SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem nog 2 wedstrijden een kans en dan vervang ik hem met Yilmaz.. maar dan moet het hele team op de schopquote:
Kom even potje, ik wil je helemaal kapot spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 2 wedstrijden een kans en dan vervang ik hem met Yilmaz.. maar dan moet het hele team op de schop
Moment even wat afmakenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kom even potje, ik wil je helemaal kapot spelen.
Kun je die Chedjou daar niet neergooien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit dan maken.
Jizzhoofd, waarom zo afwezig op Skype?quote:
Wat een kutgoal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
boiii him noooowww
Sneijder btw.
quote:
hoi.quote:
Ik ook, maar mijn maag doet een beetje moeilijk de afgelopen paar dagen... dus dat wordt hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |