quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerste keer. Ben heel benieuwd![]()
En donderdag kan ik wel
Ik heb je nummer niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We appen.![]()
Hoezo kom je bij zo'n Stiltehuis terecht?An sich een goed bedacht concept in de hectiek van de moderne maatschappij. Ik zou het moeilijk kunnen trekken denk ik, maar dat is dan denk ik juist de bedoeling, om dat proberen te overwinnen.
dat word dweilen met de kraan openquote:
Het valt mij reuze mee!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:48 schreef Kreator het volgende:
Zou ook wel goed zijn voor een relatie. Af en toe je partner een weekendje naar het stiltehuis sturen.
Nee, er is eigenlijk weinig mis met AM.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het valt mij reuze mee!Of ging ze vorige week loss na die fles wijn?
lijkt mij ook wel heel interessant!! kaat je me weten hoe je het vond???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet meer
Therapeut had het er ooit over. Verder gewoon kwestie van zoeken en aanmelden
True, true. Wat ben je ook een lieve jongen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er is eigenlijk weinig mis met AM.
stuur je haar toch berichtje dan heeft ze de jouwe ook...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken de jouwe nog uit m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
stuur je haar toch berichtje dan heeft ze de jouwe ook...
quote:
je moest 9 uur beginnen... en nu???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef Redbaron het volgende:
hmmpf. De rit omgegooid en niet in mijn voordeel
Begin was zelfde, maar ipv rond zeven uur terug wordt dat nu zeker negen uur als dat niet nog later wordtquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken de jouwe nog uit m'n hoofd.
pfff das best kut jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Begin was zelfde, maar ipv rond zeven uur terug wordt dat nu zeker negen uur als dat niet nog later wordt
Dat maakt het iets draaglijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pfff das best kut ja![]()
knuffel dan maar
Uiteraard!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel heel interessant!! kaat je me weten hoe je het vond???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |