Geef maar door, dan kijk ik even naar de prijs. We hebben hier ook verschillende merken met nogal wat prijsverschil.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Zal de kleurcodes eens opzoeken. Die Flexa Professional die ik er op heb gesmeerd zuigt wel apenballen.
Honger?quote:Op maandag 12 mei 2014 09:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uh.. spierpijn en honger verder goed hor en met jou??
- Litertje grondverf.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geef maar door, dan kijk ik even naar de prijs. We hebben hier ook verschillende merken met nogal wat prijsverschil.
(en hoeveel je wil. Ook bakjes/kwasten en shit?)
heb nog niet ontbeten hahahquote:Op maandag 12 mei 2014 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Honger?Hoezo?
Hier is het brakheid galore!Maar dat went wel... typisch maandagkwaaltje bij ome Tuk.
[..]
ga zo wel ff brunchen hihihiquote:Op maandag 12 mei 2014 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is juist dé belangrijkste maaltijd van de dag.
Vannacht ook op de snelwegquote:Op maandag 12 mei 2014 11:25 schreef Redbaron het volgende:
Hmm vanaf Venlo solo naar huis. Volgens mij is het vrij rustig
Ja vannacht was het ook rustig.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vannacht ook op de snelweg
Wel veel last gehad van water op de wegpaar keer grip volledig kwijt
Ik reed 80 op de snelweg...quote:Op maandag 12 mei 2014 11:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja vannacht was het ook rustig.
Dan reed je te hard! zelfs met mijn auto heb ik er zelden last van
Was gekkenwerk bij Arnhem op de A50quote:
Ging net ook flink tekeer.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was gekkenwerk bij Arnhem op de A50op een gegeven moment echt maar 30-40 gereden omdat ik niks meer zag en geen grip meer had.. stond echt een laag water op de weg.
Nee, daarom deed ik dus ook belachelijk rustig aan. Toen ik op de A1 kwam was het ineens droog en relaxed rijden. Mooi met 130 naar Holtenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ging net ook flink tekeer.
Als er idd zoveel ineens valt kan het water niet weg en is het levensgevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |