur (of airfryer)
Welk dingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Oh muis, knutsel je dat ding van Joezi er nog even in alsjeblieft?
Ja bijna, als je er genoeg van hebt ben je (het) snel zatquote:
Oh momentquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vertel een andere keer wel de andere 2 dingen.
Ja en lekkerder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef isax het volgende:
[..]
ragou maken gaat ookmakkelijker als een kroket mollen.
Done zeikerdquote:
Trutquote:
quote:
Heeft Vanessa je afgedaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik wil ff zeggen dat ik het leuk vind hier vanavond. Voel me een beetje een vaatdoekje.
Jullie vrolijken mij op
Goed uitspoelen en regelmatig wassenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik wil ff zeggen dat ik het leuk vind hier vanavond. Voel me een beetje een vaatdoekje.
Jullie vrolijken mij op
Het werd in de COS wat chaotisch. Was wel gezellig maar het is hetzelfde riedeltje als vorige keren.quote:
Of weggooien, en nieuwe nemenquote:
Nou zeg, ik was nog aardig op mijn manier, sorry maar je gaat ver in wat je blaat. Sterker nog ik zou haast een tr eraan wagen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het werd in de COS wat chaotisch. Was wel gezellig maar het is hetzelfde riedeltje als vorige keren.
Ben nu hier belandt en vermaak me wel.
En Vanessa voor mij afgedaan. Dat mens moeten ze afslachten, begraven en cremeren.
Dan weet je zeker dat er van verlost bent.![]()
Sorry voor mijn uitspatting, we doen nog een muziekje![]()
kost wel dubbel geld, cremeren en begravenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het werd in de COS wat chaotisch. Was wel gezellig maar het is hetzelfde riedeltje als vorige keren.
Ben nu hier belandt en vermaak me wel.
En Vanessa voor mij afgedaan. Dat mens moeten ze afslachten, begraven en cremeren.
Dan weet je zeker dat er van verlost bent.![]()
Sorry voor mijn uitspatting, we doen nog een muziekje![]()
Wat is een tr muis?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zeg, ik was nog aardig op mijn manier, sorry maar je gaat ver in wat je blaat. Sterker nog ik zou haast een tr eraan wagen.
Ik dacht dat ik grof wasquote:
ik wil hem nog keer in de bios zien. lijkt me zo grappig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat twee keer op de bühne gezien. Een keer in Londen en een keer in Groningen.
Ja is het ook, maar hij draait maar zelden in Nederland volgens mij. Eigenlijk moet je naar Londen, daar doet iedereen mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil hem nog keer in de bios zien. lijkt me zo grappig.
meestal eerste zaterdag van de maand daar toch? ik zal eens kijken. vriendin van mij uit LA zei dat als ik weer eens kwam dat we wel gingenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar hij draait maar zelden in Nederland volgens mij. Eigenlijk moet je naar Londen, daar doet iedereen mee.
Ja zoiets. Is toch leuk, moet je echt een keer doen. En wc-rollen meenemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:12 schreef isax het volgende:
[..]
meestal eerste zaterdag van de maand daar toch? ik zal eens kijken. vriendin van mij uit LA zei dat als ik weer eens kwam dat we wel gingen
moet je een V op je voorhoofd pennen enzo
je moet alles eens hebben gedaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zoiets. Is toch leuk, moet je echt een keer doen. En wc-rollen meenemen.
wc-rollen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zoiets. Is toch leuk, moet je echt een keer doen. En wc-rollen meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |