thnx m8s
dat mensen, WAAR ik ook sta zich altijd langs mij moeten wurmen op weg en terug van de cateringhoek. Zelfs al sta ik niet in de loop, dan vormt die zich wel, en altijd voor EN achter mij langs.
Het is mij echt een raadsel. Vrienden en kennisen verbazen zich er ook over. We kunnen met een hele groep gaan staan, en NOG manoeuvreert de halve zaal zich langs MIJ.
Heeeeeel apart.
V.
quote:Of gasten met volle kisten.
Op woensdag 16 oktober 2002 10:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
crowdsurfers met legekisten.
die gasten trek ik altijd gelijk naar de grond. stelletje idioten
nee WIJ zijn er omdat we niets beters te doen hebben, zicht op de band waar we dik geld voor betaald hebben hoeft van ons niet hoor
[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 16-10-2002 10:27]
Geweldig!!!! Ik dacht dat ik de enige was die dat altijd overkwam.
Zeer irritant. Als je volgens mij op de bar zou gaan staan moeten de mensen nog steeds langs je heen lopen.
Ook leuk, concert Hoobastank,Melkweg, lekker nummer, iedereen uit zijn dak, gozer klimt poduim op, wil springen....nummer afgelopen. Zanger zet hem lekker voor lul : I thought you were ment to jump WHILE the music played
[Dit bericht is gewijzigd door DaRealMac op 16-10-2002 10:41]
ff denken.
1- van die gasten die zonodig een pit willen beginnen (ok dat kan) Maar dan ook maar meteen hun shirt uit trekken en dan lekker met elkaar bezwete lichaam langs elkaar wrijven.
2- Door iemand anders met je gezicht tegen een bovenstaands persoons zijn rug gedrukt worden, of nog erger oksel whaoooo 1x meegemaakt nooit meer
3-Van die gasten die zonodig over duidelijk moeten maken dat ze fan zijn van een band door een t-shirt aan te trekken van de band die optreed. jaja we weten dat je het cool vind anders was je hier niet
4-Van die gasten die kei hard in je oor mee lopen bleren. en dan de tekst ook niet kennen Doe het dan niet zou ik zeggen
5-Als er een pit onstaat van die gasten die dan perse tegen de ring van mensen die niet mee doen moeten beuken en zich dan weer terug laten duwwen
6-Van die wijven die naar een concert van system of a down staan te kijken.Die vervolgens een hele preek gaat geven aan een groepje jongens die aan het springen waren dat ze dat maar niet moeten doen want iemand kan zich bezeren en zij kan niks zien
Wie was er maandag aaf nog meer in de melkweg?
quote:hmmm, of ik kom bij de verkeerde concerten, of ik moet ff naar de opticien, maar meestal zijn dat geen pubertjes maar boeren en andere zwetende ontbloot bovenlijf kansloze figuren ... zeg maar 22+
Op woensdag 16 oktober 2002 10:38 schreef Vampier het volgende:
...
-pubbertjes die denken dat 'pogo' elkaar het ziekenhuis inrammen betekend.
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 10:46 schreef anima het volgende:5-Als er een pit onstaat van die gasten die dan perse tegen de ring van mensen die niet mee doen moeten beuken en zich dan weer terug laten duwwen
6-Van die wijven die naar een concert van system of a down staan te kijken.Die vervolgens een hele preek gaat geven aan een groepje jongens die aan het springen waren dat ze dat maar niet moeten doen want iemand kan zich bezeren en zij kan niks zien
quote:Jup, meestal zie je die koter na een uur niet meer, liggen dan al op de grond
Op woensdag 16 oktober 2002 10:56 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
hmmm, of ik kom bij de verkeerde concerten, of ik moet ff naar de opticien, maar meestal zijn dat geen pubertjes maar boeren en andere zwetende ontbloot bovenlijf kansloze figuren ... zeg maar 22+
Het vreselijke "oleeeee, oleeeheee" als een band z'n grootste hit ten gehore brengt. WALGELIJK! Gebeurt gelukkig niet bij de meeste concerten/bands, maar soms...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |