SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Dat wordt het zeker. Garandeer ik je. Veel Louis en veel hilarische filmpjes van hem en een interview met de Engelse pers. Dat wordt genieten als hij in Engeland gaat werken. Leren ze daar Lowie ook kennen . Verheug me nu al op de media daarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Scrummie het volgende:
Topshowtje dus lav. Ga straks nog wel kijken, wacht niet tot morgen. Uurtje of 11 is de MP4 er altijd wel, dus mooie afsluiter van de dag.
Haha, dat gaat echt legendarisch worden, elke week beelden van Lowietje bij VIquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt het zeker. Garandeer ik je. Veel Louis en veel hilarische filmpjes van hem en een interview met de Engelse pers. Dat wordt genieten als hij in Engeland gaat werken. Leren ze daar Lowie ook kennen . Verheug me nu al op de media daar
Die weten niet wat ze meemakenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat gaat echt legendarisch worden, elke week beelden van Lowietje bij VI
Het staat er nog steeds niet op he Scrum? Klote.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat gaat echt legendarisch worden, elke week beelden van Lowietje bij VI
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds niet op he Scrum? Klote.
Als het ook een keer tegenzit zit het ook echt tegenquote:
met ananassapquote:
Die ga ik ook eens proberen Ess. Tot morgen? Truste voor straksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu ijstheeijsjes van de lidl. Zijn ookbest lekker
moet eveb kijken, lange werkdag morgeb, maar misschien in het esf live topic?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die ga ik ook eens proberen Ess. Tot morgen? Truste voor straks
Nu weer wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen die afbeeldingen in de Op het niet?
Zeker weten! Zin in! Denk dat 'we' een heel goede kans maken morgenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
moet eveb kijken, lange werkdag morgeb, maar misschien in het esf live topic?
Ik ben ook met een half uurtje thuis.
Slaap lekker
Bij mij doet alleen die binnenste buiten wereld het. Maar ik zit mobiel, wellicht ligt het daaraan.quote:
Ja, dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen die binnenste buiten wereld het. Maar ik zit mobiel, wellicht ligt het daaraan.
ik denk.het ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten! Zin in! Denk dat 'we' een heel goede kans maken morgen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen.
Nu echt pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |