ja weet nog niet. waar in nijverdal wou je gaan poolen dan? balls n brains?quote:
Ja, maar da's geen vereiste wmbquote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja weet nog niet. waar in nijverdal wou je gaan poolen dan? balls n brains?
idd of wat david zegt...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja weet nog niet. waar in nijverdal wou je gaan poolen dan? balls n brains?
dan moet ik nog aanmaken ook nogquote:
Okeuj, welke wil je heen?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet ik nog aanmaken ook nog
ik spring wel even onder de pomp
maakt mij niet uit. kiezen jullie maarquote:
Zit dat ding er nog in Almelo? Dan daarquote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt mij niet uit. kiezen jullie maar
gezellig!!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet ik nog aanmaken ook nog
ik spring wel even onder de pomp
geen idee,quote:Op maandag 12 mei 2014 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit dat ding er nog in Almelo? Dan daar
ga je mee?quote:
niet als t die is wat ik bedoel... erachter wel...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee,
en kun je daar voor de deur parkeren?
Dan ben jij de TomTom straksquote:Op maandag 12 mei 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet als t die is wat ik bedoel... erachter wel...
douchenquote:
mag ik dan weten waar en hoe?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet als t die is wat ik bedoel... erachter wel...
ja ga jij douchen ga ik zoekenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik dan weten waar en hoe?
adres enzo
hagengracht 23a... erachter kun je parkeren... is vlak bij gemeentehuis... daar had ik vorige keer auto staan... maar kan dichterbijquote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag ik dan weten waar en hoe?
adres enzo
wat speel je??quote:Op maandag 12 mei 2014 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond spelen in het altijd gezellige Wierdenal zal het wel een latertje worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |